Robert Kotz

Robert Kotz VISGO &
BrandInteractive

Temat: Kopiarki / faksy / drukarki - sprzedaż / serwis /...

Firma KOPIER TECHNIK od szeregu lat, zajmuje się sprzedażą i serwisem urządzeń biurowych.

Współpraca z renomowanymi klientami (Deutsche Bank, BSI, PZL, Instytut Lotnictwa) zapewnia o najwyższym poziomie świadczonych usług.

Jesteśmy dystrybutorem całej gamy kserokopiarek, faksów i drukarek różnych producentów. Zapewniamy materiały eksploatacyjne i stałą solidną współpracę, świadcząc serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń biurowych. Dodatkowo gwarantujemy bardzo krótki czas reakcji serwisu (do 3h) od momentu zgłoszenia usterki i bezpłatny dojazd.

Doskonale przeszkolony personel pomaga przy doborze odpowiednich urządzeń, służąc radą i fachową pomocą.

Wykwalifikowany dział techniczny, zajmujący się serwisem i naprawami, zapewnia naszym klientom wysokiej jakości obsługę wszystkich urządzeń.
W odróżnieniu od firm które serwisują jeden rodzaj sprzętu, nasi technicy przeszkoleni są w zakresie obsługi i naprawy takich marek jak:

Canon, Gestetner, HP, Infotec, Konica Minolta, Kyocera, Lexmark, Nashuatec, Oki, Panasonic, Rex Rotary, Ricoh, Utax

Takie przygotowanie w znaczny sposób rozwiązuje problem związany z wezwaniem kilku serwisów, gdy u klienta znajduje się sprzęt różnych marek.

Kontrakt Serwisowy

Na czym polega Kontrakt Serwisowy?

Klient zakupuje urządzenie, które staje się jego własnością.

Dlaczego warto skorzystać z tej formy działania?

- klient ponosi koszt związany tylko i wyłącznie z ilością wykonanych kopii.

- przez cały okres trwania Kontraktu Serwisowego urządzenie pozostaje własnością Klienta i jest objęte bezpłatną, pełną opieką serwisową, a użytkownik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z eksploatacją.

- dzięki temu wszelkie ewentualne problemy związane z jego użytkowaniem są naszymi problemami, a nie Klienta.

- opłata za wykonane kopie jest kosztem uzyskania przychodu, a więc pomniejsza podatek dochodowy.

- wysokość opłat zależy od ilości wykonywanych miesięcznie kopii, którą klient deklaruje przy podpisywaniu umowy.

- brak niespodzianek w postaci nagłego znacznego kosztu naprawy w najmniej spodziewanym momencie.

Opieka serwisowa nad wynajętym urządzeniem obejmuje:

- regularne przeglądy i konserwacje (co 2-3 miesiące, w zależności od typu urządzenia)

- szybką likwidację wszelkich usterek (niezależnie od czasu trwania i stopnia skomplikowania naprawy)

- dostawę wszystkich materiałów eksploatacyjnych potrzebnych użytkownikowi (części, podzespołów, tonerów) na koszt Serwisanta z wyłączeniem papieru.

- w wyjątkowych przypadkach zapewnienie urządzenia zastępczego.

- Kontrakt Serwisowy zapewnia komfort, bezpieczeństwo i wysoką jakość usług.

Dzierżawa

Na czym polega dzierżawa?

Klient otrzymuje urządzenie na ustalony okres i co miesiąc opłaca czynsz za jego użytkowanie.

Dlaczego warto skorzystać z tej formy użytkowania sprzętu?

- miesięczny czynsz jest jedynym wydatkiem, jaki klient ponosi.

- przez cały okres wynajmu urządzenie pozostaje własnością naszej firmy i jest objęte bezpłatną, pełną opieką serwisową, a użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z eksploatacją.

- dzięki temu wszelkie ewentualne problemy związane z jego użytkowaniem są naszymi problemami, a nie wynajmującego.

- zasady zawierania umowy i zawarte w niej warunki są bardzo proste i korzystne dla klientów.

- opłata za dzierżawę jest kosztem uzyskania przychodu, a więc pomniejsza podatek dochodowy.

- wysokość opłat zależy od ilości wykonywanych miesięcznie kopii, którą klient deklaruje przy podpisywaniu umowy.

- brak niespodzianek w postaci nagłego znacznego kosztu naprawy w najmniej spodziewanym momencie.

- bez konieczności długookresowej amortyzacji

W wielu przypadkach dzierżawa okazuje się rozwiązaniem tańszym niż zakup urządzenia. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm i instytucji, które stawiają na najwyższą jakość usług i sprzętu.

Opieka serwisowa nad wynajętym urządzeniem obejmuje:

- regularne przeglądy i konserwacje (co 2-3 miesiące, w zależności od typu urządzenia)

- szybką likwidację wszelkich usterek (niezależnie od czasu trwania i stopnia skomplikowania naprawy)

- dostawę wszystkich materiałów eksploatacyjnych potrzebnych użytkownikowi (części, podzespołów, tonerów)

- w wyjątkowych przypadkach zapewnienie urządzenia zastępczego

Chętnie odpowiem na wszystkie Państwa pytania i zapraszam do współpracy !

Pozdrawiam,
Robert Kotz

m: 503 114 962
@: kotz@kopiertechnik.pl

KOPIER TECHNIK
ul. Warszawska 96
05-090 Raszyn-Jaworowa
Tel. (22)-846-11-41, (22)-467-19-86
Fax. (22)-846-11-41

http://www.kopiertechnik.pl