Temat: CRM w WF MAG
Panie Krzysztofie po raz kolejny muszę odpowiedzieć że moje wpisy nie mają na celu bezwzględnej krytyki firmy wapro - liczę tylko że zmotywuje to Was do ulepszania produktów których jestem użytkownikiem. Porównuję Wasze programy do programów firmy Insert bo korzystam z nich równolegle na co dzień i nie da się ukryć że Insert ma kilka fajnych funkcji których brakuję w systemach wapro. (które są ogólnie droższe i jak rozumiem teoretycznie znajdują się na wyższej półce - nie mówiąc już o tym że poświęcam sporo czasu żeby je Wam opisać na niedostępnym publicznie "forum" ihd, a porównywanie się jak wypadacie na tle konkurencji to powinna być chyba głównie Wasza robota) Nie dziwie się że mało kto zgłasza braki w module "crm" ponieważ wydaje mi się że po prostu prawie nikt go nie używa głównie ze względu na dość słabą funkcjonalność) twierdze tak ponieważ moje zgłoszenia miały na celu poprawę błędów i doprowadzenie modułu do stanu używalności i zastanawia mnie dlaczego nikt wcześniej ich nie zgłosił. Ciężko jest mi uwierzyć że nie ma zapotrzebowania na funkcje CRM bo wtedy pewnie nie istniałyby firmy zajmujące się głównie tworzeniem takich systemów np:
http://www.itcube.pl/,
http://salespartner.pl/,
http://www.profitcrm.pl/,
http://www.edokumenty.eu/,
http://www.crm7.pl/,
http://www.bs4.pl i wiele innych... Może należałoby podjąć odważną decyzję, napisać konkretny moduł CRM lub rzeczywiście rozbudować ten "crm" zintegrowany w programie wf-mag i następnie pochwalić się jego mocnymi stronami i wypromować go wśród klientów - mogę obiecać że będę wtedy jedną z pierwszych osób która będzie Was tutaj chwaliła i polecała innym Wasze rozwiązania.
Niezłym rozwiązaniem byłoby też dogadanie się z którymś z producentów rozbudowanych modułów CRM i pełniejsza integracja ich z wf-mag z tego co rozmawiałem z różnymi firmami to jakoś chętniej integrują się np. znów z programem Subiekt niż z Wf-mag i twierdzą że to głównie z powodu kontaktu i chęci współpracy producentów systemów sprzedaży.
Jednocześnie chciałbym potwierdzić i podziękować za pozytywne rozpatrzenie i wdrożenie m.in. moich zgłoszeń i sugestii do modułu "crm" wbudowanego w wf-mag: (lista zmian w module "crm: od 25-11-2011)
- Dodano wyszukiwanie typu intuicja po polu Temat zadania.
- Dodano automatyczne filtrowanie pracowników w zadaniach, którzy są aktywni.
- Dodano możliwość szybkiego filtrowania zadań CrM po pracowniku za pomocą filtra na belce filtrów.
- Dodano na liście kolumnę Typ Zadania.
- Dodano możliwość kojarzenia pracownika z zadaniem podczas tworzenia zadania.
- Dodano konfigurację automatycznie generowanych zadań, aby można było wybrać czy zadanie ma się generować po utworzeniu dokumentu, po jego wydruku czy też ma się nie generować.
- Dodano możliwość grupowej zmiany statusu zaznaczonych zadań.
- Dodano możliwość grupowej zmiany rodzaju zadania poprzez mechanizm Przesuń-upuść dla zaznaczonych zadań.
- Dodano automatyczne proponowanie kontrahenta do tworzonych zadań, jeśli lista zadań jest wyfiltrowana na danego kontrahenta.
- Rozszerzono listę typów zadań CrM podczas definiowania zadania, aby była bardziej ergonomiczna przy większej ilości typów zadań.
- Dodano możliwość tworzenia zadań cyklicznych w trybie dziennym, tygodniowym, miesięcznym.
- Dodano możliwość filtrowania zadań i wzorców cyklicznych.
- Dodano możliwość łączenia zadań CrM z kontrahentem
- Dodano możliwość filtrowania zadań powiązanych z kontrahentem.
- Dodano opcję Pokaż zadania kontrahenta w kartotece kontrahentów.
- Dodano na oknie wydruku dokumentu możliwość utworzenia zadania w CRM po wysłaniu faktury jako załącznik wiadomości email.
- Dodano kolumnę kontrahent na liście zadań CrM.
- Dodano do list dokumentów operację do menu Prawego przycisku myszy Dodaj zadanie CrM.
- Zoptymalizowano wyświetlanie szczegółów zadania podczas przewijania zadań.
- Dodano obsługę grupowej zmiany pól dodatkowych w oknie CrM.
- Dodano pogrubienie czcionki w małym kalendarzu dla dni, w których zarejestrowane są jakieś zadania.
Sam Pan chyba przyzna że nie były to jakieś rewolucyjne i innowacyjne zmiany.
Nadal nierozwiązanie pozostają m.in sugestie:
- obsługa ofertowania (zapytania od klientów, oferty, szanse sprzedaży)
- rozbudowana konfiguracja uprawnień i widoku zadań pracowników (hierarchia w firmie)
- dwukierunkowa obsługa poczty e-mail lub integracja z klientami poczty (Outlook itp.)
- integracja kalendarza z Outlook lub Google
- integracja z centralami telefonicznymi i telefonią voip
...
Żeby nie było że nie można liczyć na dobre słowo z mojej strony to powiem że podoba mi się np. ostatnia aktualizacja ikonek programów z linii Asseco WAPRO, są zdecydowanie ładniejsze i zaprojektowane w nowoczesnym stylu.
Pozdrawiam