Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Problem z drukowaniem na drukarce fiskalnej przy RDP

Witam,
po zainstalowaniu najnowszej wersji pojawił się problem z drukowaniem paragonów przez RDP. Przy walidacji paragonu pojawia się dziwna kwota nieodpowiadająca sumie na paragonie - złożona mniej więcej z takich cyfr 20202020,2. Z czego może to wynikać? Myśle, że ZDF jest odpowiedni, bowiem w plikowni nie ma opisu, że to do wersji 8.00.2. Co prawda mojej drukarki fiskalnej nie ma na liście rozwijalnej przy wyborze w administracji urządzeniami, ale lokalnie działa bez problemu po "starej" nazwie, za to zdalnie, gdzie jest identyczna drukarka niestety już nie. Komunikacja przez ZDF jest (otwiera się szuflada), ale paragonu wydrukować nie można.

konto usunięte

Temat: Problem z drukowaniem na drukarce fiskalnej przy RDP

wystawiles paragon na 20mln zl :) ?
Wspolczuje momentu zaplacenia VAT i dochodu ...
moze sprobuj zamiast zdf-a uciekac do LAN z obsluga kasy/drukarki fiskalnej?
http://www.goldenline.pl/grupy/Komputery_Internet/wfma...
Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Problem z drukowaniem na drukarce fiskalnej przy RDP

Gratuluję humoru :) Problem w tym, że do tej pory wszystko działało. Lokalnie w dalszym ciągu nie ma żadnego problemu.
Niezależnie jaki indeks wpiszę i w jakiej cenie, przy zatwierdzaniu paragonu w oknie podsumowania pojawia się ta nieszczęsna milionowa liczba - i nie wiem, czym to może być spowodowane. Złym portem ZDF (czy ma to znaczenie?), złym wyborem drukarki fiskalnej w oknie wyboru listy urządzeń czy czymkolwiek innym. Mógłbym popróbować po LAN - nawet ostatnio sobie poczytałem posty z tym wątkiem - ale czytając to cieszyłem się,m że nie mam problemów z ZDF przy pulpicie zdalnym - a tu masz babo placek....Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.03.15 o godzinie 11:53
Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Problem z drukowaniem na drukarce fiskalnej przy RDP

Problem rozwiązany. Po kolejnym kontakcie z Serwisem, uprzejmy Pan w końcu zajął się sprawą, choć przez tydzień - jak mi powiedział - nikt tej sprawy nie pchnął dalej. Konieczne było usunięcie instalacji Maga i WF-ZDF wraz z wszystkimi składnikami i ponowna instalacja.
Podziękowania dla Pana Bartłomieja Lech.



Wyślij zaproszenie do