Maciej Jakub K.

Maciej Jakub K. Account Manager,
Brainshake

Temat: Ray-Ban sponsorship @ Sundance Film Festival.

Background
------------

Ray-Ban od 7 lat sponsoruje wydarzenie jakim jest Sundance Festival. W tym roku działania zostały rozszeżone o ciekawe aktywności o których poniżej. Czas akcji to 15.01-25.01


Działania
-----------

Głównym motywem kampanii to konfesjonały obrandowane przez Ray-Ban'a rozstawione w okolicach ASCAP Cafe (American Society of Composers, Authors &Publishers) który są bardzo trafficowymi miejscami dzień przed i podczas festivalu łącznie 1- tygodnie.
Uczestnicy festivalu wchodząc do konfesjonału mogą się wyspowiadać grając w grę Truth od Dare wybierjąc jedno z dostpępnych pytań i nagrywając 30 sekundowe filmy. Nagrane filmy lądowaly na stronie internetowej jednocześnie biorąc udział w konkursie http://rayban.mmondi.com/sundance. Najlepsze filmy typoowało Jury a nagrodą były bilety na nastepny Sundance Festival + nocleg.
Dodatkowo spowiadając się dostawaliśmy na koniec 6 zdjęć jako dowód odbytej spowiedzi.

Akcję promowało 10 taksówek Vany Ray-Ban'a jeżdzących po mieście i rozwożących gości z festivalu.

http://finance.yahoo.com/news/Show-Media-Outdoor-Helps...


W food courtach dodatkowo dystrybuowano specjalne husteczki, podkładki pod jedzenie z hasłem Ray-Ran Truth or Dare Campaign.

http://promomagazine.com/news/rayban-plays-sundance-0128/
http://promomagazine.com/news/01-27-09-RBDay5_(5).jpg

KOMENTARZ:
-------------

Ciekawa aktywność promocyjna wykorzystanie synergii mediów między offline i online która tak naprawdę badały policzalność akcji - ilość filmów ilość rejestracji na www.

Super pomysł na zaangażowanie ludzi i zaproponowanie im spowiedź i grę Truth or Dare + konkurs.


Oceniłbym to jako Good Shit. BTW. Dzięki tej akcji na ray-ban.com znacznie powiększyło się community Never Hide czyli claim kampanii long-term Rayban'a/.

http://www.rayban.com/

Cheers.