konto usunięte
Temat: Polskie numery DID
Witam,Potrzebuję kilkudziesięciu, polskich numerów z różnych stref numeracyjnych. Może ktoś polecić jakiegoś sensownego operatora ?
Pozdrawiam
--
Konrad Różycki
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Maciej M.:
Happycall, Actio.
konto usunięte
Marcin W.:
Dodał bym Freeconet gdyby nie dramatycznie pogarszająca się obsługa klienta. Technicznie są raczej OK, jeśli nic nie chcesz od ich supportu bo wtedy zaczyna się dramat. Marcin W. edytował(a) ten post dnia 03.02.11 o godzinie 16:20
konto usunięte
Technicznie też nie miałem z nimi żądnych problemów, dlatego nie miałem przyjemności (a może w tym przypadku nieprzyjemności), kontaktować się z suppportem. Nie zauważyłem, w oficjalnej ofercie, numerów DID (w hurtowej ilości). Zaraz jeszcze raz przejrzę ofertę. Dziękuję za odpowiedź.
Konrad Różycki
Piotr
Ziółkowski
Dyrektor ds.
technicznych
Adam Wytrykowski Telekomunikacja
konto usunięte
Adam Wytrykowski:
Możesz zgłosić sie też do mnie.
Numery daję minimum po 10szt na strefę numeracyją, mamy numeracje ze wszystkich stref.
Koszty bardzo przysępne.
Adam Wytrykowski Telekomunikacja
Adam Wytrykowski Telekomunikacja
konto usunięte
Piotr
Ziółkowski
Dyrektor ds.
technicznych
Adam Wytrykowski:bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...
Jeżeli usługą była tylko terminacja ruchu po Sip Trunk-u z przydzielonymi 100 numerami to wychodzi 1zł za numer.
Wszystko zależy od skali klienta i jeg potrzeb. Klienta z jednym numerem też trzeba zbilingować, wystawić i wysłać fakturę. Przynajniej na znaczek trzeba zarobić :) A może klient słabo negocjował :)
Utrzymanie przeniesionego numeru od innego operatora u nas to 1,75zł miesięcznie.
Jesteśmy chyba też jednym z nielicznych operatorów który nie pobiera opłat od swoich klientów za rozgłoszenie numeracji.
Przynajmniej jak na razie.
Adam Wytrykowski Telekomunikacja
bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...
nie tylko wy malo tego sa operatorzy ktorzy nie biora kasy za przeniesione numery + za pule która dostaje klient
wszystko to tylko i wylacznie kwestia ruchu telekomunikacyjnego
Piotr
Ziółkowski
Dyrektor ds.
technicznych
Adam Wytrykowski:
bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...
Nie widzę problemu aby inni też posiadali taki system mało tego każdy operator powinien taki posiadać. Ale czy stworzy go za darmo bez obciążeń, bez zatrudnienia osoby do mielenia dokumetów, klepania numerków na centrali, kontaktów z operatorami. Tak da się to zrobić bezpłanie dla 4 numrów miesięcznie (tak było i u nas) ale jak jest ich kilkaset miesięcznie to jest już problem.
Za numerację trzeba w UKE płacić i jeżeli dajemy ją bezpłatnie (jest usługa przy kórej nie ma kosztów za numerację) to potrafi ona leżeć latami u klienta nie wykorzystana a skoro nie kosztuje to nikt nie chce jej zwrócić.
Czyli my płacimy za coś co nie zarabia na siebie.
Koszt symboliczny za numer powoduje że klient bierze tyle ile potrzebuje numerów a nie na zapas.
Ten ruch to centrala DGT która jet serwisowana, jej kolokacja kosztuje rozbudowa również, każdy wystawiny biling to koszt, każda faktura za usługę ktoś kieruje ruchem w sieci, ktoś podpisuje umowy na terminację tego ruchu ktoś musi go sprzedać, ktoś musi przenieść numerację. Od tego ruchu jest cały zespół. Dlatego klient z jednym numerem jest na większej marży a klient hurtowy (operator) może ponegocjować.
Kamil
Pietrasik
Zarządzanie działem
marketingu /
Marketing
internetowy / ...
Następna dyskusja: