Mariusz Lipiński

Mariusz Lipiński Handlowiec, ARTMADE

Temat: Zamówienia

Witam
1. Czy jest możliwość wyróżnienia lub podświetlenia zamówień niekompletnych ?
2. Mam problem z wydrukiem seryjnym faktur do wielu zamówień. Zaznaczam kilka ptaszkiem po lewej stronie następnie Operacje- Realizacja zamówienia na fakturę i drukuje się tylko jedna faktura. Czy można to jakoś zmienić ?
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Zamówienia

Ad. 1 Jest możliwość filtrowania (F8) zakładka nr 3 pozycje
Ad.2 Jak sama nazwa wskazuje jest to realizacji zamówienia na fakturę - a więc jednego zamówienia na jedną fakturę. W standardzie nie ma operacji grupowej - za dużo po drodze może wystąpić rzeczy które trzeba zweryfikować aby automatycznie z wielu zamówień utworzyć wiele faktur metodą 1 do 1. Przy pewnych założeniach można taką operację utworzyć i realizuje to nasz dział HelpDesk.
Mariusz Lipiński

Mariusz Lipiński Handlowiec, ARTMADE

Temat: Zamówienia

Pkt 1. Nie chodziło mi o filtrowanie ale o wyróżnienie na liście zamówień np czerwona czcionka gdy zamówienie niekompletne lub jakieś tło.
Pkt2. Gdzie jest ten Helpdesk jestem nowym użytkownikiem i niestety tego nie wiem. Czy to jest iHD ?
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Zamówienia

Ad.1
Aby stwierdzić czy zamówienie jest kompletne i w jakim stopniu trzeba to sprawdzić na pozycjach tego zamówienia - to obciąża wydajność więc jest dostępne w filtrze na żądanie. Przy dużej ilości danych lista działałaby bardzo wolno. Można znów napisać operację dodatkową, która ustawi etykiety (pokoloruje) listę ale będzie to opcja na żądanie. Jeśli chcemy coś zrobić z niekompletnym zamówieniem to i tak na kolorowej liście musimy je odnaleźć. Wszystkie zamówienia na liście się nie zmieszczą więc musimy przewijać listę. Kolorowa lista będzie po prostu kolorową listą. Chyba lepszym pomysłem jest najpierw znaleźć (w filtrze F8) niekompletne zamówienia a potem zdecydować co z nimi robić.
Ad.2
Dział Helpdesk (Serwisu) pracuje od 8-16 w siedzibie w Warszawie. W zakładce kontakt w menu Pomoc | O programie znajdzie pan telefon oraz adres email. Można skorzystać również z naszej strony internetowej dostępnej w programie pod ikoną Pulpit informacyjny. IHD czyli internetowy system zgłoszeń to również metoda na kontakt z Działem Helpdesk.
Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Zamówienia

Ad1. Jeśli nie ma zbyt wielu pozycji w zamówieniu, to proponuję ustawić kolumnę "Zarezerwowano" zaraz obok pozycji "Zamówiono". Jak mówię - jeśli nie ma zbyt wielu pozycji to można szybko okiem ogarnąć, czy ilość zamówiona = ilości zarezerwowanej.
Druga opcja to otwarcie nowego dokumentu sprzedaży i funkcja "Realizacja zamówień", wybieramy zamówienie i tam widać na kolorowo, co jest dostępne, co częściowo dostępne a co niedostępne.



Wyślij zaproszenie do