konto usunięte

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

...od rana szukam Obamy...czarnuch wyskoczył wczoraj na kocie orgie seksualne z pięknymi kocicami i jeszcze nie wrócił...szukając czarnego seksualnego zboczeńca...spotkałem strasznie wychudzoną myszkę, która mieszka w oddziale banku PKO BP...strasznie płakała...zapytałem się bankowej myszy, co się stało i dlaczego tak ryczy....bankowa myszka powiedziała,że już wolała wyścig szczurów w banku....niż tego głupiego Jagiełłe...kiedyś pracownicy banku jedli kanapki z szynką, a teraz przynoszą z białym serem, którego myszka nie lubi...powiedziała, że w starych nie remontowanych oddziałach PKO BP straszna bieda...pracownicy zarabiają grosze...a nowych klientów brak...pracownicy łażą wkurwieni...że Jagiełło nic nie inwestuje w remonty oddziałów i nie podwyższa pensji swoim pracownikom...wiele jej koleżanek myszek zdechło z głodu...piszczy cichutko bankowa myszka.
Poszedłem do spożywczaka i kupiłem myszy troszkę jedzenia i jej ulubioną szyneczkę...najedzona myszka wyćwiąkała mi, ze bank PKO BP wydał na nietrafioną reklamę z Szymonsem Majewskim PaszołWszoł UWAGA: 50.000.000 zeta słownie: pięćdziesiąt milionów złotych...i co i jajco...

Honorowy prezes banku podałby się po takiej wtopie i nie trafionej przepłaconej reklamie, która faworyzowała nowych klientów kosztem starych/stałych klientów banku...do dymisji, ale to niestety nie ten wielki Jagiełło z pod Grunwaldu, tylko ten zwykły Jagiełło cwaniaczek z partyjnymi plecami, który zamiast zainwestować 50 baniek w infrastrukturę techniczną banku i jego rozwój... rozpieprzył pieniądze Polaków na chujowego celebrytę z medialnymi plecami jedynie słusznej partii wzajemnego sobie medialnego pierdzenia...

Jednym słowem Stali Klienci banku PKO BP jesteście dla banku Z E R O...i macie ZEROOOOOO...

http://www.youtube.com/watch?v=HajIUHYEMI0&feature=aut...

a celebryta medialnego cyrku ojca Michnika i bigmamy Walterowej ma:

3.ZERO ZERO ZERO.ZERO ZERO ZERO ,-

...czy teraz wiecie Frajery Klienty, emeryty i rencisty PKO BP na czym polega nowoczesne oszczędzanie w Waszym banku ?

ZEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :)))))

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 12.08.11 o godzinie 11:54
Piotr Włodarczyk

Piotr Włodarczyk General Manager -
Branch in Poland at
ROLAND
Rechtsschutz...

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

Dariusz Szul:
...od rana szukam Obamy...czarnuch wyskoczył wczoraj na kocie orgie seksualne z pięknymi kocicami i jeszcze nie wrócił...szukając czarnego seksualnego zboczeńca...spotkałem strasznie wychudzoną myszkę, która mieszka w oddziale banku PKO BP...strasznie płakała...zapytałem się bankowej myszy, co się stało i dlaczego tak ryczy....bankowa myszka powiedziała,że już wolała wyścig szczurów w banku....niż tego głupiego Jagiełłe...kiedyś pracownicy banku jedli kanapki z szynką, a teraz przynoszą z białym serem, którego myszka nie lubi...powiedziała, że w starych nie remontowanych oddziałach PKO BP straszna bieda...pracownicy zarabiają grosze...a nowych klientów brak...pracownicy łażą wkurwieni...że Jagiełło nic nie inwestuje w remonty oddziałów i nie podwyższa pensji swoim pracownikom...wiele jej koleżanek myszek zdechło z głodu...piszczy cichutko bankowa myszka.
Poszedłem do spożywczaka i kupiłem myszy troszkę jedzenia i jej ulubioną szyneczkę...najedzona myszka wyćwiąkała mi, ze bank PKO BP wydał na nietrafioną reklamę z Szymonsem Majewskim PaszołWszoł UWAGA: 50.000.000 zeta słownie: pięćdziesiąt milionów złotych...i co i jajco...

Honorowy prezes banku podałby się po takiej wtopie i nie trafionej przepłaconej reklamie, która faworyzowała nowych klientów kosztem starych/stałych klientów banku...do dymisji, ale to niestety nie ten wielki Jagiełło z pod Grunwaldu, tylko ten zwykły Jagiełło cwaniaczek z partyjnymi plecami, który zamiast zainwestować 50 baniek w infrastrukturę techniczną banku i jego rozwój... rozpieprzył pieniądze Polaków na chujowego celebrytę z medialnymi plecami jedynie słusznej partii wzajemnego sobie medialnego pierdzenia...

Dario

A miales w ręku wyniki kampanii? Bo jedyny konkret, który podałeś to kwota, a reszta to stek bzdur.
I ocknij się, bo PKO BP SA nie jest własnością Polaków, jako narodu, gdyż nie jest Bankiem Państwowym. Więc nawet jak ktoś wydał pieniądze nietrafnie, to go inwestorzy rozliczą.

A co do steku fekaliów, które roztaczasz, to przeczytaj choć częściową ocenę wpływu kampanii reklamowej - "Nie inaczej jest w przypadku PKO BP, który o reklamach z Szymonem Majewskim mówi wyłącznie w kategoriach sukcesu – przez dwa miesiące kampanii bank założył ok. 135 tys. kont, z czego 84 tys. to nowi klienci."

I oszczędz nam na przyszłosc bajek.
Pozdrawiam
PW

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

Piotr Włodarczyk:
Dariusz Szul:
A miales w ręku wyniki kampanii? Bo jedyny konkret, który podałeś to kwota, a reszta to stek bzdur.
I ocknij się, bo PKO BP SA nie jest własnością Polaków, jako narodu, gdyż nie jest Bankiem Państwowym. Więc nawet jak ktoś wydał pieniądze nietrafnie, to go inwestorzy rozliczą.
I oszczędz nam na przyszłosc bajek.
Pozdrawiam
PW

prosze bardzo:

Gwiazdor TVN nie pomógł. Bank nie zdobył nowych klientów
2011-08-11 | Ostatnia aktualizacja: 13:08

Kosztowna kampania z gwiazdorem TVN nie przyniosła takich rezultatów, o jakich myśleli szefowie banku. Choć instytucja otworzyła kilkaset tysięcy kont, to wynik ten pozwolił jedynie utrzymać liczbę rachunków. O nowych klientach bank może zapomnieć.

Raport PKO BP nie pozostawia złudzeń co do skuteczności kampanii z Szymonem Majewskim. Udało się otworzyć 300 tysięcy rachunków - pisze gazeta.pl. Oznacza to jednak, że bank, po sześciu miesiącach tego roku ma tyle samo kont osobistych, co na początku 2011. Do tego spada liczba kart kredytowych - liczba osób używających plastiku jest już poniżej miliona.

Naprawdę blado kampania, która kosztowała miliony, wypada, gdy zestawi się ją z wynikami innych instytucji. Konkurencyjne Pekao S.A, które nie wydało fortuny na reklamy, zwiększyła liczbę kont o 23 tysiące. Jedynym więc sukcesem PKO BP jest powstrzymanie odpływu klientów do innych instytucji.

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/350405,gwi...Jarek Kisiołek edytował(a) ten post dnia 12.08.11 o godzinie 11:29

konto usunięte

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

Piotr Włodarczyk:
Dariusz Szul:
...od rana szukam Obamy...czarnuch wyskoczył wczoraj na kocie orgie seksualne z pięknymi kocicami i jeszcze nie wrócił...szukając czarnego seksualnego zboczeńca...spotkałem strasznie wychudzoną myszkę, która mieszka w oddziale banku PKO BP...strasznie płakała...zapytałem się bankowej myszy, co się stało i dlaczego tak ryczy....bankowa myszka powiedziała,że już wolała wyścig szczurów w banku....niż tego głupiego Jagiełłe...kiedyś pracownicy banku jedli kanapki z szynką, a teraz przynoszą z białym serem, którego myszka nie lubi...powiedziała, że w starych nie remontowanych oddziałach PKO BP straszna bieda...pracownicy zarabiają grosze...a nowych klientów brak...pracownicy łażą wkurwieni...że Jagiełło nic nie inwestuje w remonty oddziałów i nie podwyższa pensji swoim pracownikom...wiele jej koleżanek myszek zdechło z głodu...piszczy cichutko bankowa myszka.
Poszedłem do spożywczaka i kupiłem myszy troszkę jedzenia i jej ulubioną szyneczkę...najedzona myszka wyćwiąkała mi, ze bank PKO BP wydał na nietrafioną reklamę z Szymonsem Majewskim PaszołWszoł UWAGA: 50.000.000 zeta słownie: pięćdziesiąt milionów złotych...i co i jajco...

Honorowy prezes banku podałby się po takiej wtopie i nie trafionej przepłaconej reklamie, która faworyzowała nowych klientów kosztem starych/stałych klientów banku...do dymisji, ale to niestety nie ten wielki Jagiełło z pod Grunwaldu, tylko ten zwykły Jagiełło cwaniaczek z partyjnymi plecami, który zamiast zainwestować 50 baniek w infrastrukturę techniczną banku i jego rozwój... rozpieprzył pieniądze Polaków na chujowego celebrytę z medialnymi plecami jedynie słusznej partii wzajemnego sobie medialnego pierdzenia...

Dario

A miales w ręku wyniki kampanii?

rano miałem w ręku szmaciora i lałem w moją kampanię, która nazywa się sedes :))))

Bo jedyny konkret, który
podałeś to kwota, a reszta to stek bzdur.

...steki uwielbiam takie lekko wysmażone...ostatnio jadłem świetnego steka na Francuskiej w restauracji " Prosta Historia"....polecam :)
I ocknij się, bo PKO BP SA nie jest własnością Polaków, jako narodu, gdyż nie jest Bankiem Państwowym. Więc nawet jak ktoś wydał pieniądze nietrafnie, to go inwestorzy rozliczą.

jako ocknięty i nawet już po pierwszej szklaneczce szkockiej whisky Golden Loch z Biedronki...z przyjemnością Cię informuję, że UWAGA!
SKARB PAŃSTWA ma w PKO BP 40,99 udziałów...
...poczytaj zanim z siebie coś wydalisz :)))
Ja zawsze w kiblu mam oprócz papieru toaletowego kilka czasopism...i sobie czytam zanim wydalę...co też ci radzę :)

http://forsal.pl/grafika/477536,56475,rynek_oczekuje_s...

A co do steku fekaliów, które roztaczasz,to przeczytaj choć częściową ocenę wpływu kampanii reklamowej - "Nie inaczej jest w przypadku PKO BP, który o reklamach z Szymonem Majewskim mówi wyłącznie w kategoriach sukcesu – przez dwa miesiące kampanii bank założył ok. 135 tys. kont, z czego 84 tys. to nowi klienci."

nie rozśmieszaj mnie bodostanę zajadów...to totalna porażka PKO BP, myślałem, że za 50 milionów złotych pozyskają przynajmniej 5 razy tyle nowych klientów...to jest wynik żenujący...i w żadnym wypadku nie poprawił wyniku PKO BP w tym roku...i już nie poprawi...

I oszczędz nam na przyszłosc bajek.
Pozdrawiam

...lepsza dobra w bajce przestroga, niż
realna strata 50 milionów z kieszeni polskich podatników i państwa polskiego...

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 12.08.11 o godzinie 11:45
Piotr Włodarczyk

Piotr Włodarczyk General Manager -
Branch in Poland at
ROLAND
Rechtsschutz...

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

Jeżeli Twoja informacja nt. kosztów kampanii jest prawdziwa, a podejrzewam, że nie - Koszt pozyskania jednego Klienta, na podstawie tylko wpływu na dotychczasowy performance sprzedazy na rachunkach osobistych, wyniesie około 74zł.
Gwarantuję Ci, że ta kampania zwróci się PKO BP już w czerwcu przyszłego roku. A dalej będzie już tylko przynosić zysk inwestorom.

konto usunięte

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

Piotr Włodarczyk:
Jeżeli Twoja informacja nt. kosztów kampanii jest prawdziwa, a podejrzewam, że nie - Koszt pozyskania jednego Klienta, na podstawie tylko wpływu na dotychczasowy performance sprzedazy na rachunkach osobistych, wyniesie około 74zł.
Gwarantuję Ci, że ta kampania zwróci się PKO BP już w czerwcu przyszłego roku. A dalej będzie już tylko przynosić zysk inwestorom.

...to że się zwróci, to pewne jak paw na przystanku autobusowym k/ratusza :)))
Bank PKO BP jest bankiem przestarzałym, z kolejkami klientów przy kasach, niedoinwestowanym, ze starymi nie remontowanymi oddziałami w których starsze osoby nie mają gdzie usiąść i mdleją czekając godzinami w kolejce po renty i emerytury...
Ten bank potrzebuje prawdziwego pracującego menedżera, a nie cwaniaka, który kolesiom rozdaje miliony...
Ja widzę czarno przyszłość tego banku...chyba, że ktoś mądry wywali Jagiełłę na bankowy śmietnik i zastąpi go skutecznym menedżerem, który zacznię skutecznie zarządzać tym bankiem, a nie pajacowac, szastać państwowymi pieniędzmi i finansować TVN-owskich celebrytów...Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 12.08.11 o godzinie 12:47

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

Piotr Włodarczyk:
Jeżeli Twoja informacja nt. kosztów kampanii jest prawdziwa, a podejrzewam, że nie - Koszt pozyskania jednego Klienta, na podstawie tylko wpływu na dotychczasowy performance sprzedazy na rachunkach osobistych, wyniesie około 74zł.
Gwarantuję Ci, że ta kampania zwróci się PKO BP już w czerwcu przyszłego roku. A dalej będzie już tylko przynosić zysk inwestorom.
a skad takie założenie jak po paru miesiącach widać efekty i masz porównanie z innym bankiem????
jeżeli masz szklana kule to kupuj akcje..

konto usunięte

Temat: jak PKO BP ręką Jagiełły wywaliło w błoto 50 milionów...

Jarek Kisiołek:
Piotr Włodarczyk:
Jeżeli Twoja informacja nt. kosztów kampanii jest prawdziwa, a podejrzewam, że nie - Koszt pozyskania jednego Klienta, na podstawie tylko wpływu na dotychczasowy performance sprzedazy na rachunkach osobistych, wyniesie około 74zł.
Gwarantuję Ci, że ta kampania zwróci się PKO BP już w czerwcu przyszłego roku. A dalej będzie już tylko przynosić zysk inwestorom.
a skad takie założenie jak po paru miesiącach widać efekty

widać,widać...TVN-owski książe ma nowy dom i wypasionego Porsche...a pracowncy banku nie stać na kupienie sobie roweru...
Jak widac efekt jest widoczny...gołym okiem...i moje gołe oko widzi tylko syf i bajzel w nie rementowanych od lat starych zapyziałych oddziałach banku PKO BP...już nie mówię o bezpieczeństwe klientów i zabezpieczeniach technicznych starych oddziałów banku...Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 12.08.11 o godzinie 13:03



Wyślij zaproszenie do