Rafał Kwaśniewski Student, ZUT
Temat: Wisząca rezerwacja
Witam wszystkich forumowiczów,Prowadzę mały sklep rowerowy - stacjonarny i internetowy. Sklep internetowy stoi na platformie IAI Shop, w sklepie stacjonarnym korzystam z WF-MAG. Sklep IAI jest zintegrowany z WF-MAG, wszystko fajnie gdyby nie jeden problem...
Wszystkie sprzedane przedmioty przez sieć są prawidłowo rezerwowane w WF-MAG, po wysłaniu towaru do klienta towar schodzi ze stanu, lecz ilość dostępna się nie zmienia. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem, jaka jest jego przyczyna lub jak ręcznie zdjąć rezerwację?
Zagłębiając się w temat udało mi się ustalić, że WF-MAG widzi produkty sprzedane przez internet jako przedmiot, na który nie został wystawiony żaden dokument sprzedaży. Faktura VAT nic nie pomaga.. Dodam jeszcze, że praca przy zdejmowaniu produktów ręcznie (sklep stacjonarny) wszystko działa wyśmienicie.
Firma zajmująca się integracją twierdzi, że po ich stronie wszystko ok.
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Pozdrawiam Rafał.