Wojciech
Skrzynecki
kierownicze, biznes
prywatny
Barbara
Machalska -
Cyran
"Świat nie odpłaca
Ci za to, co wiesz.
Świat odpłaca Ci
z...
Temat: CRM dla małych?
Ja osobiście polecam Comarch ERP Optima. Fajny, łatwy w obsłudze i tani program. A co ważne ma duże możliwości indywidualnej konfiguracji.
Jakub
Tkaczyk
Student, Uniwersytet
Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w
War...
Temat: CRM dla małych?
Ostatnio miałem do czynienia z LiveSpace (http://livespace.pl) i się do niego przekonałem. Tak jak z reguły CRM kojarzyły mi się z programami nie do ogarnięcia, z dużą ilością funkcji, z których i tak się nie korzysta, tak się pozytywnie zaskoczyłem i bardzo szybko go opanowałem ;)Marcin Michalski Grafik
Temat: CRM dla małych?
U mnie jest podobnie, tez jestem współwłaścicielem nowej firmy i od pewnego czasu szukam rozwiązania dla siebie. Poszukuję czegoś funkcjonalnego prostego no i w racjonalnej cenie.(z tych poszukiwań narodził się nawet pomysł założenia pod tym kątem portalu, bo tak naprawdę nigdzie nie ma jakiegoś logicznego i przydatnego zestawienia). Na razie na prowadzenie wysuwa się CRM7 od more7 ale poszukiwania trwają...
konto usunięte
Temat: CRM dla małych?
Chętnie doradzimy!Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą http://yosi.pl
pozdrawiam,
Piotr Stanek ITCube Software
Temat: CRM dla małych?
Nie każdy CRM dużo kosztuje i co więcej nie są to systemy tylko dla dużych firm. Na pewno takie rozwiązanie przyda ci się w firmie aby upożądkować informacje o Klientach oraz uodpornić się na rotacje pracowników. Polecam rozwiązanie ITCube START, które jest stosunkowo tanim systemem a ma duże możliwości. Więcej informacji możesz znaleźć na stronie http://itcube.pl - strona poświęcona pakietowi ITCube (system crm).
Agnieszka
Moryson Górska
Specjalista ds.
sprzedaży systemów
IT
Temat: CRM dla małych?
Wielu producentów systemów CRM tworzy uproszczone wersje dla mniejszych przedsiębiorstw. Przykładem takiego systemu może być specjalnie opracowany na podstawie wieloletnich wdrożeń bs4 SMART CRM.Agnieszka M. edytował(a) ten post dnia 06.05.13 o godzinie 15:13konto usunięte
Temat: CRM dla małych?
Wojtek, twoja intuicja cię nie myli. CRM czyli Zarządzanie relacjami z klientami to przede wszystkim pomysł na obsługę klientów, a dopiero potem narzędzie informatyczne. Narzędzie, które musi być dostosowane do firmy, np. ilości pracowników, stopnia skomplikowania procesów obsługowych, wymaganego zakresu obsługi online.W małych organizacjach tak rozumiany CRM może dobrze działać w ogóle bez systemów. Znałem właścicielkę sklepu osiedlowego, która miała w głowie wszystkich najważniejszych klientów i ich sprawy, znała ich ulubione smaki i sama odradzała im zakup tych produktów, które niekiedy miała nieświeże. To, że twoi handlowcy budują swoje osobiste relacje z klientami to dobrze, Prawdziwie silna lojalność tworzy się dzięki stosunku klienta do marki/przedsiębiorstwa i do ludzi, którzy go obsługują. Jeśli masz problem z tym, że twoi pracownicy odchodzą zastanów się najpierw jak ich utrzymać.
Co do narzędzia, to jeśli w firmie jeszcze niczego nie używaliście, to najpierw zacznijcie od prostych papierowych fiszek i excela. Porozmawiaj ze swoimi ludźmi, jak dotąd radzą sobie z notowaniem kontaktów do klientów, z powracaniem do nich po jakimś czasie. Z pewnością jest jakieś know-how, które możecie wykorzystać i przy okazji wypracować wspólnie cele, które będą zorientowane nie tylko na dobro firmy jako takiej, ale również ich osobiste korzyści. Jeśli ustalisz jakiś prosty system raportowania i będziesz zdeterminowany, żeby omawiać wyniki co tydzień, to za pół roku handlowcy wyrobią odpowiednie nawyki i sami przyjdą i powiedzą czego im brakuje. Z takim doświadczeniem będzie ci łatwiej zdecydować się na jakieś konkretne rozwiązanie i nie dasz się nabrać na pierwszą lepszą prezentację i kolorowe obietnice dostawcy oprogramowania.
dr Bartosz Deszczyński, CRM Profi
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
http://www.goldenline.pl/bartosz-deszczynski/
Zapisz się na szkolenie lub studia podyplomowe CRM!
http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wielkopolska-sz...
http://podyplomowe.ue.poznan.pl/studia.168.html
A jesli chcesz troche poczytać wejdź na:
http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wydzialy,c18/wy...
Wojciech S.:
Jestem niestety jeszcze nie za dobrze zorientowany w temacie. Jak słyszałem hasło crm to mi się wydawało, że to jest coś dla wielkich korporacji, za jakieś ogromne pieniądze. ja mam niewielką firmę, tylko że mam wrażenie kompletnego bałaganu. trzymam pięć srok za ogon, a potem okazuje się że nic nie mam. a to z prostej przyczyny ludzie przychodzą odchodzą, a razem z nimi klienci. wiem, że tak nie powinno być, klient powinien trzymać się firmy nie człowieka, no ale cóż... wspólnie doszliśmy do wniosku ze powinien być jednak crm, bo zginiemy w bałaganie. Tylko jak patrzę na te programy kto z nich korzysta, ile kosztują to nie umiem się odnaleźć z moją małą firmą. Macie jakieś doświadczenia?
Temat: CRM dla małych?
CRM jest jak najbardziej dedykowany również albo nawet przede wszystkim dla małych firm, mam firmę usługową i 7 pracowników, a i tak nie wyobrażam sobie pracy bez CRM-a, sprawdź sobie na http://firmao.pl/oferta, jest też darmowy okres próbny, więc sobie sprawdzisz czy u ciebie zdaje egzamin.Temat: CRM dla małych?
My też używamy w firmie CRM Firmao . Polecam wszystkim, ponieważ nigdy nie mieliśmy problemu z systemem i na prawdę pomógł nam usprawnić działania w naszej firmie http://firmao.pl/ds.Temat: CRM dla małych?
crm jest dobry nawet dla małych firm, bo chodzi o to, że masz porządek z informacjami, dokumentami i generalnie ze wszystkim, a przez to nie tracisz dużo czasu na szukanie jednego pliku przez godzinę, tworzenie raportów czy przypominanie sobie, o czym gadałem z tym i tym klientem (ustalenia) - wszystko czarno na białym, łatwy w obsłudze i mega pomocny u nas jest ten od metasales: https://metasales.pl/ może i tobie posłuży :)Podobne tematy
-
Zarządzanie kontaktami z... » CRM dla doradcy kredytowego? -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Poszukuję wykonawcy programu CRM dla małej firmy... -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Bezpłatna konferencja "CRM GigaCon" – 16.04.2013, Warszawa -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Szkolenie "CRM w praktyce" -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Bezpłatna konferencja CRM 25.09.2012 -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Projekt badawczy na temat wykorzystania systemów CRM -... -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Systemy ERP i CRM - bezpłatna konferencja -
-
Zarządzanie kontaktami z... » CRM - pytania i odpowiedzi -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw - BEZPŁATNA... -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Szukam Partnerów do sieci sprzedaży CRM -
Następna dyskusja: