Temat: naruszenie struktur licencji
Panie Krzysztofie powtórzę to jeszcze raz, nikt nie powiedział, że od razu uzyska Pan rozwiązanie problemu w minutę. Komunikat stwierdza, że licencja jest niezgodna z jakiegoś powodu a tych powodów może być wiele. W Pana przypadku objawia się to tym, że zmienił Pan sobie datę (bo sama przecież się nie zmieniła). Rozwiązanie faktycznie nie zajmie więcej niż minutę, ale namierzenie tego minuty Panu nie zajęło i tak samo pracownik pomocy technicznej przez telefon potrzebuje więcej czasu, żeby Panu zadać szereg pytań, które pozwolą rozwiązać problem w ciągu minuty (w tym przypadku).
Data ma bardzo dużo do licencji, istnieje coś takiego jak tryby weekendowe i serwisowe, które ograniczone są czasowo, więc niedopuszczalne jest żeby użytkownik poprzez cofnięcie daty mógł sobie przedłużać ten okres.
Pomoc jest bezpłatna dla klientów, którzy posiadają aktualną wersję i jest to ich przywilej.
Kupując program ma Pan taką wiedzę bo nie jest ona tajemna, więc zarzuty, że ktoś Pana do czegoś zmusza moim zdaniem są nie do końca zgodne z rzeczywistością, ale to oczywiście tylko moje zdanie i ma Pan prawo się z nim nie zgadzać.
Zasady wsparcia zarówno dla Pana jak i dla tysięcy innych użytkowników są dostępne na stronach internetowych i nikt nie robi z tego ukrytych gwiazdek.
http://www.wapro.pl/WAPRO/pl/97/
Rozwiązania konkurencyjne także wymagają albo aktualną wersji albo opłacenia wsparcia, więc nie jest to praktyka tej złej firmy Asseco.
Co do zarzutu, że wszystko w programie opatrzone jest terminem to chętnie się dowiem co jeszcze bo nie kojarzę nic takiego poza trybami licencji serwisowych. Licencję kupuje Pan dożywotnio i oczywiście ma Pan prawo jej nie aktualizować, ale jak każdy producent oprogramowania my mamy prawo udzielać wsparcia do poszczególnych wersji w trybie ograniczonym.
Zapewne Pan swoim klientom nie udziela gwarancji bezterminowej na swoje produkty lub usługi - nieprawdaż?