Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Witaj GoldenLineowiczu! :-)

Chciałbym przedstawić Ci i poznać Twoją opinię na temat naszego nowego serwisu. Poniżej bez zbędnego owijania przedstawiam o co chodzi.


Obrazek


Nazwa narzędzia: SprawnaRejestracja.pl

Główna funkcjonalność: Optymalizacja czasu pracy poprzez przekazanie klientom możliwości samodzielnej rejestracji na usługi firmy.

Dodatkowa funkcjonalność: Zarządzanie wizytami, zarządzanie klientami, wsparcie działań marketingowych, możliwość stworzenia strony internetowej, branżowe narzędzia automatyzujące pracę.

Jak to działa?: Logujemy się do narzędzia, uzupełniamy dane firmy (oferowane usługi oraz listę pracowników), umieszczamy formularz rejestracji na swojej stronie (bądź link do niego), uwalniamy się od ciągłych telefonów z zapytaniem o wolne terminy i dajemy klientom wygodę na jaką zasługują.

Klienci: Firmy „pracujące” bezpośrednio z klientem (fryzjerzy, lekarze, spa itp) + w najbliższym czasie: pensjonaty itp (wynajem pokoi), puby, restauracje (rezerwacja stolików).

Co nas wyróżnia?: Rozwój narzędzia podyktowany jest wymaganiami Klientów (zamiast wrzucać kolejne „fajne” opcje koncentrujemy się na realnych potrzebach Klientów), dostarczanie branżowych narzędzi optymalizujących i automatyzujących pracę, stały rozwój (żeby nie wiało stagnacją jak u konkurencji ;-)

Przykład wykorzystania: Ostatnim czasem głośno jest o problemach firm korzystających z zakupów grupowych. Duża liczba klientów chętnych na ich usługi powoduje konieczność ciągłego „wiszenia” na telefonie i umawiania wizyt, co uniemożliwia im faktyczną pracę. Wykorzystanie naszego narzędzia do procesu rejestracji wizyt zdejmuje z firmy zbędny obowiązek i pozwala jej skupić się na zarabianiu.

Model biznesowy: abonament (dwa pakiety do wyboru + trzeci w drodze)

Współpraca: Jesteśmy otwarci na współpracę z serwisami skierowanymi do podobnych Klientów. Chętnych zapraszamy do kontaktu po więcej informacji.

Za rozwój narzędzia odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Let's Rock!

Adres strony: http://sprawnarejestracja.pl/
Demo: http://sprawnarejestracja.pl/demo
Fanpage na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/SprawnaRejestracjapl/181...
Wprowadzenie do narzędzia: http://sprawnarejestracja.pl/blog/show/pierwsze-kroki-...Michał Ławicki edytował(a) ten post dnia 25.05.11 o godzinie 22:47

konto usunięte

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Michał widzę, że się nie ociągasz - to już 3ci twój serwis? :)

Według mnie ciekawy pomysł. Mianowicie mając salon np. SPA mam na jednej zmianie recepcjonistkę. Powiedzmy, że moje SPA jest na tyle dobre i ma tylu klientów, że jedna recepcjonistka nie wyrabia. Ale za mało aby mi się opłacało kolejną osobę na etat brać czy studentkę na umowę zlecenie.

Za 50zł/mc wychodzi, że mam narzędzie odciążające pracownika.
Problemu nie będzie w przekonaniu klientów do obniżenia kosztów.
Gorzej z wyszkoleniem oraz tego aby ich klientom chciało się w ten sposób rejestrować.

Target ? Mikro - Target targetu co by to chciał używać? 14-30.

Powodzenia ;)Piotr Szymanowski edytował(a) ten post dnia 25.05.11 o godzinie 22:02
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Piotr S.:
Michał widzę, że się nie ociągasz - to już 3ci twój serwis? :)

Według mnie ciekawy pomysł. Mianowicie mając salon np. SPA mam na jednej zmianie recepcjonistkę. Powiedzmy, że moje SPA jest na tyle dobre i ma tylu klientów, że jedna recepcjonistka nie wyrabia. Ale za mało aby mi się opłacało kolejną osobę na etat brać czy studentkę na umowę zlecenie.

Za 50zł/mc wychodzi, że mam narzędzie odciążające pracownika.
Problemu nie będzie w przekonaniu klientów do obniżenia kosztów.
Gorzej z wyszkoleniem oraz tego aby ich klientom chciało się w ten sposób rejestrować.

Target ? Mikro - Target targetu co by to chciał używać? 14-30.

Powodzenia ;)


Firma się rozwija :-) Dzięki za dobre słowo i zapraszam do współpracy :)

konto usunięte

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Nie widzę aby fryzjerka zawracała sobie głowę komputerową rejestracją klientów. Używa swojego mózgu i pamięci.
Abonament jest mały. Ale płacenie i pamietanie jest upierdliwe.

Jak fryzjerka jest oblegana, to klient dba o swój termin a nie fryzjerka.

Ale żeby rejestrować w swoim saloniku fryzjerskim klientów musi mieć internet. Nie widziałem ostatnio żadnego salonu fryzjerskiego z

Prędzej widzę zastosowanie w przychodniach prywatnych jak jest prowadzony sekretariat. Ale takie przychodznie od dawna mają tanie oprogramowanie desktopowe. Małe przychodnie, gabinety stomatologiczne itp - tyle że takie podmioty od dawien dawna mają oprogramowanie do terminów, CRM itp.

tyle.
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Tomasz Maciejewski:
Nie widzę aby fryzjerka zawracała sobie głowę komputerową rejestracją klientów. Używa swojego mózgu i pamięci.
Abonament jest mały. Ale płacenie i pamietanie jest upierdliwe.

Jak fryzjerka jest oblegana, to klient dba o swój termin a nie fryzjerka.

Ale żeby rejestrować w swoim saloniku fryzjerskim klientów musi mieć internet. Nie widziałem ostatnio żadnego salonu fryzjerskiego z

Prędzej widzę zastosowanie w przychodniach prywatnych jak jest prowadzony sekretariat. Ale takie przychodznie od dawna mają tanie oprogramowanie desktopowe. Małe przychodnie, gabinety stomatologiczne itp - tyle że takie podmioty od dawien dawna mają oprogramowanie do terminów, CRM itp.

tyle.

Dzięki za komentarz. Weź pod uwagę, że poza fryzjerami, którzy mają kilku klientów dziennie, są też salony fryzjerskie zatrudniające kilka(naście) osób. W takim przypadku sprawa trochę się komplikuje. Poza tym pytanie czy fryzjer powinien zajmować się wiszeniem na telefonie czy pracą. Ostatnia akcja z zakupowymi grupowymi i zakładem fryzjerskim pokazują, że umawianie wizyt nie wpływa produktywnie na rozwój firmy.

Jeśli chodzi o komputer w salonie to nie jest on wymagany. Pytanie do czego chcemy wykorzystać narzędzie. Jeśli ma ono służyć tylko do kolejkowania klientów to nawet pracownik nie musi do niego zaglądać. Klienci ustawiają się w kolejkę, a kto przyjdzie o której godzinie to już sprawa drugorzędna. Oczywiście tu pojawia się kwestia dodatkowej tradycyjnej rejestracji. Generalnie wszystko zależy od konkretnego przypadku. Można np. zainwestować 200-300 zł w chiński tablet, który będzie pełnił funkcję rejestracyjną :)

Jeśli chodzi o desctopowe CRM to problem jest w nich taki, że większość nie umożliwia klientowi samodzielnej rejestracji. Muszę kontaktować się z pracownikiem, co ogranicza moje możliwości, bo jeśli wracam z pracy o 20 to nie mam już możliwości rejestracji (muszę czekać do kolejnego dnia). W przypadku systemu internetowego rejestruje się samodzielnie na kolejny dzień i mam spokój.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Michał Ławicki:
>
Dzięki za komentarz. Weź pod uwagę, że poza fryzjerami, którzy mają kilku klientów dziennie, są też salony fryzjerskie zatrudniające kilka(naście) osób. W takim przypadku sprawa trochę się komplikuje. Poza tym pytanie czy fryzjer powinien zajmować się wiszeniem na telefonie czy pracą. Ostatnia akcja z zakupowymi grupowymi i zakładem fryzjerskim pokazują, że umawianie wizyt nie wpływa produktywnie na rozwój firmy.

Istotnie, jak jest kilkanaście osób jakaś organizacja pracy się przyda.

Myślę że markowe salony fryzjerskie takie coś docenią. Tyle że markowe salony już taki soft mają.

Dla małych usługodawców przewagą konkurencyjną jest LOKALIZACJA. Często klient wpada nieumówiony z ulicy.

Oblegani usługodawcy są z polecenia, i się nie mogą opędzić z robotą.

Więc w praniu SprawaRejestracja.pl wyjdzie jak jest z segmentacją targetu tego narzędzia.

Wnikliwa segmentacja potencjalnych klientów na tę usługę/
Jeśli chodzi o komputer w salonie to nie jest on wymagany.

Życie wymyka się ze schematów. Na słaby czuj sądzę że MUSI być podgląd wizyt dla usługodawcy, taki refreshowany.

Poza tym czas obsłużenia nie jest czasem schematyczny. Osobiście nieraz każdy doświadczył że dentystka przedłużyła pacjenta o 30 minut a fryzjerka na trwałej zmarnowała 10 minut mniej i przyjęła przed czasem.

na mój gust - wgląd w swój plan - KONIECZNIE.
Pytanie do czego chcemy wykorzystać narzędzie. Jeśli ma ono służyć tylko do kolejkowania klientów to nawet pracownik nie musi do niego zaglądać.

Życie wyłamuje się ze schematów. Nie zgadzam się. To nie informatyka tylko dziwne zdarzenia itp.
Klienci ustawiają się w kolejkę, a kto przyjdzie o której godzinie to już sprawa drugorzędna.

Żywe istoty to nie produkt na taśmie. FIFO, LIFO - w życiu nie ma tak pięknie.
Oczywiście tu pojawia się kwestia dodatkowej tradycyjnej rejestracji. Generalnie wszystko zależy od konkretnego przypadku. Można np. zainwestować 200-300 zł w chiński tablet, który będzie pełnił funkcję rejestracyjną :)

To już lepiej. Ale na mój marny czuj widzę zastosowanie softu jak funkcjonuje już rejestracja.

Wyobrażmy sobie salon fryzjerski 2 osobowy. Pani Kasia i Pani Stasia. Obcykane w temacie. Przychodzi przedstawiciel SprawnaRejestracja.pl i proponuje wprowadzenie rejestracji.

"Matko jedyna -internet mamy kupić?"
"Matko jedyna - tablet mamy kupić? przecież ja nie umiem tego obsługiwać"

Pani Krysi i Pani Stasi prościej jest poruszać się w ich znanym świecie i robić inwestycje w ich polu działania np. nowa golarka którą szybciej za te same pieniądze zetną "łosi w ortalione" z osiedla itp.
Jeśli chodzi o desctopowe CRM to problem jest w nich taki, że większość nie umożliwia klientowi samodzielnej rejestracji.

Dobry argument. Nawet jak producent wprowadzi taką funkcjonalność do softwareu desktopowego, powstaje problem, jak połączyć domenę-witryny firmy u prowidera z bazą danych w punkcie sprzedaży (POS). Ten argument jest dobry
Muszę kontaktować się z pracownikiem, co ogranicza moje możliwości, bo jeśli wracam z pracy o 20 to nie mam już możliwości rejestracji (muszę czekać do kolejnego dnia). W przypadku systemu internetowego rejestruje się samodzielnie na kolejny dzień i mam spokój.

Myślę że odpowiada to pewnemu segmentowi usługodawców - kwestia wyczucia segmentu. Życie jest różnorodne i pewnie się sprzeda. Pytanie jaka skala.

Pozdrawiam

Pozdrawiam też.
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Tomasz Maciejewski:


Dzięki za wyczerpujący komentarz. Jak najbardziej masz rację. Musimy uwzględnić to, że są branże, w których takie rozwiązanie może sprawdzić się od pewnej wielkości firmy (omówieni przez nas fryzjerzy), ale są także takie, których specyfika sprzyja wykorzystaniu narzędzia takiego jak SprawnaRejestracja.pl. Weźmy też pod uwagę, że dla wielu firmy SprawnaRejestracja.pl może pełnić rolę CRM. Mamy Klienta (Poradnia Dietetyczna), którego potrzeby w pełni zaspokaja funkcjonalność SprawnejRejestracji - zarządzanie klientami, zarządzanie wizytami, historia wizyt klientów, półautomatyczne generowanie jadłospisów.

Reasumując sposób wykorzystania SprawnejRejestracji zależy od potrzeb konkretnej firmy. Każda branża rządzi się swoimi prawami, dlatego staramy się dostarczać dedykowanych narzędzi (np wspomniany wcześniej generator jadłospisów), a także w przyszłości chcemy przygotować dedykowane wersje pod konkretne branże, które jeszcze bardziej ułatwią pracę naszym Klientom.

konto usunięte

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Michał Ławicki:

Dzięki za wyczerpujący komentarz. Jak najbardziej masz rację.

Nie był on taki wyczerpujący. Pierwsze strzały.
Musimy uwzględnić to, że są branże, w których takie rozwiązanie może sprawdzić się od pewnej wielkości firmy (omówieni przez nas fryzjerzy), ale są także takie, których specyfika sprzyja wykorzystaniu narzędzia takiego jak SprawnaRejestracja.pl. Weźmy też pod uwagę, że dla wielu firmy SprawnaRejestracja.pl może pełnić rolę CRM.

Intensywna sprzedaż produktu, pytać, pytać, pytać i wszystko będzie jasne.
Mamy Klienta (Poradnia Dietetyczna), którego potrzeby w pełni zaspokaja funkcjonalność SprawnejRejestracji - zarządzanie klientami, zarządzanie wizytami, historia wizyt klientów, półautomatyczne generowanie jadłospisów.

To dobrze. Trzeba obejść teraz szybko inne poradnie dietetyczne.
Reasumując sposób wykorzystania SprawnejRejestracji zależy od potrzeb konkretnej firmy. Każda branża rządzi się swoimi prawami, dlatego staramy się dostarczać dedykowanych narzędzi (np wspomniany wcześniej generator jadłospisów), a także w przyszłości chcemy przygotować dedykowane wersje pod konkretne branże, które jeszcze bardziej ułatwią pracę naszym Klientom.

Dobry marketing nie jest zły. Życzę powodzenia!
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: SprawnaRejestracja.pl - zacznij oszczędzać czas Twojej firmy

Tomasz Maciejewski:

Dzięki wielkie! :)

Następna dyskusja:

szukam firmy




Wyślij zaproszenie do