Urszula
Czapska-Szypersk
a
"Jeśli Twoje
marzenia Cię nie
przerażają to
znaczy, że są...
Temat: Rola systemów CRM w budowaniu relacji z klientem -...
Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu. Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą.Potrzebny jest system który to udoskonali!
Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?
Jak pozyskać klienta?
Jak zarządzać relacjami z klientem?
Na te i inne nurtujące pytania odpowiemy podczas V edycji konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" już 9 grudnia w Warszawie.
Zapraszamy do bezpłatnego udziału.
Rejestracja ->>
Podczas konferencji wykłady poprowadzą m. in.:
-"Najlepszy otwarty CRM w praktyce"
Błażej Pabiszczak - Chief Executive Office, YetiForce
- "Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych"
Krzysztof Zych - Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o.
- "Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?"
Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation
- "Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu"
Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24
-"Inbound marketing - tylko dla orłów"
Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy
-"Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji"
Grzegorz Filipowicz - Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski - Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A.
- "Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii"
Jakub Kubalski - Aplikant Adwokacki, Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k.
- "Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu"
dr Tymoteusz Doligalski, SGH
Konferencję kierujemy do:
1. Przedstawicieli Zarządu
2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
-Marketingu
-Sprzedaży
-Handlowego
-IT
-BOK
-Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
-Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Zachęcam do zgłoszenia swojego udziału w konferencji. Każdy z uczestników otrzymuje materiały konferencyjne, udział we wszystkich wykładach, przerwy kawowe, prezentacje wykładów.
Więcej szczegółów na stronie internetowej:
http://multiexpo.pl/wsparcie-crm