Temat: Małe CallCenter
Marcin Kowalczyk:
[...]
Ostatni soft beta dodaje znów kilka opcji, rozszerza zakres security, dodaje obsługe LLDP-MED
Mam wrazenie, ze Grandstream wydaje same bety ;-)
Soft jest rozwijany i wzbogacany o opcje potrzebne użytkownikom biznesowym.
Ale jak wolisz, ostatni oficjalny wprowadził (dla telefonów):
Added support for updating display after transfer
Added a softkey "RejectCall" and "AnswerCall" for second incoming call
Added support for XML application
Added support for IPV6
Added support to DHCP option 120
Added voicemail softkey on the LCD
Added support for Paging
Added option in MPK to do Intercom
Added support for option "Transfer to" in BLF key mode for GXP21xx
Added support Czech language
Added call mode display on GXP2100 and GXP1450
W innym miejscu montowany byl GXW4x24 (nie pamietam ktory) i tez generalnie chodzil ale od czasu do czasu wymagal restartu pradowego.
Błąd z memory flow, usunięty (dopiero przy naprawdę dużym ruchu typu call center dało się wychwycić błąd).
Bylo tam podpietych z 15 telefonow ruchu duzego nie bylo
Memory flow oznacz że pamięć się przepełnia, przy dużym ruchu błąd występował szybciej i dało się zarejestrować go.
Jak ma byc bezproblemowe to bramki Linksys PAP2t - poprostu chodza, jedemu klientowi postawilem 10 bramek w 2005 roku i chodza do dzisiaj. Ostatnio raz logowalem sie na nie ze 3 lata temu zmienic ip'ka serwera sip.
Ja mam info że Ht-386 czy 286 nadal pracują od 2004 i ?
A sam papt2 wcale nie jest idealny, normalnie się sypia.
Nie mam stycznosci z HT, jednak GXP rozczarowywuje jakoscia.
To czemu wyjmujesz argument bramki ? Bramki maja dłuższy żywot chociażby z elementu nie posiadania ruchomych elementów.
Jakością bo za 1/3 ceny nie masz tego samego ?
Za 2x cenę mogę ci dać GXP z gwarancją na 5 lat.
A telefony ktore maja >2 lat i tak sa po gwarancji wiec nie trafiaja do serwisu tylko od utylizacji wiec pewnie dlatego serwis nie wie, ze sie sypia.
Aha a polycomy się nie sypią i możesz to poprzeć 5 letnim użytkowaniem, tak ? Nie, masz nadzieję.
tak, mam pare klikuletnich polycomow, linksysow i one poprostu dzialaja.
I żaden nie padł ?
Im starszy sprzęt tym jest trwalszy w dowolnej dziedzinie elektroniki (poza tymi gdzie jest kontrola), nazywa się to jakoś nawet konkretnie. Nikomu nie zależy na tym żeby sprzęt działał długo, bo runie konstrukt zwany gospodarką kapitalistyczną.
(ale tak ludzie się zgłaszają jak im się popsuje po gwarancji, a nie od razu do kosza).
Gwarancja polycom: 1 rok (budzi całkowite zaufanie), 30 dni na naprawę i 30 dni wsparcia softu.
http://supportdocs.polycom.com/PolycomService/support/...
Patrząc obiektywnie boją się dać więcej ?
Zobacz ile gwarancji daje na swoje produkty Cisco/IBM/SUN/Juniper/Dell - patrzac obiektywnie boja sie dac wiecej?
Na samochody masz 7 lat nawet, tylko to argument oderwany tak samo jak sprzęt IBM/SUN/Juniper czy Della.
Cisco nawet nie spełnia standardów SIP (chyba że coś się zmieniło).
To podaj mi odpowiedź dlaczego maja tylko rok ? Skoro się nie psują to co za problem dać więcej ?
Ps. Nie bardzo rozumiem dlaczego nie wymieniasz softu.
Nic nie daje.
W GS daje.
Na bieżąco pomagam rozwiązywać problemy, także kończące się tymczasowymi firmware. A następnie poprawka pojawia się w oficjalnym fw.
Ps2. Wybacz ale dla mnie EOT, nie zmienię raczej twojej opinii.
Swego czasu moja opinia o Grandstreamie byla bardzo dobra, teraz jest bardzo slaba.
Może warto było poprosić o pomoc ?
Grr miałem zrobić EOT.