Marcin B A

Marcin B A ochrona, procektor

Temat: 20 € bonusu na start nowego banku internetowego...

Ważne najpierw na telefonie wrzucamy przód dowodu i selfie wysyłamy wniosek z kodem promo przychodzi sms że odrzucone potem wchodzimy wrzucamy tak samo druga stronę dowodu i selfie wysyłamy i dopiero link dostaniemy na telefon gdzie wrzucimy wyciąg z banku np i chwilaa i akceptuję godzinka i kasa jest







https://desktopbank.blackcatcard.com/login


jeżeli coś nie wiecie na czacie wytłumaczą w pare minut

witam mam kod na szybszą niż wczesniej odrazu dostajemy w maks 2-3h kasa na koncie kod to AA6SP0 dziś sie rejstrowałem 10:00 a o 12:00 kasa na koncie

Jak odebrać bonus 20 €?





By odebrać bonus wystarczy się zarejestrować. Pamiętajcie, że musicie wpisać kod promocyjnyAA6SP0 w odpowiednim miejscu podczas rejestracji (pole promo code – podczas etapu robienia selfie i zdjęcia dowodu osobistego). Jeżeli pominiecie te pole, zarejestrujecie się bez bonusu.







Pierwszym krokiem jest wybranie urządzenia, za pomocą którego będziecie się rejestrować. W opinii sporej części osób, najłatwiej jest zarejestrować się poprzez przeglądarkę. Co istotne, można to zrobić zarówno przez komputer osobisty jak i przez przeglądarkę na smartfonie czy tablecie. Inne opcje to pobranie aplikacji z Google Play lub App Store.W BlackCatCard nie musicie korzystać ze specjalnego linku by skorzystać z oferty dla nowych użytkowników.





Zanim przejdziecie do wypełniania danych, zwróćcie uwagę na kilka kwestii:

Pamiętajcie by podczas procesu podać wszystkie swoje imiona, które funkcjonują na waszym dokumencie tożsamości (dowodzie lub paszporcie). W późniejszym kroku dane z dokumentu będzie weryfikował automatyczny system, który nie zaakceptuje wniosku rejestracyjnego bez wszystkich danych zgodnych z dokumentem.
Wypełniając formularz rejestracyjny nie używajcie polskich znaków. System ich nie zaakceptuje. Używajcie zamienników np. "o" zamiast "ó".
Jeżeli macie paszport, to lepiej jest użyć właśnie jego do potwierdzenia tożsamości - przechodzi gładko weryfikacje już przy pierwszej próbie
Weryfikacja dokumentów odbywa się za pośrednictwem sztucznej inteligencji. Jak w przypadku większości nowych aplikacji, ten system nie jest jeszcze doskonały. Pracownicy BlackCatCard cały czas usprawniają wprowadzone rozwiązania. Jeśli napotkacie na problemy podczas próby rejestracji, po prostu bądźcie cierpliwi i próbujcie dalej, w końcu zadziała.
Mocnym atutem aplikacji jest za to obsługa klienta, działająca 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z suportem skontaktujecie się przez aplikację, zarówno po ukończonej rejestracji, w trakcie jak i przed.





W kilku kolejnych krokach będziecie poproszeni o podanie podstawowych danych. Na pierwszym ekranie będzie to w kolejności: adres e-mail, płeć (gender), imię, nazwisko, data urodzenia, kraj urodzenia, miejsce urodzenia (chodzi o miasto) oraz imię do wytłoczenia na karcie Mastercard.

Następny ekran to: kraj zamieszkania, numer pesel, nazwa ulicy, numer domu, numer mieszkania (opcjonalnie), miasto, województwo (opcjonalnie) oraz kod pocztowy. Dolnym suwakiem możemy określić, czy kartę Mastercard chcemy otrzymać pod podany adres zamieszkania, czy może w inne miejsce.

Kolejny ekran to potwierdzenie adresu dostawy karty Mastercard i wybór pomiędzy dostawą standardową i opcją express. Przy przyśpieszonej dostawie karty fizycznej możecie spodziewać się już po 2 dniach, jednak ponad 100 zł to dość wygórowana cena. W przypadku zwykłej opcji kartę powinniście znaleźć w swoich skrzynkach pocztowych w około 10 dni roboczych.

Czwarta zakładka to w kolejności: prośba o podanie obywatelstwa, wybór rodzaju dokumentu, którym będziemy chcieli potwierdzić naszą tożsamość (dowód osobisty lub paszport), numer tego dokumentu, data jego wydania, data ważności i organ który wydał dokument (np. Prezydent miasta).



Rejestracja powoli zbliża się ku końcowi. Ostatni ekran w aplikacji zaczyna się od potwierdzenia 2 punktów, stwierdzających że nie jesteście osobami pełniącymi ważne funkcje polityczne (np. minister, poseł, kierownik w NBP, czy wysoko postawiony urzędnik Sądu) oraz że wasi najblizsi nie pełnią tych funkcji.

Odrobinę niżej na tym samym ekranie znajdziecie dwa pola z plusem na środku. Oba z nich dotyczą już weryfikacji waszej tożsamości, czyli kroku wymaganego przez prawo Unii Europejskiej. Pierwsze pole to miejsce na dodanie zdjęcia przedniej strony dowodu osobistego. Aplikacja współpracuje z aparatem w waszym smartfonie - wystarczy zrobić zdjęcie i je zatwierdzić.

Drugie pole to prośba o zrobienie sobie szybkiego selfie. Tutaj warto zadbać o prawidłowe oświetlenie, gdyż aplikacja jest bardzo wrażliwa na odpowiednie parametry zdjęcia. W moim przypadku do uzyskania satysfakcjonującego wyniku potrzebne było 5 prób.



Pamiętajcie by uzupełnić pole promo code kodem AA6SP0 . Samo skorzystanie z linku nie nalicza automatycznie promocji - musicie wpisać kod ręcznie.


Rejestracja przy użyciu nowego dowodu osobistego



Automatyczny system weryfikacji ma obecnie problemy z odczytem nowego wzoru polskiego dowodu osobistego. Problem polega na tym, że w nowym formacie przeniesiono numer dowodu na tylną stronę dokumentu.

W prawdzie system przyjmie zdjęcie tylnej strony nowego dowodu (zamiast przodu), jednak stosując taki zabieg nie zostaniecie pozytywnie zweryfikowani. Wasza rejestracja zostanie odrzucona. Istnieje sposób na obejście tego problemu. Do tej pory został potwierdzony przez kilku czytelników, więc jest pewność że ta metoda działa.

Korzystając z nowego dowodu musicie rejestrować się przez przeglądarkę na komputerze osobistym lub przeglądarkę na smartfonie bądź tablecie.

Należy wypełnić po kolei pola formularza rejestracyjnego, tak jak jest to opisane w standardowej rejestracji powyżej aż do momentu, w którym zostaniecie poproszeni o wgranie zdjęcia dowodu.

Sposób polega na zrobieniu dwóch zdjęć dowodu (przodu i tyłu) w wysokiej rozdzielczości i połączeniu je programem tak by na jednym zdjęciu były dwie strony. Powinno to wyglądać podobnie do poniższego przykładu.

BlackCatCard rejestracja z nowym dowodem osobistym

Tak połączone zdjęcie należy załączyć w odpowiednim miejscu w formularzu rejestracji.

Do weryfikacji nadal będziecie potrzebowali kamerki. Większość laptopów ma ją wbudowaną, jednak jeżeli macie komputer stacjonarny, to możecie mieć z tym problem. W takiej sytuacji możecie otworzyć przeglądarkę w telefonie, przez nią się rejestrować i skorzystać z aparatu w smartfonie do zrobienia selfie. Pamiętajcie tylko by upewnić się, że przeglądarka (np. Google Chrome) posiada niezbędne uprawnienia do korzystania z aparatu, tak jak na zdjęciu poniżej.