Mariusz Świątek FunOS
Marcin
Laskowski
Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)
Temat: VOIP małe Call Center
Ale temat zawsze żywy :DFakt że technologia zmieniła się od tego czasu nie do poznania i większość rozwiązań jest stara.
Andrzej
Ciupek
Specjalista ds
telefonii
Temat: VOIP małe Call Center
i asteriska 1.6 mozna juz pobrac apt-getem w debianie :)Mariusz Świątek FunOS
Temat: VOIP małe Call Center
Marcin Laskowski:
Ale temat zawsze żywy :D
Fakt że technologia zmieniła się od tego czasu nie do poznania i większość rozwiązań jest stara.
Ostatnio to powiedziałbym, że zrobił się jeszcze wiekszy bałagan. Kiedyś pojęcie Contact Center, Call Center było dla mnie o wiele bardziej zrozumiałe. Czasami mam wrażenie, że co dostawca to własne rozumienie tych pojęć.
Ktoś może spotkał się w Polsce z próbą usystematyzowania tych pojęć?
konto usunięte
Temat: VOIP małe Call Center
Mariusz Świątek:
Ostatnio to powiedziałbym, że zrobił się jeszcze wiekszy bałagan. Kiedyś pojęcie Contact Center, Call Center było dla mnie o wiele bardziej zrozumiałe. Czasami mam wrażenie, że co dostawca to własne rozumienie tych pojęć.
Ktoś może spotkał się w Polsce z próbą usystematyzowania tych pojęć?
Jeśli masz na myśli usystematyzowanie terminologii dot. samych systemów czyli od strony producentów, to tu raczej nie spodziewałbym się porozumienia (wektory, piloty, itp.). Jeśli jednak chodzi o systematykę procesów opisujących samo zjawisko "Call/Contact Center" to jest dostępnych sporo materiałów, w tym też Europejska Norma dot. Centrów Obsługi Klientów EN15838. Norma ta jest już w Polsce wdrażana.
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: VOIP małe Call Center
Problem w tym, że każdy z dostawców woli nazywać pewne elementy tak, jak mu wygodnie. Klasyka to dla mnie CTI (czyli albo protokół, albo raportowanie), lub też skill.Swego czasu podjąłem nawet próbę usystematyzowania pojęć technicznych:
http://itnetwork.comarch.pl/rozwiazania/wg-produktow/r...
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi- chętnie wysłucham
Marcin
Laskowski
Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)
Temat: VOIP małe Call Center
Mnie to się marzy jakiś pełny słownik wyrażeń w VoIP, Call Center i podobnych. Jest taki bałagan że nie używam polskich określeń aby nie powodować zamieszania :/ A niestety cześć klientów nie zna angielskiego i kłopot gotowy.Słowniczek fajny.
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: VOIP małe Call Center
A więc zapraszam do dodawania propozycji- na konkurencyjnej grupie już raz podnosiłem podobną inicjatywę związaną ze słownikiem pojęć.Mariusz Świątek FunOS
Temat: VOIP małe Call Center
Hehehe jestem ciekawy kto będzie na tyle odważny aby definiować te największe słowa. Np Contact Center :)
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: VOIP małe Call Center
Każdy może. Moja strona, mój słownik, więc ja decyduję :-). Na stronie nie ma formum, więc trolle nie przyjdą.
Ania
Marciszyn
Contributing Editor,
Grupa Wirtualna
Polska
Temat: VOIP małe Call Center
Jeśli rozważasz call center to warto zastanowić się nad outsourcingiem. Porównaj twoje koszty z cenami zewnętrznych call center - można taki koszt policzyć na kalkulatordlafirm.plTemat: VOIP małe Call Center
Co prawda Ania odświeżyła temat bardzo stary, bo z 2012, ale myślę, że nadal bardzo aktualny :)VoIP było potrzebne 5 lat temu i jest potrzebne teraz i to nie tylko w call center, ale w każdej firmie, która ma dział obsługi klienta.. Osobiście polecam zajrzeć do oferty Focus Telecom - http://focustelecom.pl/ - bo jak dla mnie to właśnie oni proponują najbardziej rentowne rozwiązania w temacie, jakim jest centrala VoIP :)
Kamil
Pietrasik
Zarządzanie działem
marketingu /
Marketing
internetowy / ...
Temat: VOIP małe Call Center
Pozwolę dołączyć się do tego wątku i polecić do rozważenia TeleCube.To 3 narzędzia w jednym. Telefonia VoIP, wirtualna centrala i system CRM ccrm.pl . Idealne dla call center.
Zainteresowani mogą przetestować przez 14 dni.
Podobne tematy
-
VOIP » małe call center 24h zdalni pracownicy -
-
VOIP » voip center over sip only -
-
VOIP » Oferta dla malego call center -
-
VOIP » Advanced Open Source VoIP -
-
VOIP » Zanim wdrożymy VoIP – zapraszamy na bezpłatne szkolenie... -
-
VOIP » Wirtualizacja serwerów Cisco Call Manager -
-
VOIP » Małe cc przez internet -
-
VOIP » Podczas rozmów przez VOIP rozmówca zanika co kilka sekund -
-
VOIP » Małe CallCenter -
-
VOIP » Koszty operacyjne operatorów VOIP vs Technologia -
Następna dyskusja: