konto usunięte

Temat: Polskie numery DID

Witam,

Potrzebuję kilkudziesięciu, polskich numerów z różnych stref numeracyjnych. Może ktoś polecić jakiegoś sensownego operatora ?

Pozdrawiam
--
Konrad Różycki

konto usunięte

Temat: Polskie numery DID

Happycall, Actio.

konto usunięte

Temat: Polskie numery DID

Dodał bym Freeconet gdyby nie dramatycznie pogarszająca się obsługa klienta. Technicznie są raczej OK, jeśli nic nie chcesz od ich supportu bo wtedy zaczyna się dramat. Może Prezes Wyrwiński chce się popisać wynikami finansowymi na giełdzie i zwolnił połowę personelu bo proste zlecenia procesują po kilka dni a na infolini partnerów można wisieć w kolejce po 30 min (na pierwszym miejscu;) )zwłaszcza przed 10tą rano. O umiejętności czytania maili w całości i zrozumieniem przez personel i efektywności wewnętrznego przepływu informacji nawet nie wspomnę. Trochę jakby następna Tepsa się z nich zaczynała powoli robić. Wejście na giełdę chyba niektórym spółkom po prostu szkodzi. Przepraszam za lekki offtop.Marcin W. edytował(a) ten post dnia 03.02.11 o godzinie 16:20

konto usunięte

Temat: Polskie numery DID

Maciej M.:
Happycall, Actio.

Dzięki za info.
Co do Actio, to dwa razy dzwoniłem do nich w tej sprawie. Niestety oprócz obietnicy, że ktoś się skontaktuje, niczego więcej nie osiągnąłem... Spróbuję w takim razie z Happycall.

konto usunięte

Temat: Polskie numery DID

Marcin W.:
Dodał bym Freeconet gdyby nie dramatycznie pogarszająca się obsługa klienta. Technicznie są raczej OK, jeśli nic nie chcesz od ich supportu bo wtedy zaczyna się dramat. Marcin W. edytował(a) ten post dnia 03.02.11 o godzinie 16:20

Technicznie też nie miałem z nimi żądnych problemów, dlatego nie miałem przyjemności (a może w tym przypadku nieprzyjemności), kontaktować się z suppportem. Nie zauważyłem, w oficjalnej ofercie, numerów DID (w hurtowej ilości). Zaraz jeszcze raz przejrzę ofertę. Dziękuję za odpowiedź.

Konrad Różycki

konto usunięte

Temat: Polskie numery DID


Technicznie też nie miałem z nimi żądnych problemów, dlatego nie miałem przyjemności (a może w tym przypadku nieprzyjemności), kontaktować się z suppportem. Nie zauważyłem, w oficjalnej ofercie, numerów DID (w hurtowej ilości). Zaraz jeszcze raz przejrzę ofertę. Dziękuję za odpowiedź.

Konrad Różycki

Na stronie chyba tego niema, przy większej ilości trzeba pisać na sales@freeconet.pl i do konta przypiszą pulę numerów z DID, nie wiem o jaką ilość chodzi ale 40-50 na jedno konto niema problemu. Liczą po 60gr mięcznie za numer.

Pozdrawiam

M.W.
Piotr Ziółkowski

Piotr Ziółkowski Dyrektor ds.
technicznych

Temat: Polskie numery DID

odezwij sie na priv to ci pomoge
Adam Wytrykowski

Adam Wytrykowski Telekomunikacja

Temat: Polskie numery DID

Możesz zgłosić sie też do mnie.
Numery daję minimum po 10szt na strefę numeracyją, mamy numeracje ze wszystkich stref.
Koszty bardzo przysępne.

konto usunięte

Temat: Polskie numery DID

Adam Wytrykowski:
Możesz zgłosić sie też do mnie.
Numery daję minimum po 10szt na strefę numeracyją, mamy numeracje ze wszystkich stref.
Koszty bardzo przysępne.

O ile dobrze pamiętam faktury klienta z zeszłego roku, to u Crowleya wychodziło ok 5 zł miesięcznie opłaty stałej za jeden numer. Jeśli dalej tak jest, to centa jest faktycznie dobra z tym że nie koniecznie dla klienta ;).

Pozdrawiam
Adam Wytrykowski

Adam Wytrykowski Telekomunikacja

Temat: Polskie numery DID

To zależy jaką miał usługę :)
Jeżeli miał wszystko podane na tacy czyli otrzymał konto i login do bramki oraz 1 numer to abonament mógł wynieść 25 zł (cennikowo bez rabatów).
Jeżeli usługą była tylko terminacja ruchu po Sip Trunk-u z przydzielonymi 100 numerami to wychodzi 1zł za numer.
Wszystko zależy od skali klienta i jeg potrzeb. Klienta z jednym numerem też trzeba zbilingować, wystawić i wysłać fakturę. Przynajniej na znaczek trzeba zarobić :) A może klient słabo negocjował :)
Utrzymanie przeniesionego numeru od innego operatora u nas to 1,75zł miesięcznie.
Jesteśmy chyba też jednym z nielicznych operatorów który nie pobiera opłat od swoich klientów za rozgłoszenie numeracji.
Przynajmniej jak na razie.
Adam Wytrykowski

Adam Wytrykowski Telekomunikacja

Temat: Polskie numery DID

Serwer GL się zawiesił i wrzucił teks dwa razy, a nie lubie sie powtarzać :)Adam Wytrykowski edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 22:21

konto usunięte

Temat: Polskie numery DID

Dziękuję za odpowiedź. 1 zł za numer brzmi całkiem sensownie.
Piotr Ziółkowski

Piotr Ziółkowski Dyrektor ds.
technicznych

Temat: Polskie numery DID

Adam Wytrykowski:
Jeżeli usługą była tylko terminacja ruchu po Sip Trunk-u z przydzielonymi 100 numerami to wychodzi 1zł za numer.
Wszystko zależy od skali klienta i jeg potrzeb. Klienta z jednym numerem też trzeba zbilingować, wystawić i wysłać fakturę. Przynajniej na znaczek trzeba zarobić :) A może klient słabo negocjował :)
Utrzymanie przeniesionego numeru od innego operatora u nas to 1,75zł miesięcznie.
bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...
Jesteśmy chyba też jednym z nielicznych operatorów który nie pobiera opłat od swoich klientów za rozgłoszenie numeracji.
Przynajmniej jak na razie.


nie tylko wy malo tego sa operatorzy ktorzy nie biora kasy za przeniesione numery + za pule która dostaje klient

wszystko to tylko i wylacznie kwestia ruchu telekomunikacyjnegoPiotr Ziółkowski edytował(a) ten post dnia 10.03.11 o godzinie 19:43
Adam Wytrykowski

Adam Wytrykowski Telekomunikacja

Temat: Polskie numery DID

bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...

Nie widzę problemu aby inni też posiadali taki system mało tego każdy operator powinien taki posiadać. Ale czy stworzy go za darmo bez obciążeń, bez zatrudnienia osoby do mielenia dokumetów, klepania numerków na centrali, kontaktów z operatorami. Tak da się to zrobić bezpłanie dla 4 numrów miesięcznie (tak było i u nas) ale jak jest ich kilkaset miesięcznie to jest już problem.
nie tylko wy malo tego sa operatorzy ktorzy nie biora kasy za przeniesione numery + za pule która dostaje klient

Za numerację trzeba w UKE płacić i jeżeli dajemy ją bezpłatnie (jest usługa przy kórej nie ma kosztów za numerację) to potrafi ona leżeć latami u klienta nie wykorzystana a skoro nie kosztuje to nikt nie chce jej zwrócić.
Czyli my płacimy za coś co nie zarabia na siebie.
Koszt symboliczny za numer powoduje że klient bierze tyle ile potrzebuje numerów a nie na zapas.
wszystko to tylko i wylacznie kwestia ruchu telekomunikacyjnego

Ten ruch to centrala DGT która jet serwisowana, jej kolokacja kosztuje rozbudowa również, każdy wystawiny biling to koszt, każda faktura za usługę ktoś kieruje ruchem w sieci, ktoś podpisuje umowy na terminację tego ruchu ktoś musi go sprzedać, ktoś musi przenieść numerację. Od tego ruchu jest cały zespół. Dlatego klient z jednym numerem jest na większej marży a klient hurtowy (operator) może ponegocjować.
Piotr Ziółkowski

Piotr Ziółkowski Dyrektor ds.
technicznych

Temat: Polskie numery DID

Adam Wytrykowski:
bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...

Nie widzę problemu aby inni też posiadali taki system mało tego każdy operator powinien taki posiadać. Ale czy stworzy go za darmo bez obciążeń, bez zatrudnienia osoby do mielenia dokumetów, klepania numerków na centrali, kontaktów z operatorami. Tak da się to zrobić bezpłanie dla 4 numrów miesięcznie (tak było i u nas) ale jak jest ich kilkaset miesięcznie to jest już problem.

Ma jakos stworzylismy, ale jak sie zmienia warunki umowy w trakcie korzystania z uslugi i stawia sie klienta przed faktem dokonanym albo podpiszesz albo blokada uslug to chyba nie bardzo ... ale tak tu jest racja trzeba zrobic system i trzeba zgolic za to klientow nawet tych ktorzy daja duzy ruch ...
Za numerację trzeba w UKE płacić i jeżeli dajemy ją bezpłatnie (jest usługa przy kórej nie ma kosztów za numerację) to potrafi ona leżeć latami u klienta nie wykorzystana a skoro nie kosztuje to nikt nie chce jej zwrócić.
Czyli my płacimy za coś co nie zarabia na siebie.
Koszt symboliczny za numer powoduje że klient bierze tyle ile potrzebuje numerów a nie na zapas.

oczywiscie w to nie watpie oplata za numeracje moze byc albo i nie kwestia podejscia do klienta

Ten ruch to centrala DGT która jet serwisowana, jej kolokacja kosztuje rozbudowa również, każdy wystawiny biling to koszt, każda faktura za usługę ktoś kieruje ruchem w sieci, ktoś podpisuje umowy na terminację tego ruchu ktoś musi go sprzedać, ktoś musi przenieść numerację. Od tego ruchu jest cały zespół. Dlatego klient z jednym numerem jest na większej marży a klient hurtowy (operator) może ponegocjować.

kazdy ma jakies rozwiazanie i kazdy ma jakies warunki tylko jesli daje sie oferte operatorowi a potem robi kontroferte dla klientow operatora to bardzo fajne podejscie musze sie go nauczyc ...

Piotr
Kamil Pietrasik

Kamil Pietrasik Zarządzanie działem
marketingu /
Marketing
internetowy / ...

Temat: Polskie numery DID

HaloNet też ma numery ze wszystkich 49 stref. Zapraszam do kontaktu na marketing@halonet.pl



Wyślij zaproszenie do