Temat: Problem z dearchiwizacją bazy danych

Witam
Mam problem z dearchiwizacją danych w programie WF-Kaper. Zmieniłem laptopa, na nowym zainstalowałem wg instrukcji program, przeszedłem przez drobne problemy jednka je rozwiązałem min. musiałem zmienić we właściwościach usługi SQL Server parametry uwierzytelniania. Po zmianie i próbie dearchiwizacji pokazuje się komunikat: Archiwum jest poprawne. Można dokonać jego odtworzenia. Jednak po otwarciu archiwum pokazuje mi się komunikat którego nie mogę przejść a mianowicie: Na bazie danych WAPRO pracuje aplikacja WF-Kaper dla Windows" na stanowisku: .... zamknij wymienioną aplikację. zamknij wymienioną aplikację w celu wykonania operacji! Nadmienię, że na starym laptopie była inna nazwa stanowiska, ale chyba to nie powinno mieć znaczenia. Jaki powinienem dokonać kolejny krok by poprawnie dearchiwizować bazę danych.
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Bogdan Fedak
Marcin L.

Marcin L. Specjalista ds.
Oprogramowania,
Asseco BS. S.A.

Temat: Problem z dearchiwizacją bazy danych

Panie Bogdanie,

Jeśli uruchamia Pan proces dearchiwizacji to program musi mieć Pan zamknięty, ponieważ baza nie może zostać podmieniona, gdyż ciągle jest w użyciu.
Proponuję przy zamkniętym programie, uruchomić archiwizatora poprzez menu Start -> Wszystkie programy -> WAPRO -> WF-KaPeR dla Windows -> Archiwizator baz danych.



Wyślij zaproszenie do