Dominik
Grzywaczewski
Senior Cloud
Engineer
Temat: Centrala telefoniczna - średnia firma - propozycje
Witam,Interesuje nas zakup centrali telefonicznej na potrzeby Call Center, w którym pracuje około 30-40 osób.
Generalnie chodzi nam, aby były zapewnione następujące funkcjonalności:
1. raportowanie połączeń (z podziałem na poszczególnego sprzedawcę)
2. nagrywanie rozmów (przychodzących i wychodzących)
3. kierowanie ruchem do odpowiednich grup pracowniczych danych połączeń przychodzących
4. IVR
Obecnie mamy działający VoIP jednak on nie spełnia naszych oczekiwań (mamy z nim problemy i stąd moje zapytanie ofertowe).
Czy mógłbym prosić o jakąś propozycję i wstępną wycenę takiej centrali oraz jakie wymagania sprzętowe musimy spełnić po naszej stronie dodatkowo
Proszę o uwzględnienie kosztów sprzętu oraz instalacji wraz z jakimś wstępnym przeszkoleniem pracownika odpowiedzialnego za zarządzenie tej centrali.
Instalacja miałby zostać przeprowadzona w Warszawie.
Z góry dziękuje za informację.