Ewa
Klej
pinkkong.pl,
electroclash.pl,
7rano.com,
nauczyciel i tł...
Temat: 12.03. PINK KONG PARTY feat. AVTOMAT LIVE! - Warszawa,...
12.03. (sobota)
PINK KONG PARTY feat. AVTOMAT LIVE!
Saturator, Warszawa
ul. 11 Listopada 22
start: 22.00
wjazd: 10pln
Drużyna czachomałpy melduje się w Warszawie!
Zapraszamy na pierwsze oficjalne party Pink Kong Agency w Stolicy - tym bardziej nam miło, że odbędzie się ono w tętniącym życiem sercu Pragi - Saturatorze!
Gwoździem (vel śrubą vel szpilą) programu będzie koncert Avtomata, który przybędzie do Satu ze swoim nowym sprzęcidłem, aby zabawić Was swoimi urzekającymi balladami i pościelówami w stylu digipunk, 8bit i electro.
Po nim i przed nim salą zakręcą Mr. Jekyll i Mrs. Jekyll polskiego electroclashu, czyli Vira i Draq znani ze swojej charytatywnej działalności "podaruj dzieciom electro". W najbardziej szczytowym momencie dołączy do nich Avtomat w stroju dja, aby nogi i ręce (oraz trąby) zaplątały Wam się na podwójny supełek!
line up:
AVTOMAT live
VIRA dj set
DRAQ dj set
AVTOMAT dj set
zobacz videosy avtomata live:
http://www.youtube.com/watch?v=FeJsDYM7W1Y
http://www.youtube.com/watch?v=k-AjWHjBwMs
wydarzenie facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=167483786636131
AVTOMAT LIVE (PINK KONG)
Stylistyka: połączenie melancholijnych melodii i harmonii z punkowym brudem i electro przesterami + lekka nuta 8bitowej dekadencji
2005: Start projektu pod nazwą post50UND. Szalone promo na topowych, jak na te czasy, myspace i lastfm. Spod avtomatycznych palców wychodziły wtedy dźwięki inspirowane industrialem i electroclashem. Największy hicior z tych czasów – U-Boot (nie mylić z Das Bootem).
2006: Wyjazd do UK, tam studia (projektowanie graficzne) i pierwsze koncerty – najpierw dla garstki znajomych, która potem przerodziła się w dwa, a nawet trzy wory nieznajomych zainteresowanych muzyką z kraju żubrówki i pierogów.
2009: Po kilku latach grania i organizowania imprez w toruńskim eNerDe i bydgoskiej Yakizie, pojawiła się bramka strzelona na wyjeździe – projekt post50UND wygrał konkurs muzzo.pl/interia.pl, w którym główną nagrodą był koncert w ramach płockiego festiwalu Audioriver. Tym samym jego ksywa znalazła się w lajnapie obok DJ Hella, The Whip, Zoot Woman czy Moderata.
Do wygrania konkursu przyczyniła się EPka Yes, I’m A Saint, która wyszła w czerwcu tego samego roku.
Po festiwalu post50UND dostał skrzydeł, co zaowocowało worem remixów, od Röyksopp, przez SomethingALaMode, Kamp!, aż po SoundQ.
W tym roku również po raz pierwszy (i nieostatni) pojawił się na składance Electroclash Polska PINK KONG vol. 4 – Remix Wars, i to dwukrotnie – w roli remixera (utwór Lolita and the Pussycats – You Call Me Bitch) oraz remixowanego (Hazy Noons przerobione przez Dariusa Galla).
2010 :Dobra passa – kontynuacja. Zaczęło się od singla TVTVTV dodanego do laifowo-electroclashowego CD Pink Kong: A New Hope (numer z lutego 2010).
Kariera koncertowa również nabierała rumieńców niczym przaśna polska dziołcha na stercie siana – post50UND pojawiał się w koszalińskiej Plastelinie, na nadmorskim CuCumberze jako support Cool Kids Of Death, oraz wielu imprezach w Warszawie – m.in. Kill The Disco (Saturator) i ESVW Attack (Powiększenie).
Wakacje przyniosły pojawienie się jego utworu Bodywork na historycznej, bo pierwszej fizycznej kompilacji wydanej przez Pink Kong Records.
W październiku nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji – post50UND przepoczwarzył się w Avtomata.
Nowa nazwa = nowe pomysły na przyszłość, a to zaowocowało wstąpieniem w szeregi agencji PINK KONG, która od końcówki 2010 roku stała się jego matką, żoną, kochanką, menedżerką i fryzjerką.
Obecnie Avtomat przygotowuje nowy materiał.
http://pinkkong.pl/booking/avtomat/
http://avtomat.pl/
VIRA (PINK KONG)
Od zarania dziejów tuli do swej obfitej piersi głodne paszcze i płodnych artystów polskiej sceny electro. Najstarsi górale opowiadają, że ma 666 sutków płynących nieustającym strumieniem nowej muzyki, na wargach jej zawsze gości pieśń, a mikser i resztę didżejskiego osprzętu wbudowane ma w ciało. Jak nie kręci imprez (lub tyłkiem na imprezach), to kręci lody z muzykami i didżejami, których firmuje. W jej świecie puryzm nie istnieje, niebo jest różowe, a każdy dobry utwór znajduje wydawcę. Inna sprawa, że ostatnio sama zajmuje się również i tym. Bagatela.
Konkrety? Proszę bardzo:
- matka dyrektor Electroclash Polska i Agencji PINK KONG
- współorganizatorka Pink Kong Fest, Pink Kong Party i Lipstick on the Grass
- (jakby nie patrzeć) dziennikarka
- pani puszczalska (funkcja przez niektórych nazywana „djką”) – gatunki: electro/clash/house/80s/90s/fidget/inne gatunki, których nazw nie jest świadoma, bo wymyślają je nudzące się nerdy
http://pinkkong.pl/booking/vira/
DRAQ (PINK KONG)
DRAQ to wielobarwna postać polskiej sceny electro: współzałożyciel, ojciec dyrektor oraz naczelny grafik tworu Electroclash Polska oraz Pink Kong Agency, współtwórca legendarnej wrocławskiej muzycznej event-fundacji plug/play, doradca artystyczny i rezydent wrocławskiego klubu Das Lokal, a w wolnych chwilach producent i remixer. Na koncie kilka autorskich imprez cyklicznych (Pink Kong Party, Lipstick On The Grass, Tancen Tancen), współpraca (jako dj i promotor) z większością polskich artystów electro (m.in. AXMusique, Kamp!, Yummy Cake, Vein Cat, Mass Kotki…) oraz dziesiątki zagranych imprez z najróżniejszymi frikami (Housemeister (Boysnoize Rec.), Tv Tom, Slam Dunk, Szum, Tube, Elektromonter, Rude Boys, Hush Hush Pony …). Sety Draqa są mocno napakowane wybuchową energią electro (niezależnie czy to z odmiany clash, fidget czy house), mashupami i nawiązaniami do hitów ze zgoła odmiennych gatunków. Jakość seta potwierdza pełen parkiet szalejący do późna.
http://pinkkong.pl/booking/draq/
http://myspace.com/djdraqisreadytofuck