Temat: Problem z wydrukiem paragonu

Witam,

Mam problem z wydrukiem paragonu. Sprzedaż w systemie jest realizowana, natomiast podczas wydruku na drukarce pojawia się taki komunikat.

"Błąd komunikacji z drukarką fiskalną!
Błąd w stawce podatkowej towaru."

Na paragonie po wydruku pojawia się:

Kod błędu:
24596 (0x6014)
Opis błędu:
niepoprawne podsumowanie paragonu - błąd aplikacji sprzedaży.

ANULOWANY

Macie jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić?Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.06.19 o godzinie 10:05
Adrian G.

Adrian G. Database Developer

Temat: Problem z wydrukiem paragonu

Proszę sprawdzić stawki VAT na dokumencie. Spotkałem się też z takim komunikatem gdy artykuł miał niezerową stawkę VAT w programie, a na dokumencie była cena = 0. Ale to w starych wersjach, w nowych jest to poprawione.

Temat: Problem z wydrukiem paragonu

Dziękuję za odpowiedź.
Cena na dokumencie jest poprawna.
Netto, brutto, VAT jest ok.
Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Problem z wydrukiem paragonu

Proszę sprawdzić, czy ta nazwa towaru z paragonu nie była już kiedyś sprzedawana z inną stawką podatku VAT. Wtedy na drukarce fiskalnej wyskakuje blokada - rozwiązaniem jest zmiana nazwy towaru przez np. dodanie kropki.

Temat: Problem z wydrukiem paragonu

Witam,

Towar nie był sprzedawany z inną stawką VAT. Zawsze było to 23%.
Adrian G.

Adrian G. Database Developer

Temat: Problem z wydrukiem paragonu

Mimo to proszę sprawdzić na nowym artykule z nową nazwą i nowym indeksem katalogowym.

Ciężko powiedzieć co tam w drukarce "siedzi". Być może sprzedaży na innej stawce nie było, ale może ktoś lata temu testował wydruk jeszcze przed zafiskalizowaniem...

Ewentualnie jeśli inne artykuły idą ok, to może zasadny będzie kontakt z producentem drukarki.Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.06.19 o godzinie 15:25
Henryk Półtorak

Henryk Półtorak właściciel, HENPOL
Henryk Półtorak

Temat: Problem z wydrukiem paragonu

Raczej niemożliwe jest, żeby "może ktoś lata temu testował wydruk jeszcze przed zafiskalizowaniem..." ponieważ podczas fiskalizacji w drukarce fiskalnej jest zerowana baza towarów ( przynajmniej u dobrych producentów). Ja obstawiałbym dwie możliwości;
- towar ma stawkę VAT niewystępującą na drukarce fiskalnej
- "schodek podatkowy" czyli podejrzewany wcześniej powrót do wyższej stawki po sprzedaży tego towaru z niższą.
Moim zdaniem należy po sprawdzeniu stawki VAT sprzedaży, spróbować zmienić nazwę towaru w kartotece. Wystarczy np. w miejsce pierwszej spacji wstawić kropkę i spróbować sprzedać go na nowym paragonie.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.06.19 o godzinie 21:56

Następna dyskusja:

Problem z wydrukiem paragon...




Wyślij zaproszenie do