Temat: "Nagrywanie", "Cofanie" rozmowy

Witam, mam problem z centralą Asterisk. Podczas rozmów wychodzących poza kraj, jak i te w Polsce zdarza się sytuacja "cofania", "nagrywania" rozmowy. Wygląda to w tski sposób że połączenie i pierwsze sekundy rozmowy wyglądają normalnie. Po jakimś czasie w słuchawce można usłyszeć to co kilka sekund temu mówiła osobowa do której się dzwoniło. Jest to najprawdopodobniej problem w konfiguracji centrali. Wielokrotnie dzwoniłem do mojego dostawy sip trunka, i nie wykryli żadnych problemów po ich stronie. Kodeki również mam zainstalowane, które polecają i działają.
Pozdrawiam
Marcin Laskowski

Marcin Laskowski Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)

Temat: "Nagrywanie", "Cofanie" rozmowy

Złap pakietu u siebie i sprawdź strumienie RTP (PCM/G.711).
Opis wygląda mi na opóźnienie pakietów głosowych ale nie mam pewności.
Możesz też spróbować zredukować kodeki do 1 i sprawdzić czy problem nie występuje na jakimś konkretnym.
Radek Adamczyk

Radek Adamczyk Szef, Własna
działalność
gospodarcza (od
1989)

Temat: "Nagrywanie", "Cofanie" rozmowy

Może to wina samej centrali? u nas mamy trzecią w tym momencie od https://focustelecom.pl/focus-pbx/ . Myślę, że najlepsze rozwiązanie na firm, mnóstwo funkcji i sensowne ceny. A jak coś nie działa jak należy to zgłosić wystarczy. Takimi problemami w końcu zajmuje się dostawca. Wdrożenie telefonii, ewentualne problemy wszystko oni rozwiązują. Ja przyznaję, że ta centrala z Focus Telecom działa bez zarzutu już dłuższy czas i nikt z zespołu nie ma problemu z obsługą a klienci też zauważyli że jakość call center się u nas znacznie poprawiła. Nagrywanie i archiwizacja rozmów działa bez problemów. Bilingi, raporty w dowolnym momencie można generować.

Następna dyskusja:

VOIP Cheap, a nagrywanie ro...




Wyślij zaproszenie do