Magda
Wolszczak -
Protas
Marketing
Communication
Specialist
Temat: Nowy empik.com
Wojciech Kuśmierek o nowej stronie empikuhttp://www.tymczasownik.pl/bez-kategorii/nowa-strona-e...
"Na korzyść nowego serwisu przemawia stosowanie większych rozmiarów czcionek. Na poprzedniej wersji trzeba było mocno wysilać wzrok, aby odczytać etykiety. Niestety w niektórych miejscach (formularze, legenda przy opisie produktu) nadal się stosuje szarą i małą czcionkę – co znacznie utrudnia czytanie."
"Stosowanie jako nagłówków produktów haseł reklamowych np. “Ekscytująca opowieści o miłości do upadłego” też wydaje się być średnio trafionym pomysłem. Użytkownik “węsząc za informacją” zwykle lepiej reaguje na konkretne nazwy produktów a nie na bombastyczne opisy – ale jestem ciekaw, może w tym przypadku dobrze napisane hasło może spełnić swoją rolę. Mam nadzieję, że decyzja o takich nagłówkach zostało podjęta świadomie i jest lub była testowana w układzie A/B. Tak czy inaczej jestem ciekaw skuteczności tego rozwiązania."
Zapraszamy na tymczasownik.pl!