Bartosz Orliński

Bartosz Orliński Z-ca Dyrektora ds.
rozwoju produktów
internetowych

Temat: Dwa rodzaje wejść z jednej strony

Witajcie,

mam taki problem:

Sprawdzam statystyki serwisu A.
Promuję go w postaci stałych linków/boksów na serwisie B.
Ostatnio prócz standardowej promocji A zastosowałem dość agresywną kampanię na serwisie B (reklama typu interstitial). Jak w GA odróżnić wejścia po kliknięciu w standardową promocję na B od wejść po kliknięciu w nową reklamę na B? Jest na to jakiś sposób?

Ten interstitial puściłem również na wielu innych stronach - czy mogę w GA sprawdzić ruch wynikający jedynie z kliknięć w tą kreację, bez względu na to, na jakiej stronie się ona znajdowała?
Paweł Ogonowski

Paweł Ogonowski Partner @ Conversion

Temat: Dwa rodzaje wejść z jednej strony

Możesz to zrobić w GA. Wystarczy, że otagujesz (oznaczysz) linki, które prowadzą do Twojej strony różnymi parametrami kampanii.

Do tagowania linków możesz użyć narzędzia od Google:

http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answ...

(obowiązkowe są 3 pola, ale tak naprawdę, po wygenerowaniu kodu możesz wybrane usunąć)

O samym tagowaniu linków przeczytasz tutaj:

http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answ...

oraz na naszym blogu:

http://www.conversion.pl/blog/2010/06/sledzenie-kampan...

Mam nadzieję, że pomoże. Jeśli nie, drąż temat - na pewno pomogę :)
Bartosz Orliński

Bartosz Orliński Z-ca Dyrektora ds.
rozwoju produktów
internetowych

Temat: Dwa rodzaje wejść z jednej strony

Dzięki za pomoc.
Kampania już się zakończyła, a reklamy nie były otagowane, więc pozostaje mi analiza ruchu z wybranych stron przed i w trakcie działania kampanii.



Wyślij zaproszenie do