Aga Kaczmarek

Aga Kaczmarek Pracownik Biurowy,
powerteam

Temat: Błąd licencji po zaktualizowaniu systemu do Windows 10.

Witamy,

w tym tygodniu zaktualizowaliśmy system operacyjny z Windows XP do Windows 10 i wszystko działało poprawnie na naszej starej licencji. Wczoraj (23.03.2018) zaktualizowaliśmy też program (WF Mag) do najnowszej wersji wspieranej przez naszą licencję (8.11.4) - wcześniej używaliśmy wersji 8.10.6.

Dzisiaj podczas logowania do programu wyskoczył błąd:

"Informacja:
Ta baza znajduje się w stanie aktywności weekendowej. Na tym serwerze możesz ją użytkować do 2018-04-03"

A przy próbie ponownej aktywacji programu:

"Aktywacja zdalna:
Podany numer licencji jest zablokowany! Prosimy o kontakt z Działem Aktywacji Asseco WAPRO!"
Jedyna zmiana w bazie danych jaka została wprowadzona została przeprowadzona poprzez przycisk w "Administratorze Asseco WAPRO" - "Aktualizuj do wersji 8.11.4".

Program i baza danych znajdują się na komputerze zdalnym - na obu komputerach dodane są do wyjątków w firewall'u.

Prosimy o pomoc w rozwiązaniu problemu oraz informację z czego może ona wynikać
(komputer, na którym zainstalowany jest program jest ten sam - zmieniła się tylko ilość pamięci RAM i system).

Licencja na wersję: WF-Mag dla Windows 8.10.0 BIZNES (4 stanowiska)

EDIT:
Sprawa z samego rana została rozwiązana mailowo dzięki wsparciu z aktywacja.wapro@.Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.03.18 o godzinie 10:30