Piotr
G.
Marketing Online -
Agencja SEM/SEO
Temat: Szkolenie SEM / Web Analytics
Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance MarketinguSzkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu
Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010 (wtorek), w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie przy Rondzie ONZ.
Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości
300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online
Cena szkolenia
dla 1 osoby: 690 zł netto
dla 2 osób: 517 zł netto za osobę
dla 3 osób: 460 zł netto za osobę
***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.
Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako
najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.
Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
O Firmie Marketing Online
***
Jak rezerwować miejsce?
Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
Szkolenia.MarketingOnline.pl
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766
***
Szczegółowy Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach
2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji
3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM
11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics
5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu
13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM
7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich
15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO
9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)
*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom
***
Czas, Miejsce i Dojazd
Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010, w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.
Sala szkoleniowa
W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.
Mapa Dojazdu
Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr Guziur