Krzysztof
W.
profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie
Temat: do moderatora grupy w sprawie organizacyjnej - Excelo...
Jakiś czas temu nastały tu nowe porządki. Według mnie nadal niewłaściwe.Chwała internetowym bogom, że po jakimś czasie zaniechano próby totalnego porządkowania wszystkiego poprzez wkładanie do szufladek z napisami "Makra" "VBA" itd. Sądzę, że kolega Janusz jest po prostu osobnikiem porządnym i lubi mieć wszystko poukładane. Niemniej, nie zdawało to egzaminu i szczęśliwie zostało zarzucone.
Nadal jednak trwają próby upominania wielu "nadawców", żeby zadawane przez nich pytania upychać w wątku "Excelo pogotowie". Takie stawianie sprawy powoduje, że ten jeden wątek ma zawierać "ogólną teorię wszystkiego", a poza nim co mamy pisać ? Ogólne rozważania o tym, dlaczego lubimy Excela ?
Proszę więc, nie sprowadzajmy całej grupy do jednego wątku. Wcale nie ułatwia to znalezienia wcześniejszego rozwiązania podobnego problemu (upomnienia w tym zakresie są celowe i wskazane), a nawet wręcz przeciwnie. Jeśli ktoś nie wpisze dokładnie identycznej frazy, wyszukiwarka GL nie znajdzie takiego tekstu, a trudno oczekiwać, że ktoś przeczyta cały wątek "pogotowia", zanim zada pytanie. Tymczasem przeglądając tytuły odrębnie umieszczonych wątków można coś skojarzyć na zasadzie podobieństwa. Już pomijam, że sam klucz podziału na sprawy kwalifikujące się do wątku "pogotowie" i pozostawienia poza nim nie zostały nigdzie określone.
Zdaję sobie sprawę, że niniejszy wniosek może nie spodobać się adminowi i skutkować zarówno jego zlikwidowaniem tego wątku, jak i zbanowaniem mnie jako "nieprawomyślnego", ale ktoś w końcu chyba powinien to napisać. Sami oceńcie, czy mam rację.