Temat: VOIP małe Call Center

Kurcze, czytam i czytam. Patrze, że ludzie znajomi tylko dyskusja jakas stara. Dzięki Marcinie za zwrócenie uwagi :)
Marcin Laskowski

Marcin Laskowski Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)

Temat: VOIP małe Call Center

Ale temat zawsze żywy :D

Fakt że technologia zmieniła się od tego czasu nie do poznania i większość rozwiązań jest stara.
Andrzej Ciupek

Andrzej Ciupek Specjalista ds
telefonii

Temat: VOIP małe Call Center

i asteriska 1.6 mozna juz pobrac apt-getem w debianie :)

Temat: VOIP małe Call Center

Marcin Laskowski:
Ale temat zawsze żywy :D

Fakt że technologia zmieniła się od tego czasu nie do poznania i większość rozwiązań jest stara.

Ostatnio to powiedziałbym, że zrobił się jeszcze wiekszy bałagan. Kiedyś pojęcie Contact Center, Call Center było dla mnie o wiele bardziej zrozumiałe. Czasami mam wrażenie, że co dostawca to własne rozumienie tych pojęć.

Ktoś może spotkał się w Polsce z próbą usystematyzowania tych pojęć?

konto usunięte

Temat: VOIP małe Call Center

Mariusz Świątek:

Ostatnio to powiedziałbym, że zrobił się jeszcze wiekszy bałagan. Kiedyś pojęcie Contact Center, Call Center było dla mnie o wiele bardziej zrozumiałe. Czasami mam wrażenie, że co dostawca to własne rozumienie tych pojęć.

Ktoś może spotkał się w Polsce z próbą usystematyzowania tych pojęć?

Jeśli masz na myśli usystematyzowanie terminologii dot. samych systemów czyli od strony producentów, to tu raczej nie spodziewałbym się porozumienia (wektory, piloty, itp.). Jeśli jednak chodzi o systematykę procesów opisujących samo zjawisko "Call/Contact Center" to jest dostępnych sporo materiałów, w tym też Europejska Norma dot. Centrów Obsługi Klientów EN15838. Norma ta jest już w Polsce wdrażana.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: VOIP małe Call Center

Problem w tym, że każdy z dostawców woli nazywać pewne elementy tak, jak mu wygodnie. Klasyka to dla mnie CTI (czyli albo protokół, albo raportowanie), lub też skill.
Swego czasu podjąłem nawet próbę usystematyzowania pojęć technicznych:
http://itnetwork.comarch.pl/rozwiazania/wg-produktow/r...
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi- chętnie wysłucham
Marcin Laskowski

Marcin Laskowski Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)

Temat: VOIP małe Call Center

Mnie to się marzy jakiś pełny słownik wyrażeń w VoIP, Call Center i podobnych. Jest taki bałagan że nie używam polskich określeń aby nie powodować zamieszania :/ A niestety cześć klientów nie zna angielskiego i kłopot gotowy.

Słowniczek fajny.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: VOIP małe Call Center

A więc zapraszam do dodawania propozycji- na konkurencyjnej grupie już raz podnosiłem podobną inicjatywę związaną ze słownikiem pojęć.

Temat: VOIP małe Call Center

Hehehe jestem ciekawy kto będzie na tyle odważny aby definiować te największe słowa. Np Contact Center :)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: VOIP małe Call Center

Każdy może. Moja strona, mój słownik, więc ja decyduję :-). Na stronie nie ma formum, więc trolle nie przyjdą.
Ania Marciszyn

Ania Marciszyn Contributing Editor,
Grupa Wirtualna
Polska

Temat: VOIP małe Call Center

Jeśli rozważasz call center to warto zastanowić się nad outsourcingiem. Porównaj twoje koszty z cenami zewnętrznych call center - można taki koszt policzyć na kalkulatordlafirm.pl

Temat: VOIP małe Call Center

Co prawda Ania odświeżyła temat bardzo stary, bo z 2012, ale myślę, że nadal bardzo aktualny :)

VoIP było potrzebne 5 lat temu i jest potrzebne teraz i to nie tylko w call center, ale w każdej firmie, która ma dział obsługi klienta.. Osobiście polecam zajrzeć do oferty Focus Telecom - http://focustelecom.pl/ - bo jak dla mnie to właśnie oni proponują najbardziej rentowne rozwiązania w temacie, jakim jest centrala VoIP :)
Kamil Pietrasik

Kamil Pietrasik Zarządzanie działem
marketingu /
Marketing
internetowy / ...

Temat: VOIP małe Call Center

Pozwolę dołączyć się do tego wątku i polecić do rozważenia TeleCube.
To 3 narzędzia w jednym. Telefonia VoIP, wirtualna centrala i system CRM ccrm.pl . Idealne dla call center.
Zainteresowani mogą przetestować przez 14 dni.



Wyślij zaproszenie do