Anna Witkowska

Anna Witkowska Specjalista ds.
marketingu, HIT-Kody
Kreskowe

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

RedPrairie WMS to jeden z najlepszych systemów na świecie do zarządzania logistyką magazynową. Rozwijany od ponad 35 lat zajmuje wiodące pozycje w rankingach organizowanych przez niezależne instytucje badawcze takie jak Gartner czy ARC Advisory Group.

Zapraszamy Państwa na seminarium RedPrairie Solutions Day, które odbędzie się 11 września w siedzibie firmie HIT-Kody Kreskowe.

Podczas seminarium zostaną zaprezentowane:
- rozwiązania usprawniające zarządzanie powierzchnią magazynową i pracownikami;
- rozwiązania do zarządzania logistyką sieci handlowych;
- aplikacje wspierające działania e-commerce;
- najnowsze, mobilne rozwiązania sprzętowe.

Zaproszenie i szczegółowa agenda dostępne na stronie internetowej:
http://http://www.hit-kody.com.pl/aktualnosci/232
Ilość miejsc ograniczona. Każde zgłoszenie zostanie potwierdzone mailowo. Karta zgłoszenia dostępna na podanej wyżej stronie internetowej.
Kontakt: marketing@hit-kody.com.pl

Serdecznie zapraszamy!

HIT-Kody Kreskowe Sp.J.
Wyłączny Partner RedPrairie na terenie Polski

http://hit-kody.com.pl
Marek W.

Marek W. Doradztwo
logistyczne,
zarządzanie zapasami

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

100 zł za 4 godziny indoktrynacji marketingowej na temat sprzedawanego przez siebie oprogramowania i sprzętu. Szacunek - Panowie - tak się robi biznes!
Anna Witkowska

Anna Witkowska Specjalista ds.
marketingu, HIT-Kody
Kreskowe

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

Dziękujemy Panu za opinię i zainteresowanie nasz konferencją. Zważywszy na zasób wiedzy - nie tylko odnoszący się do oferowanych przez nas rozwiązań, ale również o charakterze ogólnym dotyczącym najnowszych rozwiązań w logistyce magazynowej to kwota, którą chcemy obciążyć uczestników ma charakter symboliczny. My proponujemy konkretny towar - stosunkowo ekskluzywną porcję wiedzy podaną przez praktyków i ekspertów w konkretnej dziedzinie, opakowany w formę konferencji. Delegujące na to spotkanie swoich pracowników firmy jak do tej pory nie kwestionowały zasadności takich opłat. Weźmiemy pod uwagę Pana spostrzeżenia przy okazji kolejnych organizowanych przez nas konferencji.
Tymczasem zapraszamy Pana na naszą wrześniową konferencję - zapewniamy, że nie będzie to stricte marketingowe i indoktrynacyjne spotkanie.
Marek W.

Marek W. Doradztwo
logistyczne,
zarządzanie zapasami

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

Bardzo dziękuję za zaproszenie - chętnie wziąłbym udział, ale niestety 11 września prowadzę we Wrocławiu sesję na temat IT w logistyce w międzynarodowej konferencji: http://fedcsis.org/it4l

Może następnym razem, bo rzeczywiście lubię poznawać nowe systemy IT czy inne rozwiązania, aby móc je polecać swoim klientom (oczywiście jeśli są adekwatne do ich potrzeb w prowadzonym przeze mnie projekcie)
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

Marek :)
Pani Annie należy się nagroda za dyplomatyczną odpowiedź, zauważ, że Twoja druga także zyskała na dyplomacji ;) (czyli Pani Anna jest skuteczna ;))

W kwestii takich "konferencji" produktowych, ja wyciągam wnioski próbując "zdefiniować" sobie grupę docelową na bazie treści ogłoszenia.

Dobry specjalista zdobywa wiedzę permanentnie a nie "od przypadkowej konferencji do przypadkowej konferencji". Jeżeli, jak wspomniałeś, swoim klientom rekomendujesz jakieś konkretne rozwiązania, to znaczy że "pomagasz" producentowi tego oprogramowania (tez tak robię).

Czym jest wiec "wiedza specjalistyczna" oferowana przez Panią Annę za 100zł? Jeżeli eksperci ją prezentują to nie eksperci są jej adresatem, a może wymiana wiedzy? Oj to chyba nie na konferencji organizowanej przez jednego z graczy rynkowych bo "ryzyko stronniczości" jest duże.

Więc jako grupa docelowa pozostają ludzie, którym potrzebna jest (lub wystarczy) pobieżna wiedza, bez gwarancji obiektywizmu. Są to albo potencjalni klienci (wstępne rozpoznanie rynku) albo konsultanci, którym wystarczy "pobieżna wiedza".

Pisze to z dwóch powodów: pierwszy - bo Marek to mój kolega i się dopisałem pod nim :)), drugi - by zwrócić firmom, dostawcom konkretnych technologii i rozwiązań, organizującym takie konferencje uwagę na to, że to komu wysyłają zaproszenia i ich treść, w tym fakt opłaty i jej wysokość, już niesie dużo informacji bo ja np. chyba nie poświęcił bym swojego czasu na szkolenie, które sam organizator wycenił na 100zł.
Anna Witkowska

Anna Witkowska Specjalista ds.
marketingu, HIT-Kody
Kreskowe

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

Szanowni Państwo:)

Być może wiedza, którą przedstawimy jest stronnicza, bowiem nakierowana
na RedPrairie. Nie są zaś stronnicze wszelkie rankingi,
które klasyfikują RedPrairie jako wiodący system klasy SCM na świecie
(np. ranking Gartnera). Zachęcamy Pana, jako wiodącego konsultanta do
spraw rozwiązań dla logistyki w naszym kraju, do zapoznania się z
nasza ofertą, naszymi systemami i doświadczeniami. Opłata, o
której rozmawiamy to nie cena nabycia wiedzy, a forma swego rodzaju
gwarancji, że zgromadzimy osoby faktycznie zainteresowane, a nie tak
zwanych zawodowych gości konferencyjnych.
Marek W.

Marek W. Doradztwo
logistyczne,
zarządzanie zapasami

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

Jarek
Wiesz z listy PTI, że lekkość języka najlepiej wychodzi mi w prowokacjach, zwłaszcza z użyciem słów, za co jestem równie często tępiony, jak lubiany :)

Pani Aniu, Jarek
Co do opłaty - rzeczywiście z kilkoma dostawcami rozmawiałem na temat tego, że darmowość konferencji może negatywnie wpływać na jakość odbiorców. Dostawca naraża się na pojawienie się niezainteresowanych produktem osób, za to mocno zainteresowanych imprezą (w spotkaniach dwudniowych). Najczęściej eliminuje się takich klientów właśnie przez propozycję jakiejś zapłaty, którą często anuluje się dla osób z branży.

I tu Jarek ma rację, że zdobywanie wiedzy na konferencji to niewielki efekt ... gdyby nie kontakt f2f. Mam sporo takich eventów zaliczonych i niemal zawsze w kuluarach na wszelki wypadek (czekając na bardzo trudne pytanie) siedzą najlepsi specjaliści. Nie medialni sprzedawcy, frontmeni, tylko osoby, które zjadły zęby. Osoby niemal nigdy niedostępne dla klienta inaczej. No i siedzą na widowni klienci, od których można się dowiedzieć jak firma o nich dba przed i po wdrożeniu, czemu zmieniają system, z jakimi systemami sobie nie poradzili, jak potraktowała ich konkurencja i dlaczego, między jakimi systemami wybierają i mnóstwo innych. Wiedza nie do zdobycia gdzie indziej.

Ale dalej uważam, że ogłaszanie na liście "jest konferencja marketingowa" za 100.- zł to dziwny sposób zdobywania klientów
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

Anna Witkowska:
Opłata, o
której rozmawiamy to nie cena nabycia wiedzy, a forma swego rodzaju
gwarancji, że zgromadzimy osoby faktycznie zainteresowane, a nie tak
zwanych zawodowych gości konferencyjnych.

i tej szczerej opinii mi brakowało bo doskonale to rozumiem :) a nie, że:

Zważywszy na zasób wiedzy - nie tylko odnoszący się do oferowanych przez nas rozwiązań, ale również o charakterze ogólnym dotyczącym najnowszych rozwiązań w logistyce magazynowej to kwota, którą chcemy obciążyć uczestników ma charakter symboliczny.

bo to nie do obrony :)

Temat: O jednym z najlepszych systemów zarządzania magazynem w...

Szukałem ostatnio też dla siebie programu do obsługi magazynu i u mnie padł wybór na program Lomag. Prosta i intuicyjna obsługa to niewątpliwie jest największa zaleta tego oprogramowania. Jestem przekonany, że będziesz z niego zadowolony.



Wyślij zaproszenie do