konto usunięte

Temat: Bezpłatne Seminarium Efektywne strategie CRM - Warszawa 7...

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym seminarium Efektywne Strategie CRM, jak pozostać bliżej klientów w dobie kryzysu, organizowanym 7 października 2009 r., w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Jak korzystać z technologii CRM, aby pozyskać nowych klientów, a w tym samym czasie zacieśnić stosunki z dotychczasowymi klientami?

Jak połączyć politykę, procesy i strategie mające na celu ujednolicenie interakcje z klientem i zapewnić środki do śledzenia informacji o klientach?

Podczas seminarium poświęconym CRM organizowanych przez TMIH, dostarczymy Państwu odpowiedzi na tak złożone kwestie jak:

Tematyka

* Operacje Front Office - bezpośrednia interakcji z klientami, np. spotkania twarzą w twarz, rozmowy telefoniczne, e-mail, usługi internetowe itp.
* Operacje Back Office - działania, które ostatecznie wpływają na działalność front Office (np. rozliczenia, utrzymanie ruchu, planowanie, marketing, reklama, finanse, produkcja, itp.)
* Stosunki handlowe - interakcje z innymi firmami i partnerami, tak jak dostawca/ sprzedawca, punkty sprzedaży detalicznej / dystrybutorzy, branżowe sieci (grupy lobbujące, stowarzyszenia).
* Analiza - Kluczowe dane CRM mogą być analizowana w celu zaplanowania targetowanych kampanii marketingowych, tworzenia strategii biznesowych, ocenianie sukcesu działalności CRM (np. udział w rynku, liczby i rodzaju klientów, przychodów, rentowność).

Seminarium będzie również obejmować różne typy CRM’ów jak i oprogramowanie, które są dla nich dostępne, takie jak:
Customer Service, Campaign Managementi Sales Force Automation, które stanowią trzon typowego systemu CRM.

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI ONLINE..

http://seminaria.trademedia.us