Jakub Juszyński

Jakub Juszyński Ogarnę, wymyślę,
zjem, ugotuję,
zwiedzę, napiszę -
www.ty...

Temat: Reklama komercyjna

O ponad 500 audiobooków poszerzyła swoją ofertę księgarnia eClicto :)

Audiobooki to nowa zupełnie nowa kategoria w eClicto, do tej pory księgarnia miała w swojej ofercie ponad 2100 e-booków. Teraz użytkownicy znajdą - w wersji audio - m. in. ciekawy zestaw literatury fantastycznej, reportaży, poradników, bajek dla dzieci i lektur szkolnych. Jako audiobooki oferowane są np. książki Wiliama Whartona. Terry’ego Pratchetta, Marka Krajewskiego, Aleksandry Marininy, Henninga Mankella, Janusza Zajdla, Jacka Piekary, Anne Rice.

Wszystkie audiobooki są dostępne w formacie mp3 – po zakupie można ich słuchać w dowolnym urządzeniu, odtwarzającym tego rodzaju pliki.

eClicto to system dystrybucji treści, wykorzystujący technologię e-papieru, stworzony i uruchomiony w grudniu 2009 r. przez spółkę Infover S.A. (dawniej Kolporter Info). W skład systemu wchodzą: autorskie oprogramowanie, umożliwiające wydawcom konwersję tradycyjnych książek do formy elektronicznej, księgarnia e-booków, aplikacja zarządzania treścią dla użytkowników oraz czytnik, wykorzystujący technologię e-papieru. Zasoby księgarni są dostępne dla posiadaczy czytników, tabletów i smartfonów z systemem Android. E-booki kupione w księgarni eClicto, oznaczone „Adobe EPUB” lub „Adobe PDF” przystosowane są do czytania we wszystkich urządzeniach, mających możliwość odczytu plików zabezpieczonych systemem Adobe DRM.

http://eclicto.pl
Mariusz Janosz

Mariusz Janosz UX, user experience,
usability, grafika
komputerowa, mark...

Temat: Reklama komercyjna

http://goo.gl/PhvNJ
Maj miesiącem finansów, czyli książki finansowe Wydawnictwa Złote Myśli 22% taniej, ebooki 33% taniej.
Promocja ograniczona czasowo.

konto usunięte

Temat: Reklama komercyjna

Już w sprzedaży książka autorstwa mojego szefa.
MODLITWY DO BŁOGOSŁAWIONEGO JANA PAWŁA II
Pisze o niej tak:
Gdy ją napisałem,powiedziałem o tym jednemu z księży. Ten powiedział,że nie umiem napisać modlitw, bo nie ma we mnie miłości, tylko on, kapłan pełen miłości, potrafiłby je napisać...
Ocenę zostawiam Wam i Janowi Pawłowi II,myślę,że wie o tej książce i ją przeczytał.
http://www.astrum.wroc.pl/pokaz_ksiazke.php?isbn=97883...
p.s.sprzedaż 100 egz. książki trwała 2 dwie godziny, dziękuję w imieniu Lecha Tkaczyka
http://wydawnictwo-astrum.pl
http://napiszehit.pl
Książkę z autografem autora możesz kupić pisząc do niego bezpośrednio
l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
Agnieszka Bucka

Agnieszka Bucka Student, Uniwersytet
Pedagogiczny

Temat: Reklama komercyjna

Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.

Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.

W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.

Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.


Obrazek


http://audiobiznes.pl
Agnieszka Bucka

Agnieszka Bucka Student, Uniwersytet
Pedagogiczny

Temat: Reklama komercyjna

„Potęga opowieści” Jima Holtje’a to niezbędna pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie być dobrym przywódcą. Jeśli masz wątpliwości, czy dana idea sprawdzi się w Twoim przedsięwzięciu, boisz się zaryzykować lub coś Ci podpowiada, że Twoje pomysły są zbyt innowacyjne, przeczytaj autentyczne historie wielkich biznesmenów. Oni też borykali się z takimi dylematami. Jeśli nie wiesz, jak zmotywować pracowników lub brakuje Ci pomysłów na ożywienie własnych prezentacji, „Potęga opowieści” jest tym, czego potrzebujesz.


Obrazek


http://audiobiznes.pl
Tomasz Szeromski

Tomasz Szeromski niewidzialny
człowiek, emeryt

Temat: Reklama komercyjna

poszukuje recenzenta mojej powieści.
pierwszej.
jestem autorem kilku-kilkunastu książek naukowych i dydaktycznych. wydanych. oceniłem też w swojej karierze kilkaset książek .
po skończeniu zawodowej pracy napisałem powieść, kończę następną i zacząłem już kolejną.
szukam recenzenta, ponieważ własne dziecko jest zawsze najwspanialsze i najmądrzejsze. trudno ocenić dzieło (pracę) bez oddalenia czasowego. a i tak własna opinia jest stronnicza.
jestem młodym siedemdziesiąt latkiem. dużo czytam i jeszcze więcej piszę. czuję przymus.
moje książki nie są łatwe, ale liczę na współpracę , by stały się ciekawsze i strawniejsze. mam potencjał i nauczyłem się pokory. przez lata. dlatego szukam, nie tylko recenzenta. ale głównie przyjaznego współpracownika.
zadziwia mnie, że polska literatura jest w większości nieciekawa i nie "wciąga" tak jak amerykańska, płd i płn, w dobrym tłumaczeniu rzecz jasna. europejska też jest wspaniała. czeska, słowacka, rosyjska, słoweńska czyli słowiańska jest ciekawsza.
polska to smętki lub nudy. nic odkrywczego. jest wiele wyjątków. są polskie dzieła współczesne. zapierające dech, do których wracam. autorów niedocenianych. to prowokacyjne słowa.
za recenzje zapłacę, bo wiedza i czas są nieocenione. jednak pieniądze moje tak, dlatego liczę, że recenzent nie obedrze mnie ze starej skóry, bo co z nią zrobi?
Dagmara Pawlik

Dagmara Pawlik Student, Uniwersytet
Jagielloński w
Krakowie

Temat: Reklama komercyjna

Książka, która może być przydatna dla każdego – zarówno dla biznesmena, menagera albo człowieka, który po prostu chce poprawić umiejętność komunikacji. Nie jest to kolejny nudny i przeładowany teorią podręcznik, ale zbiór praktycznych rad jak nauczyć się słuchać. Autor w żywy, nieraz zabawny sposób opowiada o najczęstszych błędach, które popełniamy jako słuchacze, oraz mówi jak te niedociągnięcia naprawić. Szukając poradników z dziedziny komunikacji i biznesu najczęściej można trafić na książki związane z wystąpieniami publicznymi albo prowadzeniem negocjacji, „Słuchacz doskonały” Bernarda T. Ferrari jest w tej dziedzinie prawdziwą perełką i warto zapoznać się z treścią książki. Polecam wszystkim.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Reklama komercyjna

Chciałabym Wam polecić świetną książkę! Mowa o "Słuchaczu doskonałym" Bernarda T. Ferrariego!
Jak opanować najważniejszą umiejętność w biznesie? Przed takim pytaniem postawił mnie Bernard T. Ferrari, gdy po raz pierwszy zetknęłam się z jego książką Słuchacz doskonały. Nie potrafiłam na nie odpowiedzieć. Problem tkwił w tym, że nigdy wcześniej nie uważałam słuchania jako najważniejszej umiejętności w biznesie, celowałam w pomysłowość, zaradność, skuteczne radzenie sobie ze stresem. Przecież nikt nie wpisałby w swoje CV w rubryczce „dodatkowe umiejętności” zdania: jestem doskonałym słuchaczem. Może jednak warto?
Książka podzielona jest na trzy części. To świetne rozwiązanie, bo czytelnik od kwestii czysto teoretycznych płynnie przechodzi w zapoznanie się z praktycznym wymiarem poradnika. Tak więc: w pierwszej części dowiedziałam się jakim typem słuchacza jestem, jakie pożytki płyną ze słuchania w pełnej koncentracji oraz zapoznałam się z poradami od samego autora. W kolejnej części Ferrari opracował techniki systematyzowania tego, co słyszymy, dzielnie pomagając mi przebrnąć przez wszystkie etapy słuchania, od wychwytywania najważniejszych informacji do ich przetworzenia, którego późniejszym celem jest podjęcie decyzji. Ostatnia z części zmotywowała mnie do wykorzystywanie wcześniej zdobytej wiedzy.
Autor przekonał mnie, że słuchanie warte jest grzechu i to nie tylko w sytuacjach biznesowych. Tak naprawdę wszystko się od dobrego słuchania zaczyna – jeśli uporządkujemy swoje myśli, wyłowimy najlepsze pomysły, jeśli słuchamy swoich współpracowników, to szybciej znajdziemy rozwiązanie problemu i unikniemy sytuacji stresowych. Dlatego z czystym sumieniem polecam tę książkę każdemu czytelnikowi, niekoniecznie związanemu ze światem biznesu.


Obrazek
Tomasz Smykowski

Tomasz Smykowski Agencja Social Media
Websoul

Temat: Reklama komercyjna

W księgarni ebooków Polishwords dodane zostały oceny społeczności z GoodRead: http://polishwords.com.pl/blog/2013/ebooki-jezyku-pols...
Marcin Z.

Marcin Z. specjalista

Temat: Reklama komercyjna

Nietypowa propozycja dla wielbicieli książek. Zapraszam do sklepu zimnal.com, w którym znajdziecie projektowaną i własnoręcznie wykonywaną biżuterię inspirowaną książkami, ozdoby i notesy.

Lipiec jest w zimnal.com miesiącem promocji książeczkowych broszek! Na każdą z nich można dostać aż 20% rabatu, wystarczy składając zamówienie wpisać kupon rabatowy LIPIEC14.

Broszki mają skórzane okładki, a w środku ręcznie szyte kartki ze specjalnie postarzanego papieru. Oprócz broszek w ofercie są także inne książkowe gadżety i biżuteria: naszyjniki, kolczyki, breloki, zakładki i zawieszki do telefonu.


Obrazek

Następna dyskusja:

Komercyjna nieruchomosc spr...




Wyślij zaproszenie do