konto usunięte

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Włodzimierz G-r-o-c-h:
Jolanta Sługocka:

W odpowiedzi na te zarzuty odpowiem tak:
mając już jakieś doświadczenie (nie najlepsze) z Waszą firmą przy rozpoczęciu działalności lepiej było handlować i zarabiać w szale świątecznych zakupów niż aktualizować oprogramowanie które jak podkreśliłam na początku jakoś nie współpracowało ze sobą (drukarka fiskalna, czytnik kodów, najzwyklejszy nowy komputer z legalnym oprogramowaniem win i na końcu ten Wasz bubel - wfmag) - trzy dni stałam i patrzyłam jak sklep informatyczny obdzwania Wasze mądre głowy żeby w końcu wykryć problem.
I tak jak w bajce upłynęło całe trzy dni przy zerowym zarobku!!!
Dlatego się zdecydowałam załatwiać to w styczniu gdy handel jest uspany.
Dziś w końcu po 3 godzinach wiszenia na linii telefonicznej do Was wyżebrałam nr aktywacyjny - i tak się teraz zastanawiam komu mam przesłać f-rkę za to wiszenie na linii
bo przecięż już raz Wam za towar zapłaciłam a ekekty zerowe - czyli do dnia dzisiejszego kodu aktywacyjnego brak
a czy zadziała to wszystko razem - to okaże się jutro
Myślę Panie Adamie że warto przeczytać post Cezarego Głuszka bardzo mądrze pisze
tylko widzę że wy jesteście nadęci i nie przyjmujecie do siebie żadnych uwag a wręcz uważanie że mądry Polak... tak jak Pan rozpoczął
Myślę i życzę sobie że już więcej nie będę musiała aktualizować tego Waszego bubla i będzie działał po wsze czasy
Przyzna Pan, że nie ma nic gorszego niż zapłacić za program, a potem chodzić i żebrać o coś co mi się należy !!!


Witam,

To i ja dorzuce swoje 3 grosze do tej rozmowy, a konkretnie do tej wypowiedzi. Nie wiem jaki Pani miala serwis u siebie, ale z wlasnego doswiadczenia wiem, ze niestety klienci bardzo czesto sami kupuja buble (czytnik, drukarka itp) byle taniej i majac w d.... to co mowi serwis, bo oczywiscie serwis chce klienta naciagnac, zarobic itp. A potem zaczynaja sie cyrki, ze czytnik jest bublem a komputer skladal "fachowiec" informatyk, oczywiscie tylko dla tego aby zaoszczedzic, nie wspominajac o zakupach komputerow w hipermarkecie :)

Nie chce nikogo urazic tym co pisze, ale moze trzeba bylo po 1 dniu walki przez serwis (o ile to byla ich wina) zaprosic inny, ktory by moze uswiadomil ze cos nie tak jest niekoniecznie ze sprzetem ...

Jakos przy wdrazaniu wf-maga u moich klientow, kiedy posluchali ze czasami warto kupic cos innego niz im kuzyn czy inny wujek doradza, nie mialem problemow.

Informatykow "fachowcow" u nas na peczki. Dlatego na szczescie nie jestem informatykiem :)

Jezeli chodzi o kod aktywacyjny to dlaczego Pani nie zglosila sie do swojego dealera ? Mysle, ze obylo by sie bez nerwow, chyba ze powod ominiecia dealera byl inny ...Włodzimierz G-r-o-c-h edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 22:12

A ja odpowiem Panu na te hipermarkety tak:
całość miała dostarczyć pewna firma - sklep komputerowy z okolicy i wszystkim się zająć!!!
Adam Polech

Adam Polech Główny Architekt
Oprogramowania,
Asseco Business
Solution...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Widać miała Pani wielkiego pecha. Bez podstaw znajomości funkcjonowania oprogramowania i zasad aktualizacji trafiła Pani do pierwszego z brzegu sklepu komputerowego, w którym prawdopodobnie personel wiedział niewiele więcej w tej materii od Pani. Dodatkowo na to wszystko nałożył się amok związany ze zmianą vat, trudności z dodzwonieniem się do Wapro.
"wszystkim miała się zająć pewna firma", skoro się nie zajęła to najlepiej wyżyć się na forum, przy okazji obrzucając producenta błotem.
Życzę długiej i bezawaryjnej pracy z programem wf-mag (do kolejnej aktualizacji :).Adam Polech edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 00:26
Andrzej Dębkowski

Andrzej Dębkowski właścicel, P.H.U DCF

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Witam

Mam do czynienia na codzień z programami Handlowymi, Finansowo Księgowymi oraz Kadrowo Płacowymi różnych firm: Sage, Asecco, Insert .

Moim zdaniem najlepszą infolinię ma firma Sage nie zdarzyło się żebym nie uzyskał satysfakcjonującej odpowiedzi na zadane pytania.

Jeśli chodzi o Asecco to mam mieszane uczucia - ogólnie jest niemiło. Jedynie firma KID (partner Asecco) potrafi udzilić fachowej porady.
Odziwo na kod aktywacyjny do wer. 7.60.2 czekałem jakieś 30min.

Firma Insert klasuje się na 2 pozycji z w/w firm (infolnia czasem zawodzi - w zależności na kogo się trafi)

Pozdrawiam
Dariusz Sobala

Dariusz Sobala Black House sp. z
o.o.

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Witam

Moje trzy grosze. Chyba najbardziej skłaniam się do opinii, iż większość klientów zwlekła z aktualizacją zbyt długo. Licencja ma możliwość wcześniejszej aktualizacji, bazę możemy zaktualizować nieco później.

Naturalnym wydaje się zablokowanie firmy przy tak niespotykanym przedsięwzięciu. Podobnie dzieje się z sieciami GSM które blokują się w przypadku natłoku osób składających życzenia noworoczne o północy.

Osobiście od blisko ośmiu lat nie miałem większych problemów z uzyskaniem kodu aktywacyjnego.
Z moich minusów:
- bardzo uboga instrukcja obsługi. Nie idąca chyba w parze z aktualną wersją produktu
- brak informacji o faktycznych zmianach i poprawkach. Przy licznych autorskich poprawkach i rozszerzeniach jest to pomocne.
Sławomir M.

Sławomir M. Specjalista ds.
jakości
oprogramowania,
Asseco Business S...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Jacek Kończewski:
Ja niestety idąc za rączkę i po screenach
ustawiłem netto zakładając Waszą rację i mi netto poleciało w dół, a miało być odwrotnie!

Panu już to nie pomoże, ale dla potomnych podpowiem rozwiązanie. Jak omsknie się palec to można zrobić następującą rzecz. Skoro kliknął Pan, żeby przeliczał ceny netto i pozostawił brutto to dalej ma Pan pierwotne brutto. Jeżeli za pomocą grupowej zmiany cen zmieni Pan ponownie na 22% ze zmianą netto to na podstawie tej ceny zostanie podniesiona netto.
Oczywiście lepiej zrobić archiwum przed samą operacją i odtworzyć w razie problemów ale dla osób które takiego nie mają, jest to rozwiązanie.Sławomir Malinowski edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 08:37
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Piotr Gałkin:
Kasę przesuwa się dokumentami do tego dedykowanymi KP/KW nie rozumiem zbytnio w czym problem.
w braku możliwości przekazania gotówki z jednej kasy do drugiej(co opisałem)
pozostają pozostałe uwagi ciągle bez odpowiedzi
pozdr.

Może to i mało eleganckie rozwiązanie ale nie stoi nic na przeszkodzie aby umieścić w kartotece / kontrahentów / pracowników dodatkowe wpisy w postaci KAS i na te kasy przesuwać gotówkę w programie.
Piotr Gałkin

Piotr Gałkin anestezjologia i
intensywna terapia,
medycyna ratunkowa,

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Krzysztof Stachyra:
Piotr Gałkin:
Kasę przesuwa się dokumentami do tego dedykowanymi KP/KW nie rozumiem zbytnio w czym problem.
w braku możliwości przekazania gotówki z jednej kasy do drugiej(co opisałem)
pozostają pozostałe uwagi ciągle bez odpowiedzi
pozdr.

Może to i mało eleganckie rozwiązanie ale nie stoi nic na przeszkodzie aby umieścić w kartotece / kontrahentów / pracowników dodatkowe wpisy w postaci KAS i na te kasy przesuwać gotówkę w programie.
Tak też zrobiłem, jakorozwiązanie zastępcze polecam, trzeba tylko pamiętać, że wtedy rozliczenia takiej niby kasy robimy przez rozrachunek kontrahenta a nie przez sumowanie lub raport kasowy.
Obserwuję Pańskie wypowiedzi na tym forum, szacunek za rzeczowość i kulturę wypowiedzi.
pozdr.P.
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Polecam się na przyszłość ;)
pzdr
Jacek Kończewski

Jacek Kończewski Administrator /
Programista itd.,
BETA PHU sc

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Sławomir Malinowski:
Jacek Kończewski:
Ja niestety idąc za rączkę i po screenach
ustawiłem netto zakładając Waszą rację i mi netto poleciało w dół, a miało być odwrotnie!

Panu już to nie pomoże, ale dla potomnych podpowiem rozwiązanie. Jak omsknie się palec to można zrobić następującą rzecz. Skoro kliknął Pan, żeby przeliczał ceny netto i pozostawił brutto to dalej ma Pan pierwotne brutto. Jeżeli za pomocą grupowej zmiany cen zmieni Pan ponownie na 22% ze zmianą netto to na podstawie tej ceny zostanie podniesiona netto.
Oczywiście lepiej zrobić archiwum przed samą operacją i odtworzyć w razie problemów ale dla osób które takiego nie mają, jest to rozwiązanie.

Wolałbym odpowiedź z serwisu na mojego e-maila z poniedziałku o powód nie działania modułu Eksportu cen do pliku Excel. Mam stare archiwum i ceny do wyciągnięcia tylko dlaczego ten moduł nie działa jest zagadką.Jacek Kończewski edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 15:50
Mirek Gawinkowski

Mirek Gawinkowski Siedlce informatyk
wdrożeniowiec,
wdrażanie
oprogramowan...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Często klienci wykonują instalację na własną rękę bo po co wzywać serwis i zapłacić kilkadziesiąt złotych za godzinę!!
Mamy wiele takich sytuacji kiedy klient nie radzi sobie z instalacją lub wykona jakiś błąd a póżniej wyzywa osoby z firmy w której kupił i producenta że buble sprzedajemy.. Prosty przykład (31 grudnia o godzinie 21:00) gość instalował program pod win i program nie chciał mu wykryć serwera SQL. Na pytanie czy zainstalował Pan SQLa? konsternacja "ja panie na angielskim się nie znam!!! Skoro kupiłem u was to macie mi pomóc przez telefon zrobić instalację!!!"

Klienci są sami sobie winni dealerzy 2 miesiące wcześniej wykonywali akcje marketingowe. Ale wiadomo lepiej sprzedać jeszcze za 100 zł majtki przed świętami niż zainteresować się już wtedy aktualizacją.
Jacek Kończewski

Jacek Kończewski Administrator /
Programista itd.,
BETA PHU sc

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Mirek Gawinkowski:
Często klienci wykonują instalację na własną rękę bo po co wzywać serwis i zapłacić kilkadziesiąt złotych za godzinę!!
Mamy wiele takich sytuacji kiedy klient nie radzi sobie z instalacją lub wykona jakiś błąd a póżniej wyzywa osoby z firmy w której kupił i producenta że buble sprzedajemy.. Prosty przykład (31 grudnia o godzinie 21:00) gość instalował program pod win i program nie chciał mu wykryć serwera SQL. Na pytanie czy zainstalował Pan SQLa? konsternacja "ja panie na angielskim się nie znam!!! Skoro kupiłem u was to macie mi pomóc przez telefon zrobić instalację!!!"

Klienci są sami sobie winni dealerzy 2 miesiące wcześniej wykonywali akcje marketingowe. Ale wiadomo lepiej sprzedać jeszcze za 100 zł majtki przed świętami niż zainteresować się już wtedy aktualizacją.

Pośrednio to racja, jednakże, jeśli tych majtek nie sprzedadzą to może też dla Ciebie pracy braknąć. Pytanie co ktoś powiedział klientowi podczas sprzedaży oprogramowania itd. czasami też są opowieści typu: Tu sobie Pan kliknie i będzie OK.

konto usunięte

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Adam Polech:
Widać miała Pani wielkiego pecha. Bez podstaw znajomości funkcjonowania oprogramowania i zasad aktualizacji trafiła Pani do pierwszego z brzegu sklepu komputerowego, w którym prawdopodobnie personel wiedział niewiele więcej w tej materii od Pani. Dodatkowo na to wszystko nałożył się amok związany ze zmianą vat, trudności z dodzwonieniem się do Wapro.
"wszystkim miała się zająć pewna firma", skoro się nie zajęła to najlepiej wyżyć się na forum, przy okazji obrzucając producenta błotem.
Życzę długiej i bezawaryjnej pracy z programem wf-mag (do kolejnej aktualizacji :).Adam Polech edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 00:26

Teraz też tak uważam że VOBIS SANOK - to pierwszy z brzegu sklep
ale skoro dzwonili do Was do serwisu i nie mogli sobie poradzić razem z Wami...
TO WNIOSKI NIECH PAN SAM SOBIE WYCIĄGNIE i się zastanowi czy wy też jesteście w tej sytuacji bez winy?!!!
Owszem po trzech dniach tyrania przyszedł pewien Pan z powyższej firmy który widać że się zna na tym i odpalił to całe "cudo techniki"
A co do życzeń: niech to działa bezawaryjnie i oby nikt już więcej nie wymuszał na mnie aktualizacji, pozyskiwania od Was kodu i aktywacji jego.
Po całym dniu pracy mogę stwierdzić, że hula to bezawaryjnie.
Jacek Kończewski

Jacek Kończewski Administrator /
Programista itd.,
BETA PHU sc

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Jacek Kończewski:
Sławomir Malinowski:
Jacek Kończewski:
Ja niestety idąc za rączkę i po screenach
ustawiłem netto zakładając Waszą rację i mi netto poleciało w dół, a miało być odwrotnie!

Panu już to nie pomoże, ale dla potomnych podpowiem rozwiązanie. Jak omsknie się palec to można zrobić następującą rzecz. Skoro kliknął Pan, żeby przeliczał ceny netto i pozostawił brutto to dalej ma Pan pierwotne brutto. Jeżeli za pomocą grupowej zmiany cen zmieni Pan ponownie na 22% ze zmianą netto to na podstawie tej ceny zostanie podniesiona netto.
Oczywiście lepiej zrobić archiwum przed samą operacją i odtworzyć w razie problemów ale dla osób które takiego nie mają, jest to rozwiązanie.

Wolałbym odpowiedź z serwisu na mojego e-maila z poniedziałku o powód nie działania modułu Eksportu cen do pliku Excel. Mam stare archiwum i ceny do wyciągnięcia tylko dlaczego ten moduł nie działa jest zagadką.Jacek Kończewski edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 15:50

Niestety dostałem spodziewaną odpowiedź z WAPRO:
Witam

Aby plik się utworzył niezbędny jest prawidłowo zainstalowany program Microsoft Excel, jeśli nie ma tego programu eksport się nie wykona.

W przypadku odpowiedzi na tę wiadomość prosimy o załączenie dotychczasowej korespondencji mailowej.

Z poważaniem
Marcin T.
Specjalista ds. oprogramowania II stopnia
Dział Help Desk i Utrzymania Asseco WAPRO
tel.: (+48 22) 702 89 00
e-mail: serwis.wapro@assecobs.pl

Czyli kolejny raz jestem zmuszany do kupna MS Office, żeby zrobić Eksport do Excela ?? Nie chce mi się w to wierzyć ponieważ lista artykułów oraz kontrahentów jakoś i bez MS Office'a się eksportuje... więc jak z tym jest?
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Nie jest Pan do niczego zmuszany. Jeśli będzie Office to będzie wsparcie w systemie dla formatu XLS, który jest przez ten moduł wykorzystywany. Jak go nie ma to i nie ma poprawnie działającej funkcji.
Producent oprogramowania Panu dostarczył funkcjonalność, ale chyba nie oczekuje Pan tego, że sprezentuje również na gwiazdkę Excela?
Sądząc po Pana kwalifikacjach, które Pan podaje przy swoim profilu (programista) nie powinno być chyba dla Pana problemem wyciągnąć te dane z poziomu SQL Server...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Jolanta Sługocka:

Teraz też tak uważam że VOBIS SANOK - to pierwszy z brzegu sklep
ale skoro dzwonili do Was do serwisu i nie mogli sobie poradzić razem z Wami...
TO WNIOSKI NIECH PAN SAM SOBIE WYCIĄGNIE i się zastanowi czy wy też jesteście w tej sytuacji bez winy?!!!
Owszem po trzech dniach tyrania przyszedł pewien Pan z powyższej firmy który widać że się zna na tym i odpalił to całe "cudo techniki"
A co do życzeń: niech to działa bezawaryjnie i oby nikt już więcej nie wymuszał na mnie aktualizacji, pozyskiwania od Was kodu i aktywacji jego.
Po całym dniu pracy mogę stwierdzić, że hula to bezawaryjnie.


Witam,

Prosze nie odebrac mojej odpowiedzi jako zlosliwosc itp :) Ale do Vobisu to mozna pojsc i poogladac ladnie wystawione notebooki :)

Prawda jest taka, ze wiekszosc pracownikow sklepow komputerowych nie ma zielonego pojecia o oprogramowaniu ktore sprzedaje, a tym bardziej o jego wdrazaniu... Co do podlaczania wszystkiego przez telefon z serwisem Wapro, w momencie gdy osoba, ktora to instaluje raczej nie ma wiekszego pojecia o sposobie dzialania softu, to nic dziwnego, ze nie potrafili dojsc do ladu i skladu przez 3 dni ...

Dlatego tez, kazdy producent, m.in Wapro ma swoich autoryzowanych dealerow, partnerow itp, ktorzy sie na tym znaja.

Nie wspominajac o dobraniu odpowiedniego czytnika, kasy itp.

Dlatego musze sie w pelni zgodzic z p. Adamem odnosnie pierwszych lepszych sklepow komputerowych :)

Pozdrawiam i zycze wzrostow w biznesie :)
Jacek Kończewski

Jacek Kończewski Administrator /
Programista itd.,
BETA PHU sc

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Krzysztof Stachyra:
Nie jest Pan do niczego zmuszany. Jeśli będzie Office to będzie wsparcie w systemie dla formatu XLS, który jest przez ten moduł wykorzystywany. Jak go nie ma to i nie ma poprawnie działającej funkcji.
Producent oprogramowania Panu dostarczył funkcjonalność, ale chyba nie oczekuje Pan tego, że sprezentuje również na gwiazdkę Excela?
Sądząc po Pana kwalifikacjach, które Pan podaje przy swoim profilu (programista) nie powinno być chyba dla Pana problemem wyciągnąć te dane z poziomu SQL Server...

Podejrzewam, że ta odpowiedź WAPRO to bubel.
Postawiłem wirtualkę XP Pro, wgrałem MAGa, zaciągnąłem Office 2010 Trial, zarejestrowany zaktywowany itd. i dalej nic.

Pewnie, że mogę sobie wydostać to z SQLa od wewnątrz, tylko pytanie po co, skoro wszystkie warunki zostały spełnione a funkcja dalej nie działa.
Pewnie odpowiedzą, że Office za nowy.

Musiałbym zrobić ze 100tyś update'ów w 10 magazynach. A jak mi się coś rozjedzie to WAPRO powie, że grzebię w tabelach.

To, że nie dadzą Excela to ja wiem, tylko nigdzie tej informacji nie ma, a przekazują mi to dopiero pracownicy serwisu. Producent zakłada, że każdy ma Offica na PCcie chyba.
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

No ja tego problemu nie mam najnowsza wersja maga excel 2010 64 bit do tego win 7 ultimate x64 robię export i bez problemu się wszystko eksportuje i otwiera
Jacek Kończewski

Jacek Kończewski Administrator /
Programista itd.,
BETA PHU sc

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Dojrzałem,że ten Office 2010 trial się instaluje jakoś wirtualnie. Dziwne foldery z nazwami ala Virtual... wszystko jest "Click to run". Nie jest to pełna wersja w standardowym znaczeniu. Zresztą dość mało pobrał z internetu podczas instalacji.

Dociągnąłem "innego" Office'a 2003 do wirtualki i poszło.
Co dziwne pasek postępu przelatywał zawsze, tylko nigdy na końcu nie było pliku wyjściowego. Ciekawe tylko, czy Import będzie działał bez MS Office'a bo na serwerze nie będę wersji "innej" instalował.

Żeby chociaż o tych wymaganiach pod klawiszem F1 napisali, to bym był 2 dni do przodu.
J D

J D właściciel

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Ja osobiście Wapro wspominam dobrze,ale stare wapro, tam serwis działał i pomagał teraz do serwisu wf-maga dodzwonimy się pod kilka równorzędnych nr.telefonicznych - usłyszymy zapowiedzi, zalogujemy się i posłuchamy muzyczki.
Mam wrażenie że mają udziały w firmach telekomunikacyjnych.
Następnej aktualizacji niebędzie.

konto usunięte

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

no to teraz coś ode mnie:
zapraszam fircyka w krawaciku i marynareczce do mnie do sklepu gdzie są setki indeksów i gdzie jego super program wciąż gubi stany magazynowe.
Uzywam wfsyfu od 4 lat i uwazam iz jest to najgorszy program do sprzedazy detalicznej na rynku.
Uzywalem 2 roiznych drukarek fiskalnych i z obiema wasz program ma problemy, zawiesza sie kilkakrotnie podczas jednego dnia, brak mozliwosci prowadzenia magazynu opakowan zwrotnych przy sprzedazy detalicznej.
Serwis techniczny to jakas kpina, jesli masz problem po roku od zakupienia wfsyfu, mozesz nawet nie dzwonic. Za kazda aktualizacje po 1 roku muszisz ZAPLACIC CHOC USUWAJA SWOJE BŁĘDY W PROGRAMIE!!!!!!!!!!!

Następna dyskusja:

Na co mienc MAGA?




Wyślij zaproszenie do