Piotr
K.
specjalista ds.
informatyki
Temat: Kompensata
Witamdostaje dokument kompensaty od kontrahenta, chciałbym go wprowadzić do rozrachunków w WF-MAG.
Niestety kontrahent, jedną z faktur rozlicza częściowo, żeby to wprowadzić muszę robić to na dwa razy (2 dokumenty kompensaty) czy da się to zrobić w jakiś sposób jednym dokumentem kompensaty tak aby mieć porządek zgodnie z dokumentacją ?
Scenariusz wygląda tak, że zaznaczam na liście rozrachunków dokumenty do rozliczenia, po kliknięciu na przycisk SUMA, wszystkie kwoty się zgadzają, klikam ROZLICZ, tworzy się nowy dokument kompensaty ale nie trafiają tam wszystkie zaznaczone dokumenty. Mogę teraz zmodyfikować kwotę jednej z faktur na mniejszą kwotę, ale nie mogę tam dodać tych dokumentów które których program tam nie dodał.
dlaczego przycisk dodaj przy tworzeniu dokumentu finansowego typu kompensata jest nie aktywny ?
pozdrawiam
Piotrek