konto usunięte
Temat: CRM dla doradcy kredytowego?
witajcie,pracując w branży pośrednictwa kredytowego, spotykamy codziennie nowe osoby, poznajemy nowe pomysły, dowiadujemy się nowych rzeczy, kredyty przekładają się, klienci rezygnują, przesyłają nam nowe dokumenty, informacje, polecenia i etc. informacji codziennie jest od groma.
jak poradzić sobie z tym ogromem informacji które codziennie do nas spływają?
jak nie zapomnieć oddzwonić do klienta?
jak nie zapomnieć o kliencie który czeka na zmianę rynkową, poprawę oferty?
jak nie zapomnieć o wszystkich zobowiązaniach, etapach prowadzonych wniosków i etc.
szukam sprawnego rozwiązania / programu który pomógł by mi o tym wszystkim pamiętać, tzn.
- przypominał o telefonach do wykonania
- przypominał o nadchodzących spotkaniach
- katalogował rzeczy do wykonania
- archiwizował informacje o konkretnych klientach
macie jakiś program do polecenia? albo poradę jak sobie z tym skutecznie poradzić?
bo codzienne ręcznie nadzorowanie tych wszystkich informacji jest zbyt czasochłonne.