Piotr Tomasz Piotrowski

Piotr Tomasz Piotrowski Inżynier Testów,
Analityk Danych,
Menedżer, Działacz
społ...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

W tym wątku można zamieszczać różne ogłoszenia związane z tematem tej grupy.

Pozdrawiam,
Piotrek
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę
klienta”
23 stycznia 2013r., Warszawa


CRM (Customer Relationship Management) to nie tylko strategia
opracowana przez firmę ale i narządzie informatyczne, które w
znaczący sposób ułatwia zarządzanie klientami, pomaga tworzyć
trwałe relacje, maksymalizuje sprzedaż i buduje stałą grupę
naszych usatysfakcjonowanych klientów zaspokajając ich oczekiwania
i preferencje.
Dzięki systemowi CRM nasza firma zyskuje bardzo wiele. Musimy
jednak pamiętać o odpowiednim podejściu do całości wdrożenia i
na wstępie zbudować wspomnianą wyżej strategię CRM.
System CRM to głównie same plusy:
-Zmniejszenie kosztów kampanii
-Zwiększenie sprzedaży
-Obniżenie kosztów działania firmy
-Zmniejszenie negatywnych skutków rotacji pracowników
-Zwiększenie satysfakcji klienta

Na rynku dostępnych jest bardzo wiele systemów CRM, które mają
szereg zastosowań.
Musimy pamiętać, że sam system nie zwiększy naszej sprzedaży,
nie polepszy obsługi klienta, nie usprawni procesów biznesowych
czy nie zaopiekuje się naszymi najlepszymi klientami.

Mając na względzie całość zagadnienia postanowiliśmy zaprosić
na konferencję doświadczonych praktyków, którzy opowiedzą
Państwu, jak istotne jest wdrożenie całej strategii CRM w firmie
i jak ogromne korzyści to przynosi.
Partnerzy konferencji przedstawią Państwu najnowsze rozwiązania
CRM, które w znaczący sposób będą wspierać całą strategię
sprzedażową.

Proponowane zagadnienia tematyczne:

-Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
-Wdrożenie i integracja systemu CRM
-CRM w modelu cloud computing
-Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
-automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
-Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
-Aplikacje sprzedażowe
-Skuteczna komunikacja
-Analiza danych klienta
-CRM, a zarządzanie wiedzą

Na Konferencję zapraszamy:

Przedstawicieli Zarządu
Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu,
- sprzedaży,
- handlowego
- IT,
- BOK,
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Link:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/23-01-2013-c...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 19:40 z tematu "Szkolenia itp"
Tomasz Kowalski

Tomasz Kowalski Programista PHP,
ISOmanager

Temat: Ogłoszenia

ISO nierzadko bywa powodem piętrzącej się irytacji. Zwalczając biurokratyczny nowotwór, który od dawna trawi zarządzanie jakością, pragnę przedstawić Państwu interesującą alternatywę.

http://isomanager.pl

System ISO-Manager pozwala między innymi na:

• Tworzenie zintegrowanej dokumentacji dla wielu systemów wg norm ISO.
• Wprowadzenie nowoczesnej cyfrowej formy dokumentacji.
• Wielopoziomowe tworzenie procesów oraz podprocesów.
• Łatwy i przejrzysty sposób tworzenia, prezentowania oraz analizy procesów.
• Szybsze i łatwiejsze planowanie audytów.
• Optymalizację czasu pracy pełnomocników.
• Zmniejszenie kosztów pracy audytorów zewnętrznych.
• Prowadzenie elektronicznej ewidencji oraz ciągłej oceny dostawców.
• Dostęp do systemu i dokumentacji z każdego miejsca na świecie.
• Nieograniczone tworzenie kont użytkowników na jednej licencji.
• Możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników.
• Nadawanie użytkownikom wąskiego dostępu do poszczególnych elementów dokumentacji oraz funkcji systemu.

Jeśli mają Państwo apetyt na szczegółowe informacje na temat funkcjonalności programu, CENNIKA, czy WERSJI DEMO, uprzejmie proszę o kontakt.

Tomasz Kowalski
biuro@isomanager.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 19:40 z tematu "Szkolenia itp"
Bogumil Latos

Bogumil Latos I share good
practices of Digital
Transformation and I
co...

Temat: Ogłoszenia

Witam
od dłuższego czasu chodzi za mną temat studiów podyplomowych ukierunkowanych na ZARZĄDZANIE WIEDZĄ.
Jeśli się nie myle były takie kiedyś na SGH ale obenie ich nie widzę.

Może ktoś z Was spotkał się z takim kierunkiem lub pokrewnym? Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 19:44 z tematu "Studia - Zarządzanie Wiedzą"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Bogumil Latos:
Witam
od dłuższego czasu chodzi za mną temat studiów podyplomowych ukierunkowanych na ZARZĄDZANIE WIEDZĄ.
Jeśli się nie myle były takie kiedyś na SGH ale obenie ich nie widzę.

Może ktoś z Was spotkał się z takim kierunkiem lub pokrewnym?

Tu sobie sprawdź: http://www.instytut.edu.pl Instytutu ZTI (Zarządzania Technologii Informatyki) - kiedyś mieli dokładnie taki kierunek, o jakim piszesz.Teraz tez go nie widzę, ale zawsze możesz zadzwonić na uczelnię i się spytać:) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 19:44 z tematu "Studia - Zarządzanie Wiedzą"
Bogumil Latos

Bogumil Latos I share good
practices of Digital
Transformation and I
co...

Temat: Ogłoszenia

Joanna Miziuła:
Bogumil Latos:
Witam
od dłuższego czasu chodzi za mną temat studiów podyplomowych ukierunkowanych na ZARZĄDZANIE WIEDZĄ.
Jeśli się nie myle były takie kiedyś na SGH ale obenie ich nie widzę.

Może ktoś z Was spotkał się z takim kierunkiem lub pokrewnym?

Tu sobie sprawdź: http://www.instytut.edu.pl Instytutu ZTI (Zarządzania Technologii Informatyki) - kiedyś mieli dokładnie taki kierunek, o jakim piszesz.Teraz tez go nie widzę, ale zawsze możesz zadzwonić na uczelnię i się spytać:)
Dziękuje
wskoczyłem na początek na www i widzę że poszli w jednym kierunku PMP/PMI.
Ale zadzwonię.
Pozdrawiam Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 19:44 z tematu "Studia - Zarządzanie Wiedzą"
Kasia Maciałek

Kasia Maciałek Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię

Temat: Ogłoszenia

Szybka Nauka w Praktyce!

Nowy, darmowy kurs szybkiej nauki, technik pamięciowych i map
myśli. Pierwsze 50 miejsc gratis!

Zapisz się teraz!
szybkanaukakurs.pl/

W kursie:
Praktyczna wiedza prosto od trenera
Wygodny format PDF, łatwy do druku
Bez zobowiązań, zupełnie za darmo!

Wejdź tutaj i zapisz się dzisiaj, póki są wolne miejsca!
http://szybkanaukakurs.pl/Kasia Maciałek edytował(a) ten post dnia 26.08.10 o godzinie 09:33 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 19:46 z tematu "SERDECZNIE POLECAM !!! TO NIC NIE KOSZTUJE A UMYSŁ ZA DARMO KSZTAŁUJE!!!!"
Marek G.

Marek G. Architekt
Społeczności
Internetowych;
filozofia,
medytac...

Temat: Ogłoszenia

Kilka dni temu stanąłem przed problem zrobienia eleganckiego i skutecznego formularza rejestracyjnego. Postanowiłem skorzystać z gotowych słowników zawierających nazwy miejscowości powiązane z powiatami i województwami. Okazało się że nie potrafię znaleźć takiej bezpłatnej (ciągle aktualnej) bazy w internecie. Zasoby tego typu jako powszechne i administrowane z naszych podatków powinny być publicznie dostępne, ale nie są...
Mam wrażenie że potrzebę taką odczuwa wielu z nas, dlatego zapraszam do wspólnego stworzenia takie bazy i udostępnienia jej następnie na zasadach CopyLeft

http://www.goldenline.pl/forum/copyleft-w-praktyce/126386 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 19:57 z tematu "Wolny Słownik Miejscowości - zaproszenie"
Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski trener w obszarze
social media,
social media
manager, ek...

Temat: Ogłoszenia

Moze to kogos zainteresuje. Fajne projekty, fajne szkolenia no i oczywiscie wszystko za friko:
http://www.akademiaparp.gov.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:00 z tematu "Szkolenia online"
Marek Buk

Marek Buk Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Ogłoszenia

Instytut Etnologii i Antropologii UW wraz z ENVISIO Foundation organizują pierwszą w Polsce konferencję poświęconą roli antropologii w biznesie.

Tajniki wdrażania, metodologię oraz możliwości jej szerokiego zastosowania zaprezentują znakomici goście: praktycy antropologii w biznesie (Saatchi&Saatchi, IQS, TVP, Wanzl Polska, ENVISIO Foundation) oraz kadra naukowa (UW, UJ, SWPS) z uznanym dorobkiem, w debacie nad udoskonalaniem kształcenia studentów antropologii dla biznesu.

Konferencja ANTROPOLOGIA – INNOWACYJNOŚĆ – BIZNES

Antropologia już od kilku lat z sukcesem jest stosowana w różnych obszarach biznesu: marketingu, PR, consultingu w postaci różnorodnych badań i dostosowanych autorsko do potrzeb danego sektora biznesu i projektu badawczego. Wynika to z faktu, iż antropologowie są grupą zawodową, doskonale przygotowaną do wyjaśniania różnych wzorów zachowań, mających wpływ na realizowanie strategii i taktyki w biznesie.

Ideą konferencji jest pokazanie, że wykształcenie antropologiczne jest szczególnym kapitałem edukacyjnym, które może być efektywnie wykorzystywane w różnych obszarach rynku. Ma za zadanie pokazać studentom, absolwentom antropologii i etnologii oraz firmom możliwości wzajemnej współpracy, a kadrze naukowej dostarczyć inspiracji o przeprowadzenia zmian w kształceniu pod kątem lepszego przygotowanie do działania w obszarze biznesowym

Ideą ENVISIO Foundation jest wspieranie przyśpieszania najważniejszych przemian, m.in. w zakresie partycypacji w kulturze wiedzy i innowacji, poprzez wykorzystywania całego szeregu narzędzi komunikacyjnych i strategicznych.

Konferencja odbędzie się 30 stycznia 2013r. w auli dawnej biblioteki uniwersyteckiej na Kampusie Głównym Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowie Przemieście 26/28. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 03.02.2013 o godzinie 17:46 z tematu "Konferencja ANTROPOLOGIA – INNOWACYJNOŚĆ – BIZNES już 30 stycznia 2013r."
Agnieszka Moryson Górska

Agnieszka Moryson Górska Specjalista ds.
sprzedaży systemów
IT

Temat: Ogłoszenia

bs4 intranet. Najbardziej funkcjonalny program CRM w Polsce.

bs4 intranet to nowoczesne oprogramowanie dla firm, które pozwala osiągać przewagę nad konkurencją. Duża konfigurowalność pozwala dopasować program do specyfiki działania przedsiębiorstwa z niemal każdej branży.

Najważniejsze funkcjonalności oprogramowania bs4 intranet związane są z CRM.
Pozwalają budować jak najlepsze relacje z klientami i dostarczać im wartości, jakich oczekują. W efekcie prowadzi to do zwiększenia sprzedaży.

Jeżeli potrzebujesz programu do zarządzania -> http://www.crmidealny.pl/
Agnieszka K.

Agnieszka K. Project/Portfolio
Manager

Temat: Ogłoszenia

Już 13-14 czerwca PMI Kraków wraz z IIBA zaprasza na międzynarodową konferencję z zakresu Zarządzania Projektami oraz Analizy Biznesowej: Project and Analysis Management (PAM) Summit.

PAM Summit to wydarzenie, w trakcie którego uczestnicy poznają zagadnienia związane z analizą biznesową, zarządzaniem projektami, zarządzaniem zespołem a wszystko to w doborowym towarzystwie uznanych ekspertów z całej Europy. Dwa dni poświęcone synergii pomiędzy najważniejszymi aspektami związanymi z pracą PM-ów, analityków biznesowych i managerów w inspirującej atmosferze. Więcej szczegółów na stronie konferencji: http://pamsummit.com

Serdecznie zapraszam w imieniu PMI Kraków! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 26.02.2013 o godzinie 18:26 z tematu "Konferencja w Krakowie: Project and Analysis Management Summit"
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.04.2013 o godzinie 14:04 z tematu "Konferecja "Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie""
Mariusz Lachor

Mariusz Lachor Kierownik projektu,
Centrum Edukacji
Zawodowej CARGO Sp.
...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.

Mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w projekcie „Szkolenia i certyfikacja IT”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Skierowany jest do mikro i małych przedsiębiorstw z branży IT – PKD 62.01Z –„Działalność związana z oprogramowaniem i doradztwo w zakresie informatyki”, które mają swoją siedzibę na terenie woj. śląskiego i nie korzystały ze wsparcia w ramach działania 8.1.1 oraz 8.1.2.

W ramach projektu pracownicy w/w firm mogą skorzystać z:
- szkolenia przygotowującego do certyfikacji IPMA zakończonego certyfikatem na poziomie D lub C – 128h
- szkolenia Metodyki zwinne Agile Scrum wraz z certyfikatem (egzamin w języku angielskim) – 16h

Szkolenia będą się odbywać w wybranych miejscowościach woj. śląskiego (Katowice, Jaworzno, Gliwice, Częstochowa, Bielsko-Biała) w weekendy oraz ewentualnie w dni powszednie poza godzinami pracy. Przewidywany termin rozpoczęcia szkoleń maj-lipiec. Uczestnicy mają zagwarantowany catering oraz materiały szkoleniowe. Zajęcia będą się odbywać w 12-to osobowych grupach.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest wniesienie przez firmę 20% wkładu własnego w wysokości:
- szkolenie przygotowujące do certyfikacji IPMA zakończone certyfikatem na poziomie D – 924,87zł za osobę
- szkolenie przygotowujące do certyfikacji IPMA zakończone certyfikatem na poziomie C – 2068,20zł za osobę
- szkolenie Metodyki zwinne Agile Scrum wraz z certyfikatem – 800zł za osobę

Każda z osób w ramach projektu ukończy szkolenie przygotowujące do certyfikatu IPMA poziom D lub C oraz szkolenie Metodyki zwinne Agile Scrum.

Jeżeli są Państwo zainteresowani udziałem w projekcie bardzo proszę o kontakt z Kierownikiem projektu, tel. 503 341 971 lub mailem: projektit@cargo.edu.pl. Więcej informacji o projekcie oraz dokumenty rekrutacyjne na stronie - http://projektit.cargo.edu.pl

Zapraszam również na spotkania informacyjne:
- 24.04.2013r. od godz. 17.00 do 18.00 w Katowicach - budynek Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowa 12, pok. nr 29
- 25..04.2013r. od godz. 17.00 do 18.00 w Katowicach, ul. J. Sobieskiego 10/2

pozdrawiam
Mariusz Lachor Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.04.2013 o godzinie 14:05 z tematu "Szkolenie IPMA, Agile Scrum-Projekt dofinansowany z UE"
Ilona Szpila

Ilona Szpila Student, Uniwersytet
Gdański

Temat: Ogłoszenia

Konferencja Project Management 2013 już niedługo! W dniach 22-23 maja w Sopocie odbędzie się szósta edycja wydarzenia, będącego niezwykłą okazją spotkania z ekspertami oraz praktykami z takich firm jak Microsoft Polska, IBM Polska, ING Bank Śląski czy Pomorska Kolej Metropolitalna, którzy dzielić się będą swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu projektami. Jak skutecznie realizować projekty, jakie ryzyka na nas czekają, jaka jest rola projektów w przedsiębiorstwach? Na te oraz wiele innych pytań będziecie mieli okazję znaleźć odpowiedzi podczas dwóch dni wykładów, warsztatów, paneli dyskusyjnych oraz gier symulacyjnych.

Więcej szczegółów na naszym fanpage’u:
http://facebook.com/konferencjapm

oraz stronie internetowej:
http://konferencjapm.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny.
Do zobaczenia! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 10.05.2013 o godzinie 12:09 z tematu "Konferencja Project Management- Skuteczne Zarządzanie Biznesem"
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Ogłoszenia

W nowoczesnych organizacjach szkolenia i rozwój personelu mają znaczenie strategiczne. Idea stworzenia wewnętrznego działu szkoleń służącego tylko na potrzeby jednej organizacji, znającego uwarunkowania i procesy firmy, jest godnym rozważenia rozwiązaniem. Chociaż niesie to za sobą koszty, to możliwości, które tkwią w takich działaniach są na tyle duże, że można je traktować jako centrum zysków firmy.

Aby pomóc Państwu stworzyć politykę szkoleniową firmy i zbudować dobrze funkcjonujący wewnętrzny dział szkoleń i rozwoju, który będzie przynosił zyski organizacji, HRnews.pl zaprasza na 2-dniowe warsztaty
WEWNĘTRZNY DZIAŁ SZKOLEŃ. Jak stworzyć politykę szkoleniową w firmie


Obrazek
Agnieszka Moryson Górska

Agnieszka Moryson Górska Specjalista ds.
sprzedaży systemów
IT

Temat: Ogłoszenia

bs4 na Facebooku!
Serdecznie zapraszamy do polubienia naszego fanpage’'a na Facebooku, gdzie na bieżąco umieszczamy informacje o nowoœściach w systemie, aktualnych promocjach oraz ciekawe artykuły i materiały multimedialne dotyczące systemów CRM.

Wystarczy wejść na nasz profil na Facebooku:
https://www.facebook.com/bs4.business.solutions
a następnie kliknąć przycisk „Lubię to!”.

Dla wszystkich Klientów, którzy „polubią” nasz facebook'owy profil i podpiszą z nami do końca tegorocznych wakacji umowę, przygotowaliśmy dodatkowe 10%rabatu na licencję.

Zapraszamy do skorzystania z promocji!
Marcin Urbański

Marcin Urbański E-commerce, analityk
szkolenia -
tel.:513272082

Temat: Ogłoszenia

Chcecie podnieść efektywność pracy waszego zespołu, a może sami uważacie, że macie za dużo pracy operacyjnej? Za dużo tabelek, raportów. Czasami macie wrażenie, że Excel nie do końca Was słucha. Mam na to idealne i tanie rozwiązanie !!!
Zapraszam na szkolenia zamknięte organizowane dla Was i Waszych zespołów z zakresu automatyzacji pracy z aplikacją Ms Excel.
Zobaczcie, jakie korzyści otrzyma Wasza firma z współpracy z firmą Prometeusz: http://excel.analitycydlabiznesu.pl/index.php/excel-ko...

POZDRAWIAM
Marcin Urbański
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Piotrek Sosnowski

Piotrek Sosnowski Konsultant Kariery,
Współzałożyciel -
InterviewMe.pl

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry.

Mam ofertę pracy w mojej firmie w Departamencie Zarządzania Wiedzą:

Stanowisko:

Zarządzanie wewnętrzną platformą społecznościową dla Klienta.
Samodzielne prowadzenie projektu zarządzania wiedzą.
Ścisła współpraca z kadrą menedżerską.
Tworzenie materiałów na portal (tekst, zdjęcia, video).
Kreowanie materiałów best practice, case studies w oparciu o priorytety i projekty klientów.
Budowanie zaangażowania społeczności (konkursy, newslettery etc.…).
Przygotowywanie i prezentacja raportów i prezentacji dla Klienta.

Wymagania:

Znajomość zagadnień z obszaru komunikacji wewnętrznej.
Umiejętność bezbłędnego redagowania tekstów.
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność.
Wykształcenie wyższe.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Znajomość mediów społecznościowych.
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.

Oferujemy:

Komfort pracy w zgranym i młodym zespole.
System premii kwartalnych dodawanych do podstawy wynagrodzenia.
Pracę w oparciu o umowę o dzieło.
Atrakcyjny pakiet medyczny (Medicover)
Bardzo dobrą lokalizację biura w centrum Warszawy.

praca@learnplace.pl

http://www.pracuj.pl/praca/knowledge-management-projec...

Jeżeli możecie polecić kogoś do tej pracy lub sami jesteście zainteresowani - proszę o kontakt.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do