Dariusz
Wawszczak
Programista
aplikacji
Temat: Brak możliwości uruchomienia Konfiguratora integracji...
Dzień dobryWczoraj przeprowadziłem proces aktualizacji wystwów WAPRO do wersji 8.70
Wszystko przebiegło bez większych problemów z wyjątkiem Konfiguratora Integracji.
Usługa nie chce się uruchamiać
W logach systemowych mam informacje o błędzie którą cytuję poniżej. Jeśli to możliwe proszę o pomoc gdyż handlowcy mobilni zmuszeni zostali do przejścia na "karteczkową " metodę rejestracji zmaówień.
Nazwa aplikacji powodującej błąd: IntMobileScheduler.exe, wersja: 8.70.0.0, sygnatura czasowa: 0x6144d7f4
Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.22463.1000, sygnatura czasowa: 0x07a6e8e1
Kod wyjątku: 0xe0434352
Przesunięcie błędu: 0x0000000000047d7c
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x3b80
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d7b87cd864b894
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\WAPRO\WAPRO Mobile\Konfigurator integracji\IntMobileScheduler.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll
Identyfikator raportu: edc01a4d-9b2c-4319-bff8-f73debd82da5
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: