Krzysztof Kowalski in progress
Temat: Wirtualna Polska: Początek ery VOIP 2.0 w Polsce
Co o tym myślicie?http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,TOOLANI-poczatek-e...
Krzysztof Kowalski in progress
konto usunięte
Krzysztof Michał Kowalski:
Co o tym myślicie?
Sebastian
K.
SkyIT.pl - Odkryj
Innowacyjne
Technologie
Maciej
B.
PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)
Piotr
Głowacki
Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...
Maciej
B.
PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)
Piotr Głowacki:
KICZ....
zgadzam się z poprzednikami.
Hmm albo inwestycja zostanie przerwana, albo "3,5 miliona Euro" pójdzie w błoto :)
Maciej
B.
PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)
Piotr C.:
Ot, kolejna obok "zdrapek" możliwość komunikacji (do tego dość upierdliwa).
Jakub
Pawełczak
Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...
Jakub
Dmitrowski
Właściciel RingPR,
Partner Strategiczny
w Smart Media
Piotr
Głowacki
Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...
Jakub
Dmitrowski
Właściciel RingPR,
Partner Strategiczny
w Smart Media
Maciej
B.
PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)
Jakub Dmitrowski:
Chciałoby sie krzyknąć - to nie ludzie, to wilki!... ;-)
Szkoda, ze nie licząc Pana Macieja w wypowiedziach nie ma ani jednego argumentu merytorycznego... Najwyrazniej komentatorzy nie maja jeszcze pojecia o wartosciach, czyli nowatorstwie i niezwyklej funkcjonalosci tej uslugi.
Panie Macieju, podal Pan jeden przyklad..., bo wiecej podac nie sposob, czy to nie swiadczy o tym, ze jest to rozwiazanie jeszcze nieodkryte przez uzytkownikow w Polsce? Jezeli chodzi o Niemcy i Austrie, to w ciagu kilkunastu miesięcy TOOLANI zyskalo ponad 200000 użytkownikow.
Jakub
Dmitrowski
Właściciel RingPR,
Partner Strategiczny
w Smart Media
Maciej
B.
PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)
Jakub Dmitrowski:
Obiektywnie rzecz biorac, Skype w porownaniu z Toolani, pod wieloma wzgledami wyglada bardzo blado. Przgotowalismy skrupulatne zestawienie poszczegolnych aspektow dzialania Skype i porownalismy z Toolani.
Krzysztof Kowalski in progress
Maciej B.:
Skype został przeze mnie użyty jako wzorzec metra dla 85 % gospodyń z Gdańska, które i tak nie widzą różnicy :-)
Maciej
B.
PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)
Krzysztof Michał Kowalski:
Maciej B.:
Skype został przeze mnie użyty jako wzorzec metra dla 85 % gospodyń z Gdańska, które i tak nie widzą różnicy :-)
Niewątpliwie trafna obserwacja. Niewątpliwie... Może dlatego, że Skype jest w stosunku do Toolani "problematyczny", toteż 85% gospodyń nie znajduje się wśród jego potencjalnych użytkowników.
Krzysztof Kowalski in progress
Maciej B.:>
Jakoś nie widzę heavy userów w tej usłudze. Więc jeśli nie gospodynie i nie HU, to kto?
:-)
Jakub
Klausa
CTO, SS7
Technologies sp. z
o.o.
Piotr
Głowacki
Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...
Jakub
Klausa
CTO, SS7
Technologies sp. z
o.o.
Następna dyskusja: