Michał Pawelec

Michał Pawelec Prezes Zarządu

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Witam.

Chciałbym poruszyc temat, ktory jak zdązyłem sie zorientiwac wśród znajomych i poznac na własnej skórze, jest na tyle ciekaw, że warto o nim troche napisać. Chodzi o poziom obsługi klienta przez serwis Asseco SB linii WAPRO.

Pozwole sobie zamieścic odpowiedz, ktora dostałem od Pana Marcina Tokarskiego, w kwestii drukowania etykiet towarowych. Sprawa ciągnie sie juz kolejny tydzień, wiec widać ze są pewne problemy.

Jestem ciekaw waszych opinii, zwłaszcza jeżeli chodzi o podsumowanie odpowiedzi serwisu (osoby szukajace pomocy pod F1 wiedzą co można tam znależć nie wspomnę o manualu który dostarcza producent)

"Witam

Klikając na klawiaturze odpowiednie cyfry od 0 do 9 proszę wpisać ręcznie kod w taki sposób, żeby zawierał inną liczbę znaków niż 13.

Jeśli ma to obowiązywać na stałe należy w menu Administrator -> Konfiguracja firmy -> artykuły, zdefiniować format kodu (jak doda się wszystkie znaki to powinno być ich tyle ile cyfr ma zawierać kod).

Format kodu kreskowego nadawanego automatycznie. Szablon kodu kreskowego jest przykładem kodów w standardzie EAN13. Dwie pierwsze cyfry tego kodu powinny być wartością stałą i z reguły stanowią kod kraju (dla Polski jest to 59 i takie cyfry proponuje domyślnie program). Ostatnia cyfra stanowi sumę kontrolną kodu. Dla użytkownika pozostaje więc dziesięć cyfr znaczących do dowolnego wypełnienia tzn. cyfry stałe w formacie kodu wpisujemy bezpośrednio, zaś cyfry które będą przybierały kolejne wartości podczas nadawania kodów kreskowych oznaczamy znakiem #.

Proszę zapoznać się z pomocą programu naciskając przycisk F1 (w górnej części klawiatury obok przycisku Esc) albo ikonę ze znakiem zapytania (pod menu programu).

W pomocy znajduje się opis wszystkich operacji w Wf-magu dla Windows.
Michał Pawelec edytował(a) ten post dnia 23.12.09 o godzinie 07:45
Piotr Jeżewski

Piotr Jeżewski Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Finansowo-Księgowyc
Ass...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Witam

Nie pozostaje mi nic innego jak tylko przeprosić za nasz serwis.
Bardzo prosił bym w takich przypadkach o informację bezpośrednio do menedżera produktu. To może odnieść wiekszy skutek niż zgłaszanie tu na forum.

Obiecuję poruszyć temat w firmie.

pozdrawiam
Piotr Jeżewski
menedżer produktu WF-MAG dla Windows
Jolanta Sługocka

Jolanta Sługocka Właściciel, Firma
Handlow-Usługowa

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Cytat:"Bardzo prosił bym w takich przypadkach o informację bezpośrednio do menedżera produktu. To może odnieść wiekszy skutek niż zgłaszanie tu na forum."

A ja myślę że dużo lepiej jest rozmawiać na forum i niech inni
(przyszli i obecni użytkownicy ) poznają wartość tego waszego cudo produktu zwanego dalej wfmag
Dla mnie osobiście to wielka porażka od samego początku gdy go zakupiłam za na mową Waszego przedstawiciela i nie umiał go uruchomić
A teraz aktualizacja związana z VATem: polega na wgraniu wersji aktualnej demo
a potem zamówienie kodów aktualizacyjnych
JUŻ 2 RAZY (SŁOWNIE DWA RAZY) WYSYŁAŁAM zamówienie na poniższy emial: sprzedaz.wapro@assecobs.pl i kilka dziesiąt razy dzwoniłam (bo wiecznie linia zajęta)czy dotarło zamówienie?
Odpowiedź padała że nie ma takiego zamówienia, a ja mam potwierdzenie zwrotne emailem z nr zamówienia

I się zastanawiam czy jeszcze chcę współpracować z Wami?

Czy to jest opłacalne dla mnie przynajmniej?
Zamiast sprzedawać za pomocą Waszego programu, zarabiać pieniądze i inwestować choć by w Wasze nowe produkty muszę siedzieć przy telefonie i się żebrać jakiegoś kodu żeby nie zablokował się program za kilka dni...

Czy Wy tak ze wszystkimi postępujecie?

MÓJ WNIOSEK JEST JEDEN:
Sprzedaliście program a teraz olewacie totalnie klienta -
na tym koniu daleko się nie zajedzie
Pozdrawiam
Sprzedawczyni
Piotr Gałkin

Piotr Gałkin anestezjologia i
intensywna terapia,
medycyna ratunkowa,

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA


Nie pozostaje mi nic innego jak tylko przeprosić za nasz serwis.
Bardzo prosił bym w takich przypadkach o informację bezpośrednio do menedżera produktu. To może odnieść wiekszy skutek niż zgłaszanie tu na forum.

Ha!
Korzystam z wf-maga od czasu jak firma Wapro mieściła się w dwóch pokojach starej kamienicy gdzieś w centrum Warszawy, chyba ok 1992 roku i składała się chyba z 4 chłopaków wtedy w moim wieku.
Ale czasy sentymentów mijają i wymagania co do produktu tej klasy i ceny rozmijają się z aktualnym serwisem oprogramowania.

Po wielu nieskutecznych próbach uzyskania odpowiedzi od serwisu może i warto pokusić się o kontakt z menedżerem produktu ale adresu do niego nie uświadczysz na stronach asseco wapro.

I po chwili zastanowienia uwaga Pani Jolanty wydaje się niestety słuszna!!!

Zawartość instrukcji nie dość, że jest zbyt skromna i nie aktualizowana( z wersją 7.60.2 otrzymałem instrukcję z 2009 roku, to zawiera błędne informacje. A może solidna instrukcja rozwiązałaby wiele kłopotów użytkowników i odciążyła serwis.
Kolejne uwagi co do programu pozostające bez odpowiedzi:
-możliwość wystawienia paragonu i fv na towar z obniżoną stawką VAT 7/8% bez zapisanego symbolu PKWiU mimo, że instrukcja mówi, że program do tego nie dopuści
-okno " nr podstawy" w zakładce 2 informacje nagłówkowe nie przenosi się do rozliczeń np treści przelewów opłacających należność za zakup, nie eksportuje się do kapera, więc zamiast numeracji FZ trzeba ręcznie wpisywać nr dokumentu Fv wystawionego przez dostawcę(instrukcja każe numerować ręcznie!!)a numery będą jak z totolotka
- nie wiadomo czym się różnią ustawienia numeracji dokumentów wfmaga i dokumentów wyróżnika wfmag( te same dokumenty??)
- pomimo ustawienia w danych firmy -Płatnik VAT i wbrew instrukcji spokojnie można wystawić kupującemu rachunek zwykły( daje się zablokować w ustawieniach uprawnień sprzedawców, ale przy wielu magazynach można spędzić dzień na klikaniu ustawień , których nie da się skopiować)
- jak przesunąć gotówkę z jednej kasy do drugiej??? można oddać kontrahentowi,pracownikowi, urzędowi,a z kasy do kasy???

pozdrawiam cierpliwych jeszcze użytkowników wf-maga

konto usunięte

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Wysłałam przed chwilą poraz wtóry a dokładnie po raz 3 zamówienie o kod aktualizacyjny za pośrednictwem Waszej strony.
I już więcej żebrać się nie będę !!!
Od jutra ruszam za innym rozwiązaniem niż Wasz nieszczęśliwy program i kod aktywacyjny do aktualizacji wfmaga. Poprostu muszę być zabezpieczona na wypadek gdy Wy nie dotrzymacie terminu i mi program się zablokuje.
Poprostu tak działalność handlowa czy też gospodarcza nie może działać przynajmniej w moim wykonaniu jak ja mam sprzedawać towar gdy producent programu rozleniwiony nie wie co się dzieje
I jeszcze jedno o tych sprawach nie ma co pisać na priv tylko trzeba głośno mówić na forum - żeby przyszli Wasi klienici mocno się zastanowili czy warto wyrzucać kasę w błoto jak w moim przypadku !!!

Pozdrowienia
dla samozwańczych dyrektorów, menadżerów itp. nierobów i bałaganiarzy WFMAGa zastanówcie się jaka Was czeka przyszłość z takim towarem, obsługą i serwisem
Jolanta
Adam Polech

Adam Polech Główny Architekt
Oprogramowania,
Asseco Business
Solution...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Proszę podać datę i nr zamówienia. Z tego co wiem wszystkie są realizowane w miarę na bieżąco. Maksymalnie mamy 2-3 dni opóźnienia. Proszę wysłać na priva, jutro sprawdzę co się dzieje z Pani zamówieniem.
Mirek Gawinkowski

Mirek Gawinkowski Siedlce informatyk
wdrożeniowiec,
wdrażanie
oprogramowan...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Do programów można mieć jakieś zastrzeżenia to uważam że jest to jeden z najlepszych produktów dla MŚP. Niestety jeżeli ktoś chciałby ERPa to niech nie oczekuje funkcjonalności od WF-MAGA za 290 czy 1590 zł nettoTen post został edytowany przez Autora dnia 25.09.19 o godzinie 20:55
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Panie Piotrze :)
apropo kontaktu do menadżera na stronie:
http://www.assecobs.pl/WAPRO/pl/87/
jest jako pierwszy pkt wymieniona zasada budowania adresów email, chyba nie oczekuje Pan, że jaka kolwiek firma wymieni na swojej stronie adresy wszystkich pracowników czy menedżerów tylko poto by zaraz znalazły się one na spam listach?:)
Dalej patrząc w sekcji strefa użytkownika jest Menedżer radzi i każdy z Product Managerów podpisuje się imieniem i nazwiskiem.

Numeracja dokumentów zakupu jest do ustawienia na automat w ustawieniach numeracji, nie widzę sensu dlatego, że te dokumenty są wirtualne a każda firma, z którą współpracowałem zawsze traktuje jako nr zakupu fv sprzedaży klientów bo dużo łatwiej gadać z kontrahentem (sprzedawcą) podając jego numery)

Uprawnienia można kopiować za pomocą KOPIA UPRAWNIEŃ w zakładce grupy.

Kasę przesuwa się dokumentami do tego dedykowanymi KP/KW nie rozumiem zbytnio w czym problem.

Pani Jolanto Pani mogę poradzić na przyszłość nie wyczekiwać jak tysiące innych klientów co roku na ostatni dzień tylko interesować się aktualizacją wcześniej. Wapro już chyba w sierpniu ogłaszało promocję gdzie można było na spokojnie dokonać zakupu i się nie martwić. Ale nie :) Polacy jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę a później to każdy zły tylko nie ja ;) Proponuje trochę ochłonąć i bez emocji podejść do tego tematu bo nic Pani nie przyspieszy a szkoda zdrowia.
Adam Polech

Adam Polech Główny Architekt
Oprogramowania,
Asseco Business
Solution...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Dodam tylko, że Polacy prowadzący mały biznes są bardzo nieodpowiedzialni. Czekaja do ostatniej chwili, a potem stoją w kolejce 3 stycznia żeby kupić aktualną wersje oprogramowania. Gratulacje dla tych co myślą i odpowiednie aktualizacje wykonali we wrześni, październiku bez kolejek i nerwów.
Cezary Głuszek

Cezary Głuszek przedsiębiorca,
Księgarnia
EDUKACYJNA, płatnik
zusu

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Może napiszę tak

Moja opinia o serwisie WFMAGa jest fatalna. Naprawdę czasem trzeba było sporo nerwów zostawić przy telefonie.

Ale...

Jest forum na Goldenlinie na którym właśnie jesteśmy i tu okazuje się, że sewis i pracownicy wapro/asseco są kompetentni i natychmiastowo odpowiadają. Wydaje mi się że wina leży po stronie organizacji pomocy.
Takie forum z opisanymi problemami jest DUŻO bardziej pomocne niż infolinia.
1 powód - Po przebiciu się przez miłe głosiki pań ,klient przełączany po kilka razy traci cierpliwość i zamiast sensownie opowiedzieć o problemie wścieka się
2 powód - zestresowany "pomocnik" odpowiadający 10 raz tego samego dnia na problem, który wg niego ( bo nie wg informatycznego zacofańca jak ja) jest bzdurą też zaczyna tracić nerwy
3 powód - zakładając temat na forum człowiek przemyśli swojego posta, napisze w nim wszytko co potrzeba bez zbędnego ładunku emocjonalnego

Radziłbym to przemyśleć. Pamiętajcie że rozwiązując tu jeden problem - rozwiązujecie go wszystkim.Potem wystarczy już tylko linka wrzucić

I taki mały apel do pracowników asseco/wapro, konsultantów it, wdrożeniowców i tych wszystkich dla których "Java" to nie jest motor, kawa ani wyspa

Tak jesteśmy waszymi klientami, jesteśmy niezorientowani w it, wymiana myszki to dla nas problem na kompach mamy windowsy a blue screen wpędza nas w zawały.
Ale to dla nas tworzycie te programy. To my ich używamy. I to nam skarbówka urwie łeb jak coś będzie nie tak. Prosimy o wyrozumiałość.
Poza tym jeśli znalibyśmy się na tym to stracilibyście pracę.Cezary Głuszek edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 15:40
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Wiemy o tym wszystkim i dlatego w miarę możliwości pomagamy nie tylko na tym forum ale i innych licząc, ze może ktoś również znajdzie rozwiązanie swojego problemu odciążając nasz helpdesk i infolinię.
Cezary Głuszek

Cezary Głuszek przedsiębiorca,
Księgarnia
EDUKACYJNA, płatnik
zusu

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

i jeszcze jedno ( tak z przymrużeniem oka )

Nie wyglądacie na zdjęciach na profesjonalistów z branży IT
Gdzie koszule w kratę, długie przetłuszczone włosy, blada cera i przekrwione od promieniowania z monitora oczy spoglądające zza okularów o konstrukcji denek słoików. Gdzie nicki z irca i teksy z /b/
Nie tak dla nas userów wyglądają informatycy

PS jakby się ktoś nie zorientował jest to żart. Tak na rozprężenie w trudnych czasach

konto usunięte

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Adam Polech:
Dodam tylko, że Polacy prowadzący mały biznes są bardzo nieodpowiedzialni. Czekaja do ostatniej chwili, a potem stoją w kolejce 3 stycznia żeby kupić aktualną wersje oprogramowania. Gratulacje dla tych co myślą i odpowiednie aktualizacje wykonali we wrześni, październiku bez kolejek i nerwów.

W odpowiedzi na te zarzuty odpowiem tak:
mając już jakieś doświadczenie (nie najlepsze) z Waszą firmą przy rozpoczęciu działalności lepiej było handlować i zarabiać w szale świątecznych zakupów niż aktualizować oprogramowanie które jak podkreśliłam na początku jakoś nie współpracowało ze sobą (drukarka fiskalna, czytnik kodów, najzwyklejszy nowy komputer z legalnym oprogramowaniem win i na końcu ten Wasz bubel - wfmag) - trzy dni stałam i patrzyłam jak sklep informatyczny obdzwania Wasze mądre głowy żeby w końcu wykryć problem.
I tak jak w bajce upłynęło całe trzy dni przy zerowym zarobku!!!
Dlatego się zdecydowałam załatwiać to w styczniu gdy handel jest uspany.
Dziś w końcu po 3 godzinach wiszenia na linii telefonicznej do Was wyżebrałam nr aktywacyjny - i tak się teraz zastanawiam komu mam przesłać f-rkę za to wiszenie na linii
bo przecięż już raz Wam za towar zapłaciłam a ekekty zerowe - czyli do dnia dzisiejszego kodu aktywacyjnego brak
a czy zadziała to wszystko razem - to okaże się jutro
Myślę Panie Adamie że warto przeczytać post Cezarego Głuszka bardzo mądrze pisze
tylko widzę że wy jesteście nadęci i nie przyjmujecie do siebie żadnych uwag a wręcz uważanie że mądry Polak... tak jak Pan rozpoczął
Myślę i życzę sobie że już więcej nie będę musiała aktualizować tego Waszego bubla i będzie działał po wsze czasy
Przyzna Pan, że nie ma nic gorszego niż zapłacić za program, a potem chodzić i żebrać o coś co mi się należy !!!
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Uwagi przyjmujemy ale konstruktywne.
Przewidując co może się wydarzyć dostosowaliśmy program wg projektów aktów prawnych do nowych stawek znacznie wcześniej. Wersja przygotowana do obsługi nowych stawek dostępna jest od 4 października. Jednak już w sierpniu można było korzystając z promocji nabyć aktualizację do tej wersji co oznacza, że bez kłopotu można było zaktualizować program już na początku października.
Wybór momentu aktualizacji należał więc do użytkownika. Ci, którzy zrobili to wcześniej rozpoczęli nowy rok znacznie spokojniej.
Nie mogła też Pani wisieć 3 godzin na telefonie bo kod aktywacyjny został wysłany mailem o godzinie 9.50 a pracujemy od 8. A poza tym to nie Pani dzwoniła tylko jakiś pan w imieniu Pani firmy. Tyle tytułem wyjaśnienia.
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Panie Czarku, zgadzam się z Panem proszę jednak pamiętać, że zarówno po jednej i jak i po drugiej stronie słuchawki siedzą tylko ludzie.
Jeśli zadzwoni o 16, sześćdziesiąty klient z tym samym problemem i na wstępie prawie zaczyna rozmowę od o Kur!@#$ w końcu się dodzwoniłem to proszę pamiętać, że każdy ma swoją cierpliwość.
Później rozmowa przebiega tak, teraz jak się dodzwoniłem to będzie Pan ze mną robił to krok po kroku i czekał 20 min jak się zakończy coś tam aktualizować bo później się nie dodzwonię, czyli sami wydłużamy kolejkę dla innych i tak w kółko.

Pani Jolanto tak jak Rafał dokładnie podał datę i ja wspominałem wcześniej to jest kwestia zainteresowania się swoimi rozwiązaniami, proszę pamiętać, że takich odkładających na ostatnią chwile wszystkie klientów jak Pani w Polsce jest bardzo wielu.
Ja jakoś nigdy nie miałem problemu u moich klientów z kodem aktywacyjnym maks na drugi dzień miałem go u mnie nawet w okresie końca roku.

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Witam,
To ja zaproponuję coś innego. Proponuję żeby na infolinii po tych wszystkich komunikatach itp. automat poprosił o wybór zaawansowania w temacie klienta od 0 do 9. Dopiero po takiej ocenie klient byłby kierowany do odpowiedniego konsultanta, który by odpowiednio poprowadził rozmowę. Piszę to z uśmiechem, ale trochę w tym racji jest. Konsultanci nie wiedzą z jakimi osobami rozmawiają, jaką wiedzę posiadają, czy potrafią tylko obsługiwać komputer i program czy coś więcej. Gdy ostatnio dzwoniłem na infolinię dokładnie opisałem problem, dokładnie przedstawiłem rzeczy które już wykonałem by pomóc sobie rozwiązać problem, konsultant zaczął rozwiązywać problem od tego co już wcześniej wyjaśniłem że zrobiłem. I tak upłynęło 15 min. Konsultant znalazł się w tym samym miejscu co ja wyjaśniając mu na początku. Także czas stracony to nie tylko czas tracony przez użytkownika laika, ale także przez konsultantów, którzy tak na prawdę nie wiedzą w jakim stopniu zaawansowany jest klient.

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Jolanta Sługocka:

W odpowiedzi na te zarzuty odpowiem tak:
mając już jakieś doświadczenie (nie najlepsze) z Waszą firmą przy rozpoczęciu działalności lepiej było handlować i zarabiać w szale świątecznych zakupów niż aktualizować oprogramowanie które jak podkreśliłam na początku jakoś nie współpracowało ze sobą (drukarka fiskalna, czytnik kodów, najzwyklejszy nowy komputer z legalnym oprogramowaniem win i na końcu ten Wasz bubel - wfmag) - trzy dni stałam i patrzyłam jak sklep informatyczny obdzwania Wasze mądre głowy żeby w końcu wykryć problem.
I tak jak w bajce upłynęło całe trzy dni przy zerowym zarobku!!!
Dlatego się zdecydowałam załatwiać to w styczniu gdy handel jest uspany.
Dziś w końcu po 3 godzinach wiszenia na linii telefonicznej do Was wyżebrałam nr aktywacyjny - i tak się teraz zastanawiam komu mam przesłać f-rkę za to wiszenie na linii
bo przecięż już raz Wam za towar zapłaciłam a ekekty zerowe - czyli do dnia dzisiejszego kodu aktywacyjnego brak
a czy zadziała to wszystko razem - to okaże się jutro
Myślę Panie Adamie że warto przeczytać post Cezarego Głuszka bardzo mądrze pisze
tylko widzę że wy jesteście nadęci i nie przyjmujecie do siebie żadnych uwag a wręcz uważanie że mądry Polak... tak jak Pan rozpoczął
Myślę i życzę sobie że już więcej nie będę musiała aktualizować tego Waszego bubla i będzie działał po wsze czasy
Przyzna Pan, że nie ma nic gorszego niż zapłacić za program, a potem chodzić i żebrać o coś co mi się należy !!!


Witam,

To i ja dorzuce swoje 3 grosze do tej rozmowy, a konkretnie do tej wypowiedzi. Nie wiem jaki Pani miala serwis u siebie, ale z wlasnego doswiadczenia wiem, ze niestety klienci bardzo czesto sami kupuja buble (czytnik, drukarka itp) byle taniej i majac w d.... to co mowi serwis, bo oczywiscie serwis chce klienta naciagnac, zarobic itp. A potem zaczynaja sie cyrki, ze czytnik jest bublem a komputer skladal "fachowiec" informatyk, oczywiscie tylko dla tego aby zaoszczedzic, nie wspominajac o zakupach komputerow w hipermarkecie :)

Nie chce nikogo urazic tym co pisze, ale moze trzeba bylo po 1 dniu walki przez serwis (o ile to byla ich wina) zaprosic inny, ktory by moze uswiadomil ze cos nie tak jest niekoniecznie ze sprzetem ...

Jakos przy wdrazaniu wf-maga u moich klientow, kiedy posluchali ze czasami warto kupic cos innego niz im kuzyn czy inny wujek doradza, nie mialem problemow.

Informatykow "fachowcow" u nas na peczki. Dlatego na szczescie nie jestem informatykiem :)

Jezeli chodzi o kod aktywacyjny to dlaczego Pani nie zglosila sie do swojego dealera ? Mysle, ze obylo by sie bez nerwow, chyba ze powod ominiecia dealera byl inny ...Włodzimierz G-r-o-c-h edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 22:12
Piotr Gałkin

Piotr Gałkin anestezjologia i
intensywna terapia,
medycyna ratunkowa,

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Krzysztof Stachyra:
Panie Piotrze :)
apropo kontaktu do menadżera na stronie:
http://www.assecobs.pl/WAPRO/pl/87/
jest jako pierwszy pkt wymieniona zasada budowania adresów email, chyba nie oczekuje Pan, że jaka kolwiek firma wymieni na swojej stronie adresy wszystkich pracowników czy menedżerów tylko poto by zaraz znalazły się one na spam listach?:)
Dalej patrząc w sekcji strefa użytkownika jest Menedżer radzi i każdy z Product Managerów podpisuje się imieniem i nazwiskiem.
przyznaję Panu rację, szukałem adresu internetowo, a pomysł z ograniczaniem spamu przyjmuję z pokorą laika

Numeracja dokumentów zakupu jest do ustawienia na automat w ustawieniach numeracji, nie widzę sensu dlatego, że te dokumenty są wirtualne a każda firma, z którą współpracowałem zawsze traktuje jako nr zakupu fv sprzedaży klientów bo dużo łatwiej gadać z kontrahentem (sprzedawcą) podając jego numery)
rozwiązanie faktycznie stosuję i nadrabia ono brak sensu wypełniania okna"nr podstawy"(w domysle dokumentu nabycia)

Uprawnienia można kopiować za pomocą KOPIA UPRAWNIEŃ w zakładce grupy.
Ale jak napisałem przy kilku magazynach,konkretnie powyżej 2 można skopiować tylko z podmianą 1 magazynu co i tak sprowadza się do ręcznych ustawień

Kasę przesuwa się dokumentami do tego dedykowanymi KP/KW nie rozumiem zbytnio w czym problem.
w braku możliwości przekazania gotówki z jednej kasy do drugiej(co opisałem)
pozostają pozostałe uwagi ciągle bez odpowiedzi
pozdr.
Pani Jolanto Pani mogę poradzić na przyszłość nie wyczekiwać jak tysiące innych klientów co roku na ostatni dzień tylko interesować się aktualizacją wcześniej. Wapro już chyba w sierpniu ogłaszało promocję gdzie można było na spokojnie dokonać zakupu i się nie martwić. Ale nie :) Polacy jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę a później to każdy zły tylko nie ja ;) Proponuje trochę ochłonąć i bez emocji podejść do tego tematu bo nic Pani nie przyspieszy a szkoda zdrowia.
Jacek Kończewski

Jacek Kończewski Administrator /
Programista itd.,
BETA PHU sc

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Witam,

Osobiście używam WF-MAGa od 2004 i różnie to bywało jednak z przewagą na plus. Co prawda mam spore doświadczenie informatyczne i zgłaszam się po pomoc jak stwierdzę, że nie dam sobie rady.

Co do kodów aktywacyjnych: Od lat używam witryny http://wapro24.pl nigdy niczego nie zgłaszałem na infolinii bo po co tracić mój i czyjś czas skoro mogę to zrobić sam? Zresztą po aktualizacji mam na to 30 dni więc po co te nerwy?

Z obecnych numerów MAGa 7.60.2 mam problem, ponieważ używając pomocy z witryny http://www.assecowapro.pl/site/info/180 dałem ciała z uwagi na nieprecyzyjny opis.
W dziale "Mechanizm grupowej zmiany stawek VAT" wytłuśćcie proszę Państwo jak ważny jest wybór na formatce ceny Netto/Brutto. Ja niestety idąc za rączkę i po screenach ustawiłem netto zakładając Waszą rację i mi netto poleciało w dół, a miało być odwrotnie!

Informacja jak to jest ważne jest dopiero niżej w dziale "2. Ustalenie nowych cen sprzedaży zgodnie z polityką cenowa", jednakże ten dział należy do innego zupełnie podejścia.

Oczywiście myślę sobie, postawię obok odtworzone archiwum sprzed zmian, dogram aktualizację, wyciągnę ceny do Excela i zaimportuję na właściwej bazie. I na myśleniu się skończyło ponieważ moduł Eksportu cen do Excela nie generuje pliku wyjściowego!! Nie posiadam zainstalowanego MS Office, ale nie wierzę, żeby był potrzebny ponieważ program coś mieli, ale pliku w efekcie nie ma.
Testowane na 2 stacjach z różnymi OSami ?? Zgłosiłem i czekam od poniedziałku. Coś czuję, że jutro szef mi zleci ręczną aktualizację i będę klepał 60 tyś. kartotek.

konto usunięte

Temat: Opinie na temat Serwisu MAGA

Rafał Mróz:
Uwagi przyjmujemy ale konstruktywne.
Przewidując co może się wydarzyć dostosowaliśmy program wg projektów aktów prawnych do nowych stawek znacznie wcześniej. Wersja przygotowana do obsługi nowych stawek dostępna jest od 4 października. Jednak już w sierpniu można było korzystając z promocji nabyć aktualizację do tej wersji co oznacza, że bez kłopotu można było zaktualizować program już na początku października.
Wybór momentu aktualizacji należał więc do użytkownika. Ci, którzy zrobili to wcześniej rozpoczęli nowy rok znacznie spokojniej.
Nie mogła też Pani wisieć 3 godzin na telefonie bo kod aktywacyjny został wysłany mailem o godzinie 9.50 a pracujemy od 8. A poza tym to nie Pani dzwoniła tylko jakiś pan w imieniu Pani firmy. Tyle tytułem wyjaśnienia.

Jak tak dobija Pan tych 3 godzin to proszę poczekać i wstawię bilingi połączeń do Was i wtedy podyskutujemy o 3 godzinach bo to nie tylko dzisiaj wydzwaniałam
a dzwonił Pan w moim imieniu bo mnie zbyliście wczoraj o niczym a nie pozwolę sobie na to !!!
Ale póki co kod wklepany i działa wf poprawnie a najbliższe dni pokażą jak się sprawuje całość

Następna dyskusja:

Na co mienc MAGA?




Wyślij zaproszenie do