Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenie SEM / Web Analytics

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu



Obrazek

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010 (wtorek), w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie przy Rondzie ONZ.

Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości
300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online

Obrazek


Cena szkolenia
dla 1 osoby: 690 zł netto
dla 2 osób: 517 zł netto za osobę
dla 3 osób: 460 zł netto za osobę


***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.

Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako
najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.

Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
O Firmie Marketing Online

***
Jak rezerwować miejsce?

Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
Szkolenia.MarketingOnline.pl
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766


***
Szczegółowy Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach

2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji

3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM

11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics

5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu

13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM

7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich

15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO

9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)

*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom

***
Czas, Miejsce i Dojazd

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010, w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.

Obrazek


Sala szkoleniowa

Obrazek

W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.


Mapa Dojazdu



Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr Guziur
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenie SEM / Web Analytics

Cykl Szkoleń z Search Engine Marketingu dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!

Marketing Online zaprasza na cykl składający się z 4 spotkań, które zapewniają kompleksową wiedzę na temat reklamy internetowej. Pierwsze szkolenie już 20 sierpnia w Katowicach.

Wszyscy uczestnicy po każdym szkoleniu otrzymują Certyfikat Uczestnictwa oraz darmowe materiały drukowane i dostęp do multimedialnej platformy e-lerningowej. Natomiast po ukończeniu całego cyklu uzyskują Dyplom Specjalisty SEM.

Tematyka szkoleń:
1.Podstawy SEM - już 20 sierpnia w Katowicach.
2.Zaawansowane Web Analytics - we wrześniu w Warszawie.
3.Zaawansowane PPC - we wrześniu w Warszawie.
4.Zaawansowane SEO - w październiku w Warszawie.

Więcej informacji o poszczególnych szkoleniach znaleźć można na http://www.szkolenia.marketingonline.pl

Podstawowe Szkolenie SEM już 20 sierpnia w Katowicach!
Zapraszamy na całodniowe Szkolenie z Podstaw SEM, które odbędzie się 20 sierpnia 2010 w Katowicach. Mamy jeszcze ostatnie wolne miejsca! Całkowity koszt szkolenia to 690zł netto.
Tylko do 15 sierpnia zniżki do 25%!

Zakres szkolenia:
•Search Engine Marketing
•Web Usability i SEM Usability
•Kampanie SEM/PPC, czyli reklama w wyszukiwarkach
•Analityka Stron WWW
•Optymalizacja Kampanii Reklamowych w Internecie
•Optymalizacja Kampanii SEM
•Programy Partnerskie
•SEO - moda, czy konieczność?
•Nowe Media i Reklama Behawioralna

Lokalizacja i Program
Szkolenie odbędzie się w Hotelu Qubus w samym centrum Katowic. Potrwa od godziny 9:30 do 17:00 z trzema 15 minutowymi przerwami kawowymi oraz dłuższą przerwą na lunch (we własnym zakresie)Zobacz pełen Program Szkolenia

Obrazek


Więcej o szkoleniu
Podczas szkolenia całościowo i zrozumiale tłumaczone są podstawowe zagadnienia SEM oraz ich znaczenie i funkcjonalność w reklamie internetowej. Oprócz warstwy merytorycznej prezentacje zawierają konkretne case studies, obrazujące przykłady wykorzystania skutecznego marketingu internetowego. Więcej informacji
Każdy z uczestników otrzyma Certyfikat potwierdzający uczestnictwo oraz zakres zdobytej wiedzy.

Cel
Naszym celem jest pokazanie i omówienie jak efektywnie reklamować się w Internecie. Wskazujemy sposoby na zoptymalizowanie internetowego Media-Mix tak aby pozyskać największą możliwą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę. Uczymy zarabiać na Programach Partnerskich i pokazujemy jak przeprowadzić przetarg na działania SEO i SEM, a następnie jak monitorować ich skuteczność.

Adresaci
Cykl szkoleń kierowany jest do osób które chcą poznać czym jest Search Engine Marketing po to by lepiej zarządzać działaniami reklamowymi w wyszukiwarkach oraz monitorować ich efektywność.
Jak również dla tych którzy przymierzają się do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie. Słowem dla wszystkich, którzy mogą przez Internet zdobywać nowych klientów.

Szkolenie poprowadzi Piotr Guziur

ZAREZERWUJ MIEJSCE!Piotr Guziur edytował(a) ten post dnia 13.08.10 o godzinie 15:48

Następna dyskusja:

Szkolenie Web Analytics we ...




Wyślij zaproszenie do