Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Zakupilem program WF-Mag Prestiz 7.50.4 30 czerwca 2010 roku i dokonalem aktualizacji programu do wersji 7.60.2 i z tego co wyczytalem na stronce WF maga to nie musze płacic za te aktualizacje ale po wykonaniu aktualizacji mam wersje testowa 30 dniowa i problem ze nie wiem skad wziac nowy kod aktywacyjny zeby program byl w pelni funkcjinalny.

Prosze o pomoc
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Wystarczy złożyć zamówienie na kod aktywacyjny z Administratora baz danych i licencji (dostępny w Start -> Programy -> Wapro -> WF-Mag dla Windows) lub poprzez nacisnięcie przycisku Administracja Licencją i Bazami Danych podczas logowania. Kod aktywacyjny można uzyskać mailem, SMSem lub przez stronę https://wapro24.pl/asystent/Kody.aspx.

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Niestety jak chcialem uzyskać kod aktywacyjny mailem to wystąpił mi błąd :
"Wystapil blad systemu MAPI. Kod Bledu: 2147500037" a jak chcialem uzyskac kod aktywacyjny przez te strone internetowac to niestety kod ktory uzyskalem jest do wczesniejszej wersji programu natomiast do tej aktualizacji juz nie (do ktorej nie mam numeru seryjnego i tajnego jak wymaga tego ta strona)
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Proszę nie zaznaczac opcji wyślij poprzez email tylko zapisz na dysk i potem zapisany plik XML wysłać ręcznie mailem do Działu Aktywacji aktywacja.wapro@assecobs.pl

konto usunięte

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

A gdzie jest ten nr rejestracyjny ?!!!
Bo tak zabezpieczacie ten program że aktywacji nie mogę uzyskać od 2 tygodni !!!
Rafał M.

Rafał M. Dyrektor ds. Asseco
WAPRO ERP, Asseco
Business Solutions
...

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Kod aktywacyjny dla firmy pani Joanny Sługockiej został dziś przesłany mailem.
Beata Konieczna

Beata Konieczna WŁAŚCICIEL, MIKOMED

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Dzień dobry

Ja również mam problem z aktualizacją WF MAGA.
Zakupiłam program ale oczekując na jego dostarczenie pobrałam aktualizację ze strony Wapro. Ściągnęłam plik EXE. Kiedy w niego klikam by rozpocząć aktualizację wyświetla się błąd nr.2 - Nie można odnaleźć określonego pliku.
Czy to ja robię błąd. Powinnam zapisać ściągnięty plik w jakimś konkretnym miejscu? Proszę o pomoc.
Krzysztof Stachyra

Krzysztof Stachyra Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

być może plik, który Pani uruchamia nie został ściągnięty do końca i jest niepoprawny. Może Pani skopiować ten plik do innego katalogu ale moim zdaniem to nic nie zmieni będzie Pani musiała pobrać plik ponownie.
Beata Konieczna

Beata Konieczna WŁAŚCICIEL, MIKOMED

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Ściągnęłam go 5 razy. Za każdym razem z pełnym powodzeniem, ale tylko do momentu otwarcia. Za każdym razem wyskakuje ten sam błąd. Dlatego myślałam, że coś robię źle, że może trzeba nim zastąpić stary .exe. Ale takich eksperymentów nie chciałam robić bez potwierdzenia. Zupełnie nie wiem co dalej...
Beata Konieczna

Beata Konieczna WŁAŚCICIEL, MIKOMED

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Dobry wieczór
Mam problem z aktualizacją bazy danych. Pojawia mi się komunikat
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Invalid column name 'id_firmy'

Co mam dalej zrobić?
Sławomir M.

Sławomir M. Specjalista ds.
jakości
oprogramowania,
Asseco Business S...

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

BEATA KONIECZNA:
Dobry wieczór
Mam problem z aktualizacją bazy danych. Pojawia mi się komunikat
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Invalid column name 'id_firmy'

Co mam dalej zrobić?


Dla wszystkich, którzy mają powyższy problem z aktualizacją z wersji bardzo starych (2002,2003 rok) umieściliśmy poprawkę, którą należy wypakować i uruchomić plik exe. Po tej operacji należy ponownie przystąpić do aktualizacji bazy.

http://wapro24.pl/plikownia/Serwis/id_firmy.zip

Pozdrawiam
Sławomir MalinowskiSławomir Malinowski edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 13:04

konto usunięte

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Jolanta Sługocka:
A gdzie jest ten nr rejestracyjny ?!!!
Bo tak zabezpieczacie ten program że aktywacji nie mogę uzyskać od 2 tygodni !!!

Potwierdzam za bardzo zabezpieczacie ten program, że prawie nikt nie potrafi sam go uruchomić. Poza tym to robicie cyrk z tą wersją wekendową 7 dni !!! Firma wybrała wasz produkt, zapłaciła za licencję, zamawia aktualizację 2-12-2010 u waszego dilera, kodu nie otrzymuje, program pada teraz w piątek po godz 16:00 i po tym czasie u was nikogo już nie ma !!!

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

an ku:
Jolanta Sługocka:
A gdzie jest ten nr rejestracyjny ?!!!
Bo tak zabezpieczacie ten program że aktywacji nie mogę uzyskać od 2 tygodni !!!

Potwierdzam za bardzo zabezpieczacie ten program, że prawie nikt nie potrafi sam go uruchomić. Poza tym to robicie cyrk z tą wersją wekendową 7 dni !!! Firma wybrała wasz produkt, zapłaciła za licencję, zamawia aktualizację 2-12-2010 u waszego dilera, kodu nie otrzymuje, program pada teraz w piątek po godz 16:00 i po tym czasie u was nikogo już nie ma !!!


Z calym szacunkiem ale wersja weekendowa - 10 dni jest tylko w przypadku przeniesienia instalacji na inny serwer SQL, natomiast w przypadku zwyklej aktywacji mamy 30 dni, w ciagu ktorych mozemy aktywowac program.

Czemu Panstwo nie otrzymali tego kodu od swojego dealera tylko na wlasna reke chciala go zdobyc od producenta ?Włodzimierz G-r-o-c-h edytował(a) ten post dnia 07.01.11 o godzinie 20:41

konto usunięte

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

1. też chciałbym wiedzieć dlaczego nie dostałem kodu od dilera, on mówi że ponad miesiąc nie dostał z Wapro.
2. Po miesiącu oczekiwania, licząc że to już musi być kwestia kilku dni, syn sam ściągnął program i bazę z Wapro, ale one nie pasują do siebie - na stronie wapro była stara baza, męczył się sam 2 dni, wgrał inną bazę z naszej płyty chyba z 2008r i natychmiast ruszyło .... ALE W TEJ CHOLERNEJ WERSJI WEKENDOWEJ !!!
3. DILER OD KILKU DNI MÓWIŁ, ŻE NIE DOSTAŁ PŁYT Z WAPRO WIĘC DZIŚ SYN CUDEM DODZWONIŁ SIĘ DO WAPRO I DOSTAŁ KOD 10 DNIOWY, LECZ TEN NIE ZADZIAŁAŁ I PODCZAS INWENTARYZACJI PROGRAM PADŁ !!!
4. TO SĄ KPINY ! Stara niekompatybilna baza wystawiona do ściągnięcia z nowym programem ! Kod na kilka dni ? kiedy poważne firmy dają swoim klientom co najmniej na 30 dni !!!
5. Od piątku do poniedziełku dzwoniąc do Wapro usłyszysz, że nie pracują.
Jak to wszystko nazwać: KPINA, BEZDUSZNOŚĆ, GŁUPOTA, ....
Sławomir M.

Sławomir M. Specjalista ds.
jakości
oprogramowania,
Asseco Business S...

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

1. Kod można wygenerować samemu na stronie wapro24.pl
2. Pana syn nie mógł ściągnąć bazy z Wapro bo bazy się nie ściąga. Nie umieszczamy żadnych baz do ściągnięcia. Baza jest tworzona na serwerze na Pana komputerze i po każdej zmianie wersji programu, jest aktualizowana.
Aktywacja weekendowa dotyczy sytuacji, kiedy przenosimy bazę z jednego serwera na inny.
3. Co to znaczy że podczas inwentaryzacji program padł.
4. Powtarzam, nie ma żadnej bazy do ściągnięcia. Radzę jednak zamówić naszego dealera.

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

an ku:
1. też chciałbym wiedzieć dlaczego nie dostałem kodu od dilera, on mówi że ponad miesiąc nie dostał z Wapro.
2. Po miesiącu oczekiwania, licząc że to już musi być kwestia kilku dni, syn sam ściągnął program i bazę z Wapro, ale one nie pasują do siebie - na stronie wapro była stara baza, męczył się sam 2 dni, wgrał inną bazę z naszej płyty chyba z 2008r i natychmiast ruszyło .... ALE W TEJ CHOLERNEJ WERSJI WEKENDOWEJ !!!
3. DILER OD KILKU DNI MÓWIŁ, ŻE NIE DOSTAŁ PŁYT Z WAPRO WIĘC DZIŚ SYN CUDEM DODZWONIŁ SIĘ DO WAPRO I DOSTAŁ KOD 10 DNIOWY, LECZ TEN NIE ZADZIAŁAŁ I PODCZAS INWENTARYZACJI PROGRAM PADŁ !!!
4. TO SĄ KPINY ! Stara niekompatybilna baza wystawiona do ściągnięcia z nowym programem ! Kod na kilka dni ? kiedy poważne firmy dają swoim klientom co najmniej na 30 dni !!!
5. Od piątku do poniedziełku dzwoniąc do Wapro usłyszysz, że nie pracują.
Jak to wszystko nazwać: KPINA, BEZDUSZNOŚĆ, GŁUPOTA, ....


1. Moze mial powody ?
2. Skoro Panstwo aktualizowali to po co ponowna instalacja SQLa (tak rozumiem ponowne sciagniecie bazy) ? A jezeli syn uznal ze to konieczne to efekty sami widzimy :)
3. Jakos mi sie wierzyc nie chce ....
4. Wapro daje 30 dni po aktualizacji wersji i przy zalozeniu nowej ...
5. Pracuja od poniedzialku do piatku i to jest oczywiste.

Marna prowokacja...

konto usunięte

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Po 3 latach pracy komputera syn uznał że warto wgrać wszystkie programy na nowo, przy okazji wgrywania nowej wersji Wf-Maga. Każdy program wchodzi bez problemów, a z Wf-Magiem jak zawsze są cyrki ... wiadome - już opisywane, kod na 10 dni, zamów usługę dilera, (a może do Windowsa trzeba zamówić dilera i do Ofisa, i do programów antywirusowych zamówić dilera ? Jakoś te i inne programy wchodzą bez serwisanta i dilera). To oczywiste że od piątku do poniedziałku w telefonie do wapro usłyszysz tylko jeden komunikat i nie pogadasz.

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Przy ponownym wgraniu wersji na nowa instalacje i generacji zamowienia kodu aktywacyjnego, ktory zostal wyslany emailem na adres wapro aktywacja - nie wierze ze Wapro nie odeslalo kodu ...

EOT

P.S. jak widac chec zaoszczedzenia paru groszy na serwisancie obrocila sie przeciwko panu ... Ale kazdy jest wolnym czlowiekiem.Włodzimierz G-r-o-c-h edytował(a) ten post dnia 07.01.11 o godzinie 23:02

konto usunięte

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Moim zdaniem to głupia polityka aby wszystko ustawiać pod serwisantów, którym należy płacić za zwykłe wgranie programu. Czy wyobraża Pan sobie aby Microsoft kazał Panu sprowadzać serwisanta do wgrania Windowsa do pańskiego laptopa ??? Nie chodzi o to że zmusiliby Pana do wydania jak to Pan pisze paru groszy, ale niech Pan się wczuje w sytuację i powie co by Pan pomyślał o Microsofcie, gdyby kazali panu do tej usługi wezwać serwisanta i mu zapłacić parę groszy ??? (A mogliby zadziałać jak monopoliści i zmusić Pana do tego i tak namieszać aby pan się nie połapał.) OSTATECZNIE CHODZI MI O ZWYKŁĄ ŻYCZLIWOŚĆ I UDZIELANIE POMOCY A NIE UKRYWANIE PEWNYCH KRUCZKÓW, KTÓRE I TAK WYJDĄ Z CZASEM NA JAW.

Temat: Aktualizacja do wersji 7.60.2 - problem

Idac tym tokiem rozumowania, do producentow samochodow tez Pan ma pretensje, ze kaza przyjezdzac na przeglady gwarancyjne ?

Przeciez wymienic klocki, tarcze czy olej to kazdy potrafi,nie mowiac o kasowaniu usterek serwisowych.

Swoja droga prosze zadzwonic na wsparcie techniczne do microsoftu .. 600 zl, faktura proforma i dopiero zaczynaja pomagac .. Wiec przyklad z microsoftem jest nietrafiony.Włodzimierz G-r-o-c-h edytował(a) ten post dnia 07.01.11 o godzinie 23:48

Następna dyskusja:

Problem z aktualizacja MAG ...




Wyślij zaproszenie do