Krzysztof
Władyka
Współwłaściciel i
członek zarządu ETIN
GROUP Sp. z o. o.
Temat: System CRM - dyskusja
Potrzebuję systemu CRM, który będzie spełniał poniższe funkcje:- klient składa zamówienie, skrypt wywołuje system CRM i przekazuje mu treść wiadomości, wiadomość jest wysyłana do klienta _poprzez system CRM_ i jeżeli na nią odpowie od razu można zobaczyć kontynuację wątku.
- Widoczność poprzedniej korespondencji z klientem oraz ewentualne adnotacje i notatki.
- Możliwość wysyłania e-maili hurtowo (również z załącznikami) w formacie tekstowym oraz html. Chodzi głównie o to aby CRM nie stworzył setek kopii załączników dla każdego odbiorcy.
- Możliwość wstawiania w treść często powtarzających się (wcześniej zdefiniowanych) odpowiedzi.
- usability
- najlepiej jeżeli będzie to system darmowy ponieważ potrzebuję głównie powyższych opcji bez żadnych wodotrysków.
Jeżeli jednak jest jakiś na prawdę dobrze wykonany system, który przy okazji wyświetli co klient wcześniej zamawiał, jakie kategorie produktów i jakie konkretnie produkty interesowały go najbardziej to bardzo chętnie posłucham o rozwiązaniu płatnym.
Interesuje mnie tylko rozwiązanie w postaci gotowego produktu. Z góry dziękuję za wszelkie propozycje napisania takiego systemu pod moje potrzeby.
Czy ktoś może polecić mi konkretny system CRM z uzasadnieniem dlaczego ten?
--
Przy okazji zachęcam do dyskusji i wymiany doświadczenia przez osoby, które miały kiedyś kontakt z takimi systemami. Jakie to były systemy? Które z nich nadają się dla dużych firm, a które dla małych? Czy w praktyce dla małych (mikro) firm pomagały czy może bardziej przeszkadzały? Jakie systemy są najczęściej wybierane przez duże firmy, a jakie przez małe?Krzysztof Władyka edytował(a) ten post dnia 30.06.09 o godzinie 21:05