Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: WEB 2.0 - grupa czysto poglądowa, czy reklamowa przestrzeń?

Hej.
Zakładam temat, ponieważ co chwilę w tej grupie ktoś zakłada nowy wątek z linkiem o charakterze reklamowym.
Czy właśnie taki jest cel tej grupy?

Kiedyś dominowała tutaj fajna, subiektywna dyskusja dotycząca WEB 2.0, a teraz "proszę o ocenę (ale fajnie będzie jak klikniecie...)" :)

Porozmawiajmy o WEB 2.0, o fenomenie "nowego" trendu, o jego wpływie na Internautów i Internet, o zjawisku..

Pozdrawiam!
m.
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: WEB 2.0 - grupa czysto poglądowa, czy reklamowa przestrzeń?

wystarczy, że założysz ciekawy temat i dyskusja sama się rozwinie :) a co do ocen serwisów to jakby nie patrzeć w takich topikach też można prowadzić fajne rozmowy :)

B.

//

co do web 2.0 to też tu -> http://www.goldenline.pl/grupa/projekty-start-up możesz znaleźć coś ciekawegoMichał `Bełdzio` Ławicki edytował(a) ten post dnia 26.05.08 o godzinie 23:45

Temat: WEB 2.0 - grupa czysto poglądowa, czy reklamowa przestrzeń?

Mikołaj Nowak:
Czy właśnie taki jest cel tej grupy?

a moze to cos mowi... o charakterze tematyki grupy? ;)
here comes another bubble...
Miсhal S.

Miсhal S. quidquid latinum
dictum est, altum
viditur

Temat: WEB 2.0 - grupa czysto poglądowa, czy reklamowa przestrzeń?

Mikołaj Nowak:
WEB 2.0, a teraz "proszę o ocenę (ale fajnie będzie jak klikniecie...)" :)

Trudno ocenic bez klikniecia ;)

Nie do konca zalapalem,
to apel o ograniczenie (odgorne?)tematow pt prosze o ocene,
czy apel: "no! piszcie cos o web2.0"

Zawartosc grupy tworzy sie naturalnie
Beda ciekawe nowe tematy ogolne, beda animatorzy ;), beda zazarte rozmowy to wiecej osob sie wlaczy

Jak nikt nie bedzie sie wypowiadal w tematach "prosze o ocene" to
szybko zjada na dol listy.
Czasem konkretny case study moze rozkrecic watek, ktory nie koniecznie ograniczy sie do oceny tego jednego konkretnego serwisu...

Jak bedzie odwrotnie to widocznie taka karma :Dmichal S. edytował(a) ten post dnia 27.05.08 o godzinie 01:46
Anna Siemek-Filuś

Anna Siemek-Filuś Członek Zarządu
Stowarzyszenia
"Miasta w
Internecie"

Temat: WEB 2.0 - grupa czysto poglądowa, czy reklamowa przestrzeń?

Mikołaj Nowak:
Hej.
Zakładam temat, ponieważ co chwilę w tej grupie ktoś zakłada nowy wątek z linkiem o charakterze reklamowym.
Czy właśnie taki jest cel tej grupy?

Kiedyś dominowała tutaj fajna, subiektywna dyskusja dotycząca WEB 2.0, a teraz "proszę o ocenę (ale fajnie będzie jak klikniecie...)" :)

Porozmawiajmy o WEB 2.0, o fenomenie "nowego" trendu, o jego wpływie na Internautów i Internet, o zjawisku..

Pozdrawiam!
m.

Skoro zachęcasz do dyskusji, to może sam zacznij, zaproponuj coś... bądź pozytywnym animatorem dyskusji, zamiast krytykować :)
Adam B.

Adam B. Experienced leader &
business developer

Temat: WEB 2.0 - grupa czysto poglądowa, czy reklamowa przestrzeń?

No właśnie,

A tak przy okazji to proszę o ocenę ...

hehe

Ale mam dość ciekawy wątek, pewnie większość z was czytała o ciekawym pomyśle związanym z Twitter'em, aby monetyzować downtime. Co o tym sądzicie, u nas Pan Gąbka w pewnym sensie wbił się do języka IT, ale czy nasza klasa mogłaby zarabiać na downtime? Moim zdaniem w czasach ich boomu, było to możliwe. Bo nieważne, że co chwilę był Pan Gąbka, ludzie i tak klikali.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 - grupa czysto poglądowa, czy reklamowa przestrzeń?

Jak zwykle najlepsze, najdłuższe i gromadzące najwięcej uczestników dyskusje są jak zwykle o tym, o czym powinna być dyskusja :-)



Wyślij zaproszenie do