Michał Majewski właściciel, MWM
Temat: Kontakt z działem serwisu - nie na poziomie
Dzień dobry,W dniu dzisiejszym zainstalowałem nowy komputer, nowe oprogramowanie z oryginalnej płytki, zdearchwizowałem bazę danych na nowy serwer, ale niestety wyskoczył komunikat o nowszej wersji struktury archiwum niż zainstalowanego programu. Płytka 7.92.0 a przy uruchamianiu WF-Mag pokazuje 7.90.0. Więc dzwonię do lekko zblazowanej Pani z serwisu z pytaniem, którą wersję powinienem zainstalować, bo nie instalowano żadnych aktualizacji od momentu instalacji z płytki, a istnieje niezgodność wersji. Na moje pytanie dlaczego tak jest miła Pani powiedziała, że to pytanie bez odpowiedzi, bowiem skąd ona ma wiedzieć jak instalowałem program - musiałaby zajrzeć w strukturę bazy danych. Kilka moich prób - na każdą Pani tylko pytała, czy chcę wykupić usługę płatną. Masakra.
Ponieważ pomagałem w instalacji grzecznościowo, ściągnąłem sobie z plikowni w końcu właściwą wersję i działa.
Aż mnie korci żeby zadzwonić jeszcze raz i podać swoje dane (też jestem przecież użytkownikiem Maga i mam aktualną wersję) i zadać to samo pytanie. Uważam że odpowiedź na tego typu problem nie powinna być uzależniona od aktualnej wersji.Taka zlewka ze strony serwisu nie godzi się - bo wystarczyło się wsłuchać w pytanie i bym zaoszczędził trochę czasu.