Tomasz G.

Tomasz G. Dyrektor Działu
Marketingu

Temat: CPM Google Adwords

Moje pytanie jest takie:

Google sprzedaje Adwordsy w systemie PPC (no i generalnie nie trzeba być geniuszem by zrozumieć jaka jest korzyść z tego rozwiązania).

Sprzedaje też AdWordsy w systemie CPM - no i teraz rozumiem, że ten system jest opłacalny przy wysokim współczynniku CTR, ale czy jest jakiś sposób by ex ante oszacować jaki będzie efekt? Czy ktoś może dać przykład branży/produktu gdzie bardziej opłaca się CPM niż PPC?Tomasz G. edytował(a) ten post dnia 31.03.10 o godzinie 14:41

konto usunięte

Tomasz G.

Tomasz G. Dyrektor Działu
Marketingu

Temat: CPM Google Adwords

Tak - widziałem to (pierwsze miejsce w jakim szukałem) i rozumiem, jak jest naliczane.

Chodzi mi bardziej, jak porównywać efektywność decydując między tymi wariantami bez danych historycznych. I czy ktoś ma przykład gdzie mu się bardziej CPM sprawdziło.



Wyślij zaproszenie do