Justyna
C.
Event Marketing
Specialist
Temat: Bezpłatna konferencja "CRM GigaCon" – 16.04.2013, Warszawa
CRM GigaCon – 16.04.2013 WarszawaSerdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XII edycji bezpłatnej Konferencji CRM GigaCon!
Już 16 kwietnia 2013 w Warszawie będzie można dowiedzieć się więcej na temat najnowszych rozwiązań, usprawniających działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami.
Zakres tematyczny spotkania obejmuje:
-System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
- Social CRM
- Zarządzanie projektami CRM
- Integracja systemów CRM i ERP
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
- E-business, E-commerce
- CRM w modelu Cloud
- Call Center w rozwiązaniach CRM
- Outsourcing CRM
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
- Mobilny CRM
- Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM
Konferencja kierowana jest do:
-kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
-osób, odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową
-kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
-analityków danych o klientach oraz sprzedaży
-osób, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
-administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM
Uczestnikom konferencji zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.
Ponadto każdy uczestnik konferencji otrzyma ufundowany przez firmę BAMT kupon rabatowy 20% na cykl szkoleń BPMN, a pod koniec konferecji wśród uczestników zostaną rozlosowane książki ufundowane przed Wydawnictwo PWN.
Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/crm-gigacon_kwiecien2013/warszawa