Alicja Jelska

Alicja Jelska Dziennikarka,
lektorka, trenerka
medialna/kierownik
produ...

Temat: Trójmiejskie Studio Multimedialne

Jeśli jesteś osobą kreatywną, odpowiedzialną, z dobrą energią i pasją, zapraszam do współpracy. Na tę chwilę usilnie poszukujemy informatyków, ludzi, którzy wiedzą, jak stworzyć interaktywny portal internetowy z telewizją internetową.

Potrzebujemy także operatorów, montażystów, dźwiękowców, dziennikarzy, fotoreporterów.

Otwieramy nowe medium w Trójmieście
Trójmiejskie Studio Multimedialne

Studio to miejsce, gdzie rozwijają się trzy 4 okna medialne:
Interaktywny portal internetowy
Telewizja Internetowa
Radio Internetowe
Prasa elektroniczna
Studio gromadzi zespół młodych dziennikarzy, redaktorów, montażystów, operatorów, zespół techniczny (informatycy, administratorzy sieci, inżynierowie dźwięku i obrazu) oraz zespół marketingowców i specjalistów od PR.

Celem Studia jest informowanie i promowanie wydarzeń, które mają miejsce w Trójmieście, zarówno kulturalnych jak i wszelkich społeczno-obywatelskich za pomocą artykułów prasowych, reportaży w formie programów telewizyjnych, serwisu informacyjnego oraz radia.

Pomysł zrodził się z kilku powodów:

braku takowej komórki medialnej na terenie Trójmiasta
chęci promocji Trójmiasta w nowoczesny i profesjonalny sposób
kreatywności ludzi, którzy nie byli w stanie spełnić swych pasji zawodowych w dotychczasowej pracy.

Projekt Trójmiejskiego Studia Multimedialnego "Free'sBe" jest innowacyjnym pomysłem na rynku lokalnych mediów. Założeniem przedsięwzięcia jest rozwój trójmiejskiej bazy informacyjnej. Studio będzie również świadczyło usługi w zakresie produkcji filmowej.

TSM świadczące szeroki zakres usług jest projektem, który pozwoli na stworzenie alternatywnej bazy informacyjnej w Trójmieście. Będzie się ono składało z następujących elementów:

telewizji internetowej
prasy elektronicznej
radia internetowego
Na trójmiejskim rynku mediów istnieje miejsce dla profesjonalnego studia, które zajmie się realizacją tematów kulturalnych, rejestrowaniem oraz relacjonowaniem wydarzeń, które odbywają się w metropolii. Dofinansowanie, o które występujemy, będzie kluczowym elementem rozwoju naszego przedsięwzięcia.

Produktem TSM będą materiały filmowe, audycje radiowe, a także informacje prasowe w formie elektronicznej. W oparciu o kontakty z instytucjami kulturalnymi oraz publicznymi Studio zamierza relacjonować najważniejsze wydarzenia trójmiejskie. Ponadto firma planuje realizację zleceń na materiały filmowe.

Misja firmy:

Misją Trójmiejskiego Studia Multimedialnego jest wykorzystanie nowej technologii do wymiany myśli, przepływu informacji oraz ułatwienia dostępu do wiedzy i możliwość kształcenia nowej kadry dziennikarskiej. TSM ma na celu ułatwienie komunikacji mieszkańcom Trójmiasta.

W związku z rewolucją w zakresie zmiany nośnika informacji z tradycyjnej prasy i telewizji na elektroniczne odpowiedniki misją firmy jest połączenie innowacyjnych metod zapisu treści z uwzględnieniem tradycyjnych metod przekazu myśli.

Główne cele TSM:

- zaspokajanie potrzeb odbiorców poprzez tworzenie wysokiej jakości, ciekawych, wartościowych i ambitnych programów, materiałów prasowych oraz audycji radiowych;
- zaistnienie na rynku i zbudowanie silnej, dobrze rozpoznawalnej marki kojarzonej z produktami wysokiej jakości;
- permanentny rozwój Studia, poszerzanie oferty programowej i usługowej zgodnie z potrzebami rynku;
- zmiana negatywnego nastawienia dojrzalszych odbiorców do korzystania z Internetu;
- maksymalne wykorzystanie nowoczesnej technologii dla potrzeb Studia;
- umożliwienie zaistnienia na rynku medialnym młodym, ambitnym i utalentowanym ludziom poprzez publikowanie ich twórczości;
- zatrudnianie studentów, a w późniejszym czasie absolwentów, którzy z braku zapotrzebowania rynku na ich wiedzę mają problem ze znalezieniem pracy. Chcemy dać im szansę rozwijania własnych umiejętności zgodnie z predyspozycjami i zainteresowaniami oraz możliwość wykorzystania wyuczonej wiedzy dla dobra własnego i otoczenia;
- szkolenie młodej kadry do pracy w mediach na rzecz kulturalnego rozwoju mieszkańców Trójmiasta i nie tylko;
- szerzenie informacji;
- promocja regionu, jego walorów kulturalnych, turystycznych i gospodarczych;