Roksana J.

Roksana J. Marketing & PR
Specialist

Temat: Szkolenia Web Analytics - podstawowe i zaawansowane

Jak skutecznej prowadzić działania promocyjne w Internecie? Jak poprawić wyniki oglądalności witryny? Odkryj tajniki analityki webowej i jej najpopularniejszego narzędzia Google Analytics na szkoleniu Marketing Online!

Szkolenie Google Analytics (poziom podstawowy i średniozaawansowany)

Terminy:
30 maja, Katowice
9 czerwca, Warszawa

Zakres tematyczny:
1. Wprowadzenie – Do Czego Służą Systemy Analityki Stron WWW
2. Systemy analityczne odwiedzin stron WWW
3. Zakładanie i konfigurowanie konta Google Analytics na żywo
4. Google Analytics – Najważniejsze Elementy Systemu
5. Najważniejsze Raporty Google Analytics
6. Personalizacja Google Analytics
7. Dodatkowe Moduły i Narzędzia Google Analytics w oparciu o przykłady z prawdziwych kampanii
8. Wykorzystanie Google Analytics w celu optymalizacji kampanii reklamowych i promocji
9.Web Usability

Program szkolenia

Adresaci:
Szkolenie Google Analytics skierowane jest do osób odpowiedzialnych za działania promocyjne w Internecie, którzy chcą uzyskiwać lepsze efekty z prowadzonych kampanii. Zapraszamy specjalistów z działów marketingu, e-marketingu, osoby odpowiedzialne za SEO/SEM, webmasterów zlecających kampanie agencją zewnętrznym jak i osoby, które prowadzą działania promocyjne w Internecie samodzielnie.

Umiejętności zdobyte na szkoleniu:
- Założenie i konfiguracja konta Google Analitycs (case studies z zakładaniem konta „na żywo”);
- Tworzenie, odczytywanie i analiza raportów;
- Przygotowanie raportów dostosowanych w pełni do indywidualnych potrzeb;
- Ustawianie powiadomień;
- Śledzenie wartości sprzedaży (e-commerce),
- Analiza statystyk wyszukiwania,
- Analiza zachowań użytkowników na witrynie,
- Badanie statystyk interakcji z multimediami,
- Analiza zachowań na witrynie na podstawnie podziału na indywidualnie zdefiniowane segmenty/grupy użytkowników.

Korzyści ze szkolenia:
- Google Analitycs przestaje mieć tajemnice.
- Wiedza pozwalająca na efektywniejsze prowadzenie działań reklamowych w Internecie.
- Umiejętność oceny efektywności poszczególnych form promocji.
- Uzyskiwanie większych efektów z reklamy.
- Zdolność do ulepszenia witryny www, aby była bardziej przyjazna użytkownikom.

Cena: 590 zł netto

Dla wszystkich uczestników szkolenia:
- Certyfikat uczestnictwa
- Drukowane materiały szkoleniowe
- Dostęp do materiałów w formie multimedialnej w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
- Kupon na reklamę w AdWords o wartości 300zł

Prowadzący: Piotr Guziur

Optymalizacja Budżetu Reklamowego w Internecie (poziom zaawansowany)

Termin:
10 czerwca, Warszawa

Zakres tematyczny:
1. Strategia Marketingu w Internecie
2. Wybór mediów w zależności od celu kampanii reklamowej
3. Optymalny budżet kampanii
4. Maksymalizacja liczby użytkowników witryny
5. Maksymalizacja konwersji w kampanii reklamowej w Internecie
6. Maksymalizacja sprzedaży i ROI w kampaniach e-commerce
7. Maksymalizacja przychodów z reklamy na własnej witrynie
8. Optymalizacja Efektywności w kampanii Google AdWords
9. Web Usability
10. Konwersja Wielokanałowa oraz Audyt Programów Partnerskich
11. Wyznaczanie optymalnego Media Mix w ramach Reklamy w Internecie
12. Monitorowanie i optymalizacja konwersji telefonicznej
13. Monitorowanie efektywności reklamy do finalizacji transakcji

Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za ustalanie i zarządzanie budżetem reklamowym w Internecie. Dla specjalistów ustalających i/lub akceptujących strategie mediowe, media plany.
Osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie przetargu na obsługę budżetów reklamowych w Internecie w tym SEM. Dla wszystkich, których celem jest maksymalizacja efektywności prowadzonych działań w Internecie.

Umiejętności zdobyte na szkoleniu:
- Optymalne wykorzystanie budżetu
- Zbudowanie najlepszej możliwej strategii reklamowej
- Umiejętności prawidłowego oszacowania wysokości potrzebnego budżetu
- Znajomość najważniejszych mediów reklamy
- Poznanie metod pomiaru szczegółów efektywności każdej zakupionej reklamy a także zdolność do ich analizy i porównania
- Wiedza na temat zakresu Web Usability
- Znajomość zasad współdziałania mediów w generowaniu efektów
- Umiejętności prawidłowego przeprowadzania audytów i optymalizacji działań afiliacyjnych
- Wyznaczanie optymalnego Media Mix
- Monitorowanie i optymalizowanie konwersji telefonicznej

Korzyści ze szkolenia:
- Osoby odpowiedzialne za wykonanie budżetu reklamowego sprawnie przygotują strategię, zestawią cele z wymaganym budżetem.
- Pełna kontrola realizacji celów w czasie oraz zdolność do bieżącej analizy działań i podejmowanie decyzji korygujących przebieg kampanii.
- Lepsze zrozumienie poszczególnych mediów reklamowych i ich wpływu na osiągnięcie sukcesu.

Cena 1200 zł netto

Dla wszystkich uczestników szkolenia:
- Certyfikat uczestnictwa
- Drukowane materiały szkoleniowe
- Dostęp do materiałów w formie multimedialnej w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
- Kupon na reklamę w AdWords o wartości 300zł

Prowadzący: Piotr Guziur

Więcej informacji na: http://szkolenia.marketingonline.pl/Roksana Jurczyk edytował(a) ten post dnia 09.05.11 o godzinie 13:49