Temat: Nr zam. klienta - buforowy BZO/auto

Eksportując zamówienie z CRM (ITCube) do bufora zamówień, a potem z bufora do głównego rejestru (ZO), do zamówienia przypisuje się automatycznie nr buforowy (BZO). Bądź "<auto>", w zależności od ustawień (Numeracja zamówień ZO/BZO - domyślny/automatyczny/ręczny). Taki też BZO lub "auto" wskakuje na fakturę, jeśli się go wcześniej nie usunie. Czy można tego uniknąć? Kiedyś nr zam. klienta pojawiał się na FV tylko w momencie wpisania właściwego numeru ręcznie, podczas edycji ZO (bez interwencji pole "nr zam. klienta" pozostawało puste).
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Nr zam. klienta - buforowy BZO/auto

I tak też jest obecnie z tym że zawsze numer w buforze kopiuje się do nr zamówienia klienta jeśli nr zamówienia klienta w zamówieniu złożonym w buforze nie jest wypełniony (np. numerem zamówienia z IT Cube).
Można w konfiguracji wydruku faktury ustawić jaki numer ma się drukować lub dodać obsługę gniazda po przeniesieniu z bufora które będzie czyściło pole.



Wyślij zaproszenie do