Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Kontakt z działem serwisu - nie na poziomie

Dzień dobry,
W dniu dzisiejszym zainstalowałem nowy komputer, nowe oprogramowanie z oryginalnej płytki, zdearchwizowałem bazę danych na nowy serwer, ale niestety wyskoczył komunikat o nowszej wersji struktury archiwum niż zainstalowanego programu. Płytka 7.92.0 a przy uruchamianiu WF-Mag pokazuje 7.90.0. Więc dzwonię do lekko zblazowanej Pani z serwisu z pytaniem, którą wersję powinienem zainstalować, bo nie instalowano żadnych aktualizacji od momentu instalacji z płytki, a istnieje niezgodność wersji. Na moje pytanie dlaczego tak jest miła Pani powiedziała, że to pytanie bez odpowiedzi, bowiem skąd ona ma wiedzieć jak instalowałem program - musiałaby zajrzeć w strukturę bazy danych. Kilka moich prób - na każdą Pani tylko pytała, czy chcę wykupić usługę płatną. Masakra.
Ponieważ pomagałem w instalacji grzecznościowo, ściągnąłem sobie z plikowni w końcu właściwą wersję i działa.
Aż mnie korci żeby zadzwonić jeszcze raz i podać swoje dane (też jestem przecież użytkownikiem Maga i mam aktualną wersję) i zadać to samo pytanie. Uważam że odpowiedź na tego typu problem nie powinna być uzależniona od aktualnej wersji.Taka zlewka ze strony serwisu nie godzi się - bo wystarczyło się wsłuchać w pytanie i bym zaoszczędził trochę czasu.
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Kontakt z działem serwisu - nie na poziomie

Panie Michale - ciężko się odnieść do jednostronnej wypowiedzi, z całym szacunkiem ale ja w tym momencie ani inni czytelnicy nie są w stanie obiektywnie odnieść się do sytuacji bo zawiera informacje jednej strony (co nie oznacza, że neguję jej przebieg - żeby była jasność).
Jeśli uważa Pan, że obsługa nie była na takim poziomie jaki Pan uważa za stosowny to proszę się skontaktować z kierownikiem serwisu i zwrócić na to uwagę, wtedy można odsłuchać rozmowę, wyciągnąć wnioski i odnieść się do sytuacji - po to też rozmowy są nagrywane aby nie było niedomówień i stwierdzeń typu "ja tego nie mówiłem/am" (którejkolwiek ze strony).

Tym samym życzę zarówno Panu jak i innym użytkownikom aby w przyszłości poziom obsługi był ciągle na wyższym poziomie.
Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Kontakt z działem serwisu - nie na poziomie

Dzień dobry,
Panie Krzysztofie, moja wypowiedź byłą chyba zbyt impulsywna. Proponuję nie ciągnąć tematu.
Pozdrawiam.

Następna dyskusja:

nie mozna uruchomic serwisu...




Wyślij zaproszenie do