konto usunięte

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Witam
Korzystam z programu WF-MAG (8.30.8). Mam w nim około 1500 zamówień. Przy kasowaniu zamówienia muszę długo czekać. Czas oczekiwania kasowania pojedynczego zamówienia to około 15 do 20 sekund.

Jak mogę zdiagnozować przyczynę takiego opóźnienia ?
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Tylko kontakt z helpdeskiem pomoże wyjaśnić problem.

konto usunięte

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Pozwoliłem sobie sprawdzić po kolei co dzieje się w momencie kasowania zamówienia.

Z tego co widzę, za bardzo długi czas kasowania odpowiedzialny jest triger o nazwie td3_pozycja_zamowienia_oferta założony na tabeli POZYCJA_ZAMOWIENIA.

Przy włączonym trigerze kasowanie zamówienia trwa 11 sekund (a raczej pozycji zamówienia)

Z chwilą jego dezaktywacji kasowanie zajmuje mniej niż sekundę.

Czy w tej sytuacji jest mi Pan w stanie pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Tu już pojawiają sie 4 pytania:
1. Ile jest ofert w bazie
2. Ile jest pozycji zamówień
3. Czy wszystkie indeksy przez nas dostarczane są zainstalowane i czy nie ma własnych na tabelach pozycji zamówień, pozycji ofert, ofert i zamówień
4. Czy indeksy nie są uszkodzone lub zbyt zdefragmentowane

Odpowiedzi na te pytania z reguły znajduje HelpDesk stąd wskazałem. formę kontaktu z helpdeskiem jak metodę na rozwiązanie problemu.

konto usunięte

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

1) W bazie nie ma żadnej oferty
2) W bazie jest 28176 pozycji zamówień
3) Są wyłącznie Wasze indeksy (porównałem z bazą DEMO)
4) Na wszystkich indeksach wykonałem REBUILD

Nie dzwonię na HelpDesk z bardzo prostego powodu. Przy bazie mogę siąść dopiero wieczorem.
Dlatego szukam rozwiązania na tutejszej grupie.
Maciej Łuszczyński

Maciej Łuszczyński Software Engineer,
Oxford Computer
Consultants Ltd

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Można kontaktować się z helpdeskiem przez iHD, internetowy system zgłoszeń. Przećwiczone wczoraj i działa OK. http://www.wapro.pl/wapro/IHD.

Pozdrawiam
Maciej Łuszczyński
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Wykonałem wczoraj test na dużo większej ilości pozycji i nie było dużego opóźnienia przy kasowaniu - trwało to maks 3 sek. a nie 11. Jednak zmieniliśmy opisany trigger uzyskując przyśpieszenie 1-2 sek. na bazie testowej. Poprawka udostępniona jest przez WAPRO Update ale potrzebna jest wcześniej aktualizacja do wersji 8.31.0.

konto usunięte

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Witam ponownie.
Wykonałem aktualizację bazy do wersji 8.31.0 ale problem długiego kasowania zamówień nie ustąpił.

Czy mogę prosić o dalsze wskazówki.
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

W takim razie tylko poprzez dział helpdesku można problem rozwiązać bo stawianie diagnozy na odległość mija się z celem.

konto usunięte

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Wysyłam bazę do Państwa

konto usunięte

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Witam po przerwie.
Wysłałem do Państwa bazę, wypełniłem formularz zgłoszenia przez WWW.
Niestety z Waszej strony nie mam żadnej odpowiedzi.

Czy mogę prosić o popchnięcie tej sprawy.
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Długi czas kasowania zamówienia

Proszę podać w wiadomości prywatnej NIP klienta lub proszę zadzwonić do serwisu ponieważ nie przeszedł Pan poprawnie procedury dostarczenia bazy i umowy powierzenia danych stąd zapewne brak odpowiedzi. Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.06.18 o godzinie 14:23



Wyślij zaproszenie do