Temat: Non profit a social media - prośba o przykłady
Maciej Gawinecki:
Od lat funkcjonuja dziesiatki roznych forow wspierajacych spolecznosci nastolatkow, chorych na chorobe X czy z problemami Y. Dla kazdej z nich powstaje osobna platforma, forum.
zależy, czy mówimy o grupach wsparcia, czy o komunikacji i promocji organizacji. ja zrozumiałam, że chodzi o to drugie.
GoldenLine stanowi jedna platforme dla tworzeniu grup o roznych zainteresowaniach, potrzebach. Spolecznosci gromadza sie wokol roznych grup tematycznych. Nie wiem jak to wyglada na FB, moze tam jest to mniej oczywiste. Bo dla mnie GoldenLine to grupy tematyczne, a FB to "co slychac" u dalekich znajomnych.
zupełnie się nie zgadzam, FB to nie tylko "co słychać u znajomych", ale coraz częściej ważny element strategii marketingowej, czy to korporacji, czy organizacji non profit. no, w pewnym sensie to też jest "co słychać" u znajomych, tyle że ci znajomi to mogą być marki, firmy czy organizacje.
Tomasz Chojecki:
Interesują Cię tylko strony (np fanpage na FB) całych stworzyszeń/fundacji czy może masz na myśli również pojedyńcze akcje skupione wokół jednego tematu, ale gdzieś tam wspierane przez fundacje/stowarzyszenia?
Bo tak na szybko myśląc to wydaje mi się, że są tylko te drugie:)
też się nie zgodzę :) nie chce mi się i nie mam czasu wymieniać wszystkich fanpage'y (czy 'ów?) organizacji, które śledzę, ale jest ich mnóstwo. jedne lepiej, inne gorzej prowadzone, to fakt. pierwsze z brzegu:
Fundacja VIVA
Fundacja Kidprotect
INDEKS73
Kolacja Otwartej Edukacji
Helsińska Fundacja Praw Człowieka
Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "ę"
Fundacja Ari Ari