Tomasz Wieczorek

Tomasz Wieczorek owner, eXpert

Temat: Problem z uruchomieniem WF-MAG na nowym komputerze

Witam,
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Mam program WF-MAG v 7.92.0 - 3 stanowiska.
Na jednym stanowisku wymieniłem komputer na nowszy z Win10.
Po instalacji WF-Maga która przebiegła prawidłowo nie da się połączyć z bazą danych.
Program nie widzi bazy która jest na serwerze.
Wyświetla takie komunikaty:


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.02.19 o godzinie 16:10
Adrian G.

Adrian G. Database Developer

Temat: Problem z uruchomieniem WF-MAG na nowym komputerze

Wersja 7.9x to wersja sprzed około 5 lat. To był czas na długo przed Windowsem 10, więc teoretycznie ta wersja na tym systemie "ma prawo nie działać". Z komunikatu sądzę, że została zainstalowana sam mag.exe, tymczasem podczas instalacji przez instalator producenta, są instalowane jeszcze dodatkowe komponenty (np. .NET Framework), których aplikacja wymaga do działania. Może Pan porównać z instalatorem na stronie producenta.

Zalecam mimo wszystko aktualizację do najnowszej wersji, dającą Panu zgodność z bieżącymi przepisami, nowe funkcje i bezpłatne wsparcie techniczne u producenta.

Pozdrawiam
Adrian Grzelakowski
BiznesSoft.pl
Tomasz Wieczorek

Tomasz Wieczorek owner, eXpert

Temat: Problem z uruchomieniem WF-MAG na nowym komputerze

Zgadza się wersja ta ma już swoje lata.
Wcześniej działała na Win7 oraz Win10 po aktualizacji.

Teraz na nowym systemie nie działa.

Sprawdziłem Frameworks i są zainstalowane 2.0 oraz nowsze. Wyłączenie nowszych nie pomogło.

Sprawdziłem również czy da się uruchomić program po instalacji na innym komputerze z WIN7 i jest dokładnie ten sam błąd :(

Zauważyłem, że w obu przypadkach podczas wyboru bazy danych z którą ma się łączyć WF-MAG okno wyboru jest puste pomimo wpisania ścieżki z bazą.

Czy miał ktoś taki przypadek ?Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.02.19 o godzinie 13:15
Adrian G.

Adrian G. Database Developer

Temat: Problem z uruchomieniem WF-MAG na nowym komputerze

Przyczyn może być wiele - teoretycznie m.in. komponenty, firewall, antywirusy, konfiguracja SQL na serwerze, infrastruktura sieciowa.

Ciężko mi zgadywać - proponuję kontakt z serwisem Wapro (jeśli nie ma Pan aktualnej wersji, to nie ma darmowej pomocy technicznej) lub o kontakt z wybranym partnerem Wapro.

Pozdrawiam
Adrian Grzelakowski
BiznesSoft.pl



Wyślij zaproszenie do