Szymon
Błądek
Software Engineer at
I-BS.PL
Jarosław
Rafa
senior software
engineer, Motorola
Solutions Systems
Polska
Temat: jak to jest z callcenter
Ja się nie znam, ale czy to nie jest czasem tak, że jak do asteriska masz doprowadzoną wiązkę linii (np. PRI - 30 linii), i twój operator nadrzędny wie że na tę wiązkę ma kierować wszystkie połączenia do twojej numeracji, to asterisk sam wybiera pierwszą wolną linię kiedy ktoś się wdzwania na jakiś numer? Czyli na dowolnym numerze możesz mieć tyle połączeń naraz ile masz w danym momencie wolnych linii...
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: jak to jest z callcenter
Powiem tak- nie znam PROFESJONALNEGO CC opartego o łącza VoIP. W zasadzie wszystko oparte jest o łącza ISDN PRA (30B+D), no chyba że coś jest lokalizacją zapasową, i np. ma gruuuubą rurę do lokalizacji podstawowej (np. za Oceanem), albo najlepiej dwie ze względów bezpieczeństwa :-).
Jarosław
Rafa
senior software
engineer, Motorola
Solutions Systems
Polska
Temat: jak to jest z callcenter
Michał Szybalski:
Powiem tak- nie znam PROFESJONALNEGO CC opartego o łącza VoIP. W zasadzie wszystko oparte jest o łącza ISDN PRA (30B+D), no chyba
PRA do serwera, a dalej VoIP np. po LAN-ie, albo po wewnetrznej sieci firmy z gwarantowana przepustowoscia dla glosu (np. patenty typu Cisco Gatekeeper) - co ci przeszkadza w takim rozwiazaniu?
Z oryginalnego postu wynikalo, ze ktos mysli o rozwiazaniu z wlasnym serwerem VoIP, a nie o CC w oparciu o lacza VoIP-owe do zewnetrznego opa...
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: jak to jest z callcenter
No i taka była moja odpowiedź :-). Nic mi nie przeszkadza VoIP wewnątrz sieci. Możliwe, że źle odczytałem intencje założyciela wątku.
Marcin
Kowalczyk
Senior CVoIP
Engineer
Temat: jak to jest z callcenter
Michał Szybalski:
Powiem tak- nie znam PROFESJONALNEGO CC opartego o łącza VoIP. W zasadzie wszystko oparte jest o łącza ISDN PRA (30B+D), no chyba że coś jest lokalizacją zapasową, i np. ma gruuuubą rurę do lokalizacji podstawowej (np. za Oceanem), albo najlepiej dwie ze względów bezpieczeństwa :-).
a ja znam call center ktore na zewnatrz leca po N x PRA ale wewnatrz po VoIP (asterisk)
konto usunięte
Temat: jak to jest z callcenter
też znam kilka takich - największych w Polsce :-)Marek R. .
Temat: jak to jest z callcenter
jestem oczywiście za VoIP , ale trzeba uczciwie powiedzieć, że największe CC w Polsce nie chodzi po VoIP :))konto usunięte
Temat: jak to jest z callcenter
Michał Szybalski:
Powiem tak- nie znam PROFESJONALNEGO CC opartego o łącza VoIP. W zasadzie wszystko oparte jest o łącza ISDN PRA (30B+D), no chyba że coś jest lokalizacją zapasową, i np. ma gruuuubą rurę do lokalizacji podstawowej (np. za Oceanem), albo najlepiej dwie ze względów bezpieczeństwa :-).
A ja znam kilka. W tym sam używam takich rozwiązań - łącze radiowe + Asterisk ;-)
Sebastian
P.
Starszy Specjalista
ds.
Teleinformatycznych
Contact Cen...
Temat: jak to jest z callcenter
Kup Medianta bez PRA moze byc. Jezeli chodzi o asteriska no to pod karte PRA (w asterisku karta 60 kanalowa 30 IN/30 OUT) i da sie na tym pracowac nawet niezle.pzdr
Podobne tematy
-
VOIP » Jak zostać operatorem VoIP? -
-
VOIP » FAX przez VoIP, jak ustawic bramkę -
-
VOIP » Platforma zunifikowanej komunikacji IntraOut jest z VoIP -
-
VOIP » plfon + freeconet = problem =>> jak go rozwiazac? -
-
VOIP » Thomson ST2030 - jak zadzwonić z przeglądarki -
-
VOIP » Jak zarobić na VoIP - darmowe szkolenia VoIPoint -... -
-
VOIP » Małe CallCenter -
-
VOIP » Voip w firmie - jak co poco i dlaczego? -
-
VOIP » Czy to w ogóle jest możlwe? -
-
VOIP » CISCO IP PHONE 7960G jak ustawić konfiguracje SIP tel.... -
Następna dyskusja: