Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Goście specjalni, eksperci, paneliści TMT.CloudComputing'11 Warsaw.

Obrazek

Piotr Piskorz, certyfikowany kierownikiem projektów z 11-letnim doświadczeniem w konsultingu, bankowości, ubezpieczeniach oraz funduszach inwestycyjnych, od roku pełniący w Outbox rolę specjalisty ds. CRM w modelu On Premise oraz On Demand dla bankowości i innych firm z sektora finansowego, będzie panelistą dyskusji Usługi w chmurze i korzyści dla dużych przedsiębiorstw.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Goście specjalni, eksperci, paneliści TMT.CloudComputing'11 Warsaw.

Obrazek

Paweł Pytlakowski, Strategic Product Manager w firmie GTS Central Europe zajmujący się usługami zarządzanymi dla biznesu takimi jak Managed Data Center Services i Managed Security Services, wcześniej pracujący w NASK gdzie specjalizował się w rozwiązaniach wirtualizacji serwerów, bezpieczeństwa i rozwiązań mobilnego dostępu, będzie panelistą w dyskusji Usługi w chmurze i korzyści dla dużych przedsiębiorstw.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Prezentacje Oracle Room, TMT.CloudComputing'11 Warsaw


Obrazek
Ivan Desouza, Oracle Corp
Zarządzanie cyklem życia klienta w Oracle CRM On Demand.

Michał Krzycki, Capgemini Polska
Wdrażanie usług w chmurze. Jak skutecznie wyzwolić wartość Twojego biznesu.

Obrazek
Marcin Antonowicz, Outbox
Integracja w Chmurze. CRM On Demand i Outbox Order Configurator.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Prezentacje Oracle Room, TMT.CloudComputing'11 Warsaw

Obrazek
Jan Pieczykolan, Asseco Poland
Czy CRM może być wiarygodnym źródłem informacji? Analiza informacji w procesie sprzedaży i customer care.

Obrazek
Arkadiusz Bigos, Oracle Corp.
Aplikacje SaaS, a dane użytkownika. Import, eksport i migracja danych na przykładzie Oracle CRM On Demand.

Marek Werulik, Johnson&Johnson
Prezentacja projektu wdrożeniowego.

Do zobaczenia jutro!
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Dziękujemy wszystkim za udział w TMT.CloudComputing'11 Warsaw!

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z konferencji oraz odwiedzenia strony spotkania na Goldenline.

pozdrawiam
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Zapraszam do obejrzenia materiału przygotowanego przez http://capital24tv.pl

Cloud Computing już tu jest. Pora oddzielić fakty od mitów

Komentuje Michał Faber, przedsiębiorca, bloger, moderator konferencji TMT.CloudComputing'11 Warsaw.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Dzisiaj zapraszam do oglądania i do czytania!

Proseed - magazyn dla start-upów.
Czytając Proseed koniecznie odwiedźcie stronę 8 i 9.

TMT.CloudComputing'11 Warsaw - Cloud Computing już tu jest!

Kolejny materiał przygotowany przez http://capital24tv.pl.

Usługi w chmurze i korzyści dla dużych przedsiębiorstw.

Komentuje Andrzej Amanowicz, Oracle.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Zapraszam do oglądania!

Usługi w chmurze i korzyści dla małych i średnich firm, komentuje Emir Karim Jabiry, NOVO SoftNet Sp. z o.o.

Materiał przygotowany przez http://capital24tv.pl
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Bardzo dziękuję za uwagę i cierpliwość do wątku :)

Dalsze informacje pokonferencyjne będą ukazywać się tylko w wątku spotkania na Goldenline.

serdecznie pozdrawiam

Następna dyskusja:

Konferencja "Cloud computin...




Wyślij zaproszenie do