Mateusz Wiz

Mateusz Wiz Właściciel, WIZBOX

Temat: Prośba o wyjaśnienie podstawowych operacji WAPRO MAG

Witam zakupiłem WAPRO Mag BIZNES i od kilku dni spędzam każdy wolny czas na jego konfiguracji i nauce, wychodzi to marnie:( . Oczywiście jestem po lekturze jaką była instrukcja (przyznam że nie wszystko jest jasne) mimo to zdecydowałem się na utworzenie kopii bazy danych i utworzenie zapasowej w celu treningu i tak np.

1. Wystawiłem Paragon na (sprzedaż detaliczna) z którego potrafię wystawić faktury VAT w sposób taki że edytuje paragon zmieniam (sprzedaż detaliczna) na (DANE KLIENTA) zapisuje paragon klikam PPM i Wydruki następnie z lity wybieram Faktura VAT WYBIERZ i drukuję (wtedy też wyskakuje mi pytanie że w module e-dokumenty istnieje już załącznik do wybranego dokumentu zbyt nie rozumiem dlaczego skoro tworzę ten dokument po raz 1) po wydrukowaniu na liście dokumentów NUMER (wczęsniej paragonu) zmieniany jest na nr faktury (a numer paragonu pojawia się w kolumnie Nr paragonu/podstawy) - czy tak jest poprawnie ?

2. Chcąc przetestować co się stanie jak usunę fakturę która wystawiłem do paragonu, zauważyłem że znikają wszystkie dokumenty powiązane jak WZ i KP, paragonu też nigdzie nie widzę jednak numeracja paragonowa jest kontynuowana.

3. Proszę wyjaśnić sens tych dat bo nie do końca rozumiem
tzn data wystawienia (w zasadzie chyba zawsze taka sama jak data zakupu)
Data otrzymania (w zasadzie taka sama jak przyjęcie towaru)

Obrazek


4.Potrzebuję też kilka raportów są to:
a. raport dzienny sprzedaży fiskalnej - w celu porównania wartości z raportem dobowym z drukarki fiskalnej
b. raport dzienny sprzedaży z rozbiciem i podsumowaniem różnych form płatności
c. raport sprzedaży z karty kredytowej (stosuję tą formę dla płatności zbliżeniowych kartami) - w celu weryfikacji z raportem z terminala.

Dodatkowo jeżeli ktoś miał by możliwość odpłatnie udzielić mi zdalnej pomocy z programem proszę o wiadomość z danymi do kontaktu.
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Prośba o wyjaśnienie podstawowych operacji WAPRO MAG

Każdy klient po zakupie ma bezpłatną pomoc HelpDesk pod numerem telefonu jaki znajdzie w programie na zakładce pomoc. Na tej zakładce znajduje się też dużo różnych materiałów dot. programu. Oprócz tego można całaodobowo zgłaszać pytania za pomocą Internetowego Systemu Zgłoszeń - również dostępnego z programu (zakładka Pomoc lub ikona puliptu informacyjnego w programie).
Mateusz Wiz

Mateusz Wiz Właściciel, WIZBOX

Temat: Prośba o wyjaśnienie podstawowych operacji WAPRO MAG

Witaj Rafale, dziękuję za twoją wiadomość jednak widocznie nie jestem "klientem", rozmawiałem z infolinia 6 razy nie wszystkie moje problemu udało się rozwiązać, ponadto moje pytania były tak złożone że Pani poinformowała mnie że nie prowadzą szkoleń....

Co do całodobowych zgłoszeń swoje zgłoszenie dotyczące drukarki fiskalne wysłałem 28.06.2018 o godz 14.18 i zostało zarejestrowane pod NIP :) - do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Wcześniej pracowałem na programach EUROFIRMA, NEXO i krótko na symfoni, mam inne przyzwyczajenie dlatego gubię się w wapro pomimo przeczytania (skromnej) instrukcji, oglądnięcia materiałów na stronie wapro a także materiałów z YT.

Na tą chwilę rozważam wykupienie 1-2 godzin szkolenia bo nie mam już czasu i ochoty siedzieć i klikać bez sensu.

Tak na marginesie pytanko czy tylko mi się zdarza że okna np artykuły potrafi zniknąć i trzeba kliknąć w zakładkę z nazwą okna a potem kliknąć w maksymalizacje okna żeby to okno artykułów się ponownie pojawiło, mi podobne rzeczy zdarzają się dość często...Ten post został edytowany przez Autora dnia 04.07.18 o godzinie 23:16
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Prośba o wyjaśnienie podstawowych operacji WAPRO MAG

Sprawdziłem zgłoszenie i faktycznie - nasza wina - odpowiedź utknęła. Bardzo za to przepraszam - dziś powinna już zostać dostarczona tak jak do nas dotarła czyli mailem.
Faktycznie bardzo skomplikowanych scenariuszy nie da się przez telefon objaśnić. Tym bardziej szkoleń z programów. Są to rzadkie przypadki ale są dlatego też cyklicznie organizujemy szkolenia i można też umówić się indywidualnie.
Mateusz Wiz

Mateusz Wiz Właściciel, WIZBOX

Temat: Prośba o wyjaśnienie podstawowych operacji WAPRO MAG

Rafale czy była by szansa na zorganizowanie jakiegoś godzinnego szkolenia przez Was ? próbowałem skontaktować się z kilkoma ludźmi z oferii ale pomimo umówienia się z nimi na 2 różne terminy nie doszło do szkolenia:/. Chciałem też skorzystać ze szkolenia stacjonarnego ale Pan który miał prowadzić szkolenia nie wykazał się zbyt dobrą znajomością programu już na etapie rozmowy telefonicznej bo na każde pytanie odpowiadał wymijająco lub stwierdzał że się nie da ...

Wracając do sprawy pomożesz kogoś zorganizować ?
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Prośba o wyjaśnienie podstawowych operacji WAPRO MAG

Możemy zorganizować szkolenie - szczegóły przesłałem w wiadomości prywatnej.



Wyślij zaproszenie do