Dariusz Wawszczak

Dariusz Wawszczak Programista
aplikacji

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Dzień dobry
Wczoraj przeprowadziłem proces aktualizacji wystwów WAPRO do wersji 8.70

Wszystko przebiegło bez większych problemów z wyjątkiem Konfiguratora Integracji.
Usługa nie chce się uruchamiać
W logach systemowych mam informacje o błędzie którą cytuję poniżej. Jeśli to możliwe proszę o pomoc gdyż handlowcy mobilni zmuszeni zostali do przejścia na "karteczkową " metodę rejestracji zmaówień.

Nazwa aplikacji powodującej błąd: IntMobileScheduler.exe, wersja: 8.70.0.0, sygnatura czasowa: 0x6144d7f4
Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.22463.1000, sygnatura czasowa: 0x07a6e8e1
Kod wyjątku: 0xe0434352
Przesunięcie błędu: 0x0000000000047d7c
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x3b80
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d7b87cd864b894
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\WAPRO\WAPRO Mobile\Konfigurator integracji\IntMobileScheduler.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll
Identyfikator raportu: edc01a4d-9b2c-4319-bff8-f73debd82da5
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
Krzysztof Ziółkowski

Krzysztof Ziółkowski Menedżer ds.
Kluczowych Klientów,
Menedżer programu
WAPRO...

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Dzień dobry,

Proszę o informację jakiego systemu operacyjnego dotyczy problem. Prawdopodobnie jest on związany z uszkodzeniem wynikającym z systemu operacyjnego i może się powtórzyć również na starszej wersji. Proszę sprawdzić czy komponent poprzedniej wersji będzie działał prawidłowo, w poniższej lokalizacji udostępniłem Konfigurator Integracji wraz z usługą: https://wapro24bis.assecobs.pl/plikownia/Mobile/WAPRO%2...

Pozdrawiam
Krzysztof ZiółkowskiTen post został edytowany przez Autora dnia 04.10.21 o godzinie 08:54
Dariusz Wawszczak

Dariusz Wawszczak Programista
aplikacji

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Dzień dobry
Na początku wykonywałem aktualizację. Za serwer dla aplikacji mobilnych służy mi Winows 10 pro
Na nim po raz pierwszy zauważyłem ten błąd.

Następnie zainstalowałem świeżą wersę mobila na serwerze 2016 - ten sam bład.
Sprawdziłem także na swoim laptopie na którym uprzenio miałem wersję 8.61 i ona działała. Po aktualizacji przestało działać.

Co zauważyłem:
Uruchomiłem plik IntMobileScheduler.exe - teoretycznie jest to usługa która jest uruchamiana. Na to wskazuje treść błędu
Po jego uruchomieniu dostaję następujący komunikat w oknie cmd

Wyjątek nieobsłużony: System.BadImageFormatException: Nie można załadować pliku
lub zestawu 'ABSM_VerDataCon, Version=8.51.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=
null' lub jednej z jego zależności. Próbowano załadować program w niepoprawnym f
ormacie.
w IntMobileScheduler.Program.StartAsService()
w IntMobileScheduler.Program.Main(String[] args)

W załączonym ZIP'ie nie widze aplikacji IntMobileScheduler.exe
Krzysztof Ziółkowski

Krzysztof Ziółkowski Menedżer ds.
Kluczowych Klientów,
Menedżer programu
WAPRO...

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Wystawiłem ponownie w tej samej lokalizacji, proszę zweryfikować występowanie problemu w wersji 8.60.4.
Jest również dostępna wersja 8.60.2 folder wyżej, obie łącznie z usługami. Ponowiliśmy testy na różnych systemach, poinformuję jeśli uda się namierzyć taki problem oraz o jego rozwiązaniu.

W Konsoli zarządzającej można również wykonać operację wyślij / odbierz co jest równoznaczne z przetworzeniem procesów przez usługę integracyjną. Nie ma potrzeby przechodzenia pracę poza systemem przez handlowców.Ten post został edytowany przez Autora dnia 04.10.21 o godzinie 11:58
Dariusz Wawszczak

Dariusz Wawszczak Programista
aplikacji

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Panie Krzysztofie na początku chciałem podziękować za zaangażowanie w rozwiązanie problemu.

Potwierdzam, że wersja którą Pan wystawił czyli 8.60.4 działa poprawnie - usługa się uruchomiła.
Krzysztof Ziółkowski

Krzysztof Ziółkowski Menedżer ds.
Kluczowych Klientów,
Menedżer programu
WAPRO...

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Bardzo dziękuję i również dziękuję za dokładną analizę zagadnienia. Testy na nowych systemach wypadają pomyślnie, możliwy problem wychwyciliśmy za to w przypadku aktualizacji. Postaramy się opublikować rozwiązanie poprawką automatyczną, jeśli tylko będzie to możliwe. Dam znać po finalnych testach rozwiązania naprawiającego.
Krzysztof Ziółkowski

Krzysztof Ziółkowski Menedżer ds.
Kluczowych Klientów,
Menedżer programu
WAPRO...

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Poprawka została opublikowana w Wapro Update. Po automatycznym wgraniu poprawki należy ręcznie uruchomić usługę integracyjną.
Dariusz Wawszczak

Dariusz Wawszczak Programista
aplikacji

Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...

Dzień dobry
Potwierdzam poprawność działania usługi.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do